To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-30
Ogłoszenie nr 510055870-N-2020 z dnia 30-03-2020 r.
Gmina Korfantów - Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej: Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów budowlanych, elektrycznych, hydraulicznych oraz sanitarnych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 515559-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Korfantów - Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 00100817900000,
ul. Rynek
4,
48-317
Korfantów, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 4343859, e-mail
zgkim@poczta.fm, faks
77 4343860.
Adres strony internetowej (url): zgkimkorfantow.bip.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: gminna jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej - zakład budżetowy Gminy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów budowlanych, elektrycznych, hydraulicznych oraz sanitarnych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WMH.260.27.2020.AT
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zamówienie obejmuje zakup wraz z sukcesywną dostawą i rozładunkiem materiałów budowlanych, elektrycznych, hydraulicznych oraz sanitarnych na potrzeby zadań realizowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie w 2020 r. 2. Zakres rzeczowy oraz ilość zamówienia określone są w Formularzach ofertowych stanowiących załączniki nr 1, 2 i 3 do niniejszej SIWZ tj: - Formularz ofertowy na dostawę materiałów budowlanych - załącznik nr 1 do SIWZ; - Formularz ofertowy na dostawę materiałów elektrycznych - załącznik nr 2 do SIWZ; - Formularz ofertowy na dostawę materiałów hydraulicznych i sanitarnych - załącznik nr 3 do SIWZ 3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, musi posiadać deklarację zgodności, aprobaty techniczne, atesty higieniczne na wyroby mające bezpośredni kontakt z wodą pitną oraz certyfikaty pozwalające na ich stosowanie w budynkach mieszkalnych i użyteczności publicznej. Wykonawca odpowiada za szkody powstałe w wyniku sprzedaży Zamawiającemu materiałów budowlanych złej jakości. 4. Dostawy realizowane będą własnym transportem Wykonawcy do miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie Gminy Korfantów, określonych w poszczególnych zamówieniach złożonych telefonicznie lub drogą elektroniczną, zawierających ilości poszczególnych materiałów, miejsca dostawy. 5. Załadunek oraz rozładunek materiałów we wskazanych miejscach należy do obowiązków Wykonawcy. 6. Dostawy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego realizowane będą w wyznaczone dni robocze w godzinach od 730 do 1400. 7. Dostawa musi nastąpić w terminie określnym w ofercie, licząc od terminu złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Do ustalenia terminu dostawy liczy się dni robocze bez świąt i dni wolnych od pracy, przy założeniu, że zamówienie zostanie złożone do godz. 15 00. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru materiałów we własnym zakresie z punktu odbioru wskazanego przez Wykonawcę. 9. Dostarczone materiały budowlane muszą spełniać wymagania określone odpowiednimi przepisami i są dopuszczone do stosowania i obrotu na terenie RP zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych. 10. Zakup materiałów będzie odbywał się bezgotówkowo. 11. Płatność za zakupione materiały dokonana będzie przelewem na podstawie prawidłowej faktury VAT, wystawionej za dostawę w terminie nie krótszym niż 14 dni i nie dłuższym niż 30 dni od daty dostarczenia dla Zamawiającego faktury. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu w/w materiałów w ilościach odbiegających od podanych wielkości, przy zastosowaniu prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 Pzp tj. zwiększenie w okresie realizacji umowy ilości każdego rodzaju zamówionego materiału budowlanego o nie więcej niż 60 % w zależności od faktycznych potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego w realizacji przedmiotowego zadania . 13. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie umożliwiać Zamawiającemu zakup dodatkowych ilości materiałów na takich samych zasadach, jak objęte zamówieniem podstawowym wg cen jednostkowych wskazanych w złożonej ofercie. 14. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 15. Każda dostawa musi być potwierdzona przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego na dokumencie WZ wystawionym przez Wykonawcę. 16. Zamawiający zgodnie z art. 94 ust. 3 ustawy Pzp ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) może powierzyć realizację zamówienia innemu Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych ofert w przypadku uchylenia się od zawarcia umowy przez wykonawcę najkorzystniejszego, wybranego w drodze niniejszego postepowania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 44190000-8
Dodatkowe kody CPV: 31682000-0, 44160000-9, 44192000-2, 44410000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup wraz z dostawa i rozładunkiem materiałów budowlanych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10732.82
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MAKRUS Sp. z. o. o., Sp. Komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13201.37
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów elektrycznych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3796.67
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo el12 sp. z. o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4669.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materialów hydraulicznych oraz sanitarnych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art.93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp. Do terminu składania ofert tj. 09.03.2020 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KORFANTÓW
więcej: przetargi KORFANTÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja w formule zaprojektuj - wybuduj zadania inwestycyjnego p.n. ,, Budowa instalacji przetwarzania osadów komunalnych oraz modernizacja oczyszczalni ścieków w Górze,,
- Dostawa wyposażenia dla Żłobka Miejskiego nr 4 w Toruniu w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+ 2022-2029"
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych do remontów dróg powiatowych/mostów wykonywanych we własnym zakresie przez Zamawiającego
- " Dostawa materiałów w celu budowy kanalizacji sanitarnej - ul. Długa w Pajęcznie"
- Dostawa i montaż artykułów łazienkowych
- Wykonanie robót remontowych lokalu mieszkalnego w budynku przy ul. Św. Floriana 24/6 w Zabrzu
więcej: Wyroby elektryczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.