Ogłoszenie nr 510055093-N-2020 z dnia 27-03-2020 r.
Miasto Ełk: TERMOMODERNIZACJA KAMIENICY PRZY ULICY GDAŃSKIEJ 20 W EŁKU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie inwestycyjne realizowane w ramach projektu pn. "Termomodernizacja kamienicy przy ulicyGdańskiej 20 w Ełku" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu RozwojuRegionalnego.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 638903-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Ełk, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. M. J. Piłsudskiego
4,
19-300
Ełk, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
087 73 26 200, e-mail
zium@um.elk.pl, faks
087 73 26 230.
Adres strony internetowej (url): www.elk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
TERMOMODERNIZACJA KAMIENICY PRZY ULICY GDAŃSKIEJ 20 W EŁKU
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):O-ZP.271.39.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacjiistniejącego budynku komunalnego przy ulicy Gdańskiej 20 w ramach projektu pn."Termomodernizacja kamienicy przy ulicy Gdańskiej 20 w Ełku" Regionalnego ProgramuOperacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ześrodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Obiekt wpisany jest do rejestru zabytków.Prace budowlane będą prowadzone na czynnym obiekcie mieszkalnym wielorodzinnym. 1.1. Zakres zamówienia obejmuje: a) Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z odwiezieniem i utylizacją, b)Wykonanie robót ziemnych, c) Ocieplenie budynku, d) Renowacja elewacji zewnętrznych wrazhydrofobizacją ścian, e) Remont pokrycia dachowego wraz z wymianą obróbek blacharskich, f)Remont kominów wraz z oczyszczeniem przewodów, g) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wrazz parapetami, h) Pogłębienie pomieszczenia węzła wraz z wykończeniem ścian i posadzki i) Wymianainstalacji odgromowej, j) Wymiana oświetlenia na klatce schodowej, k) Modernizacja i wykonanieinstalacji elektrycznych w budynku, l) Wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej i wody zimnej wewszystkich mieszkaniach, m) Wykonanie węzła cieplnego wraz z instalacją centralnego ogrzewania, n)Wykonanie przyłącza do sieci miejskiej na potrzeby c.o. i c.w.u. wraz z automatyką, o) Odtworzeniedo stanu pierwotnego zniszczonych lub zdewastowanych ścian, sufitów, podłóg, nawierzchniutwardzonych oraz terenów zielonych po prowadzonych pracach budowlanych, p) Uprzątnięcie terenupo wykonaniu prac budowlanych, q) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, wtym między innymi: - dokumentacja geodezyjna powykonawcza, - sprawozdanie z nadzoruarcheologicznego, - oświadczenie kierownika budowy oraz kierowników robót, - protokoły z badań ipomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac, - atesty i certyfikaty wbudowanychmateriałów, - inne dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. UWAGA:Zamawiający wymaga uruchomienia centralnego ogrzewania w budynku do dnia 30-09-2020r. Wramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie: a) uzyskać w imieniu Zamawiającegopozwolenia na roboty ziemne przy prowadzonych robotach ziemnych, b) prowadzić roboty ziemnepod nadzorem archeologicznym, c) zaopatrzyć się w media bytowe (tj. energia elektryczna, woda) naczas realizacji robót budowlanych, d) przekazać materiały z rozbiórki (nadające się do ponownegozastosowania) dla Zamawiającego we wskazane miejsce w odległości do 5km od placu budowy, e)pozyskać aktualną mapę geodezyjną przedstawiającą rzeczywisty stan uzbrojenia terenu ze względu namożliwe wbudowane urządzenia podziemne nieuwidocznione na załączonych mapach, f) zachowaćoraz chronić przed uszkodzeniem znajdujące się w bezpośredniej bliskości punkty geodezyjne, wprzypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyć zgodnie z właściwymi przepisami, g) zapewnić obsługęserwisową zainstalowanych urządzeń w zakresie niezbędnym do utrzymania ich właściwej pracy wokresie udzielonej gwarancji. h) uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu zwoływanych nawezwanie zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji - należy przyjąć 2 przeglądy rocznie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią projekty "Projekt wielobranżowy docieplenia,remontu i przebudowy infrastruktury technicznej budynku mieszkalnego, wielorodzinnego przy ul.Gdańskiej 20 w Ełku", szczegółowe specyfikacje techniczne. Wykonawca powinien przeanalizowaćzałączone dokumenty i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę, gdyż - umowa jestryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. W cenie oferty należy uwzględnić wszelkie koszty związane z realizacją zadania oraz wykonania dokumentacji powykonawczejwynikającej z zamówienia. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnieskalkulowanej ceny lub pominięcia robót niezbędnych do wykonania umowy. 1.2. Wymagania ogólneZamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów. 1.2.1. Wykonane roboty oraz użytemateriały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy PrawoBudowlane z późniejszymi zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanychz późniejszymi zmianami. 1.2.2. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania iodbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znakitowarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeńrównoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznychwykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanieparametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lubspecyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względemcharakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) oraz parametrówbezpieczeństwa użytkowania. 1.2.3. Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawićdo akceptacji Zamawiającemu. 1.2.4. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania pracbudowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r "PrawoBudowlane" oraz ustawą z dnia 23 lipca 2003r. "O ochronie zabytków i opiece nad zabytkami". 1.3.Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotuzamówienia. 1.3.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przezwykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacjizamówienia: a) roboty rozbiórkowe i ziemne, b) roboty budowlane i instalacyjne, c) roboty tzw.wykończeniowe, d) roboty związane z wykonaniem sieci i przyłączy, e) roboty związane zwykonaniem nawierzchni utwardzonych, f) roboty związane z zagospodarowaniem zielenią, g) inneczynności związane z wykonywaniem bezpośrednio prac budowlanych związanych z realizacjąprzedmiotu zamówienia. UWAGA (Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośredniozwiązane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc,między innymi osób kierujących budową, wykonujących usługę geodezyjną itp.) 1.3.2. W trakcierealizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobecwykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia napodstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.3.1 czynności. Zamawiającyuprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzeniaspełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości wzakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 1.3.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającegow wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżejdowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przezwykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.3.1. czynności w trakcierealizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawieumowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego.Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającegooświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonująosoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion inazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej dozłożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność zoryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osóbwykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczeniewykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli zostałsporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronędanych osobowych pracowników, zgodnie z odpowiednimi przepisami o ochronie danych osobowych(RODO) - tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika niepodlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiaretatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczenie ma charakter przykładowy.Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowapowinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem odpowiednich przepisów o ochroniedanych osobowych.) 1.3.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymoguzatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.3.1. czynnościzamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej wwysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy (we wzorze umowy) w sprawiezamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającegoterminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcęlub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jakoniespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy opracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.3.1. czynności. 1.3.5. W przypadku uzasadnionychwątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiającymoże zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 2. GWARANCJA:Minimalny wymagany okres gwarancji 60 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45400000-1, 45231110-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
440624.10
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TAMA Farby-Lakiery Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
405328.32
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- "Świadczenie usług w zakresie kompleksowego prania bielizny szpitalnej oraz odzieży roboczej i ochronnej wraz z transportem na potrzeby ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o. o."
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo -Wypoczynkowego Malinówka
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej w Topoli Królewskiej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Leźnicy Małej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
- Zaprojektowanie i wykonanie Laboratorium Pomiarów Akustycznych SGGW w pom. 0/23 bud. nr 37
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko ORLIK 2012" w Jazowsku i Łącku - MODERNIZACJA OGRODZENIA BOISKA ORLIK W JAZOWSKU
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania prawej części III piętra budynku internatu. Adaptacja pomieszczeń na pokoje mieszkalno-hotelowe. Etap 4. Roboty budowlane, remontowe na rok 2024.
- Remont nawierzchni utwardzonych i dostosowanie otoczenia budynku Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy dla potrzeb osób niepełnosprawnych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.