eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustrzyki Dolne › "Przebudowa drogi gminnej na odcinku od ul. Jagiellońskiej do połączenia z ul. Rzeczną na długości 59m w Ustrzykach Dolnych w km 0+345 -0+404"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-21

Ogłoszenie nr 510054851-N-2019 z dnia 21-03-2019 r.

Gmina Ustrzyki Dolne: "Przebudowa drogi gminnej na odcinku od ul. Jagiellońskiej do połączenia z ul. Rzeczną na długości 59m w Ustrzykach Dolnych w km 0+345 -0+404"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 511361

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Ustrzyki Dolne, Krajowy numer identyfikacyjny 37044007000000, ul. ul. Mikołaja Kopernika 1, 38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 013 460-80-00, e-mail igp@ustrzyki-dolne.pl, faks 013 460-80-16.
Adres strony internetowej (url): www.bip.ustrzyki-dolne.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa drogi gminnej na odcinku od ul. Jagiellońskiej do połączenia z ul. Rzeczną na długości 59m w Ustrzykach Dolnych w km 0+345 -0+404"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-271.02.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania: "Przebudowa drogi gminnej na odcinku od ul. Jagiellońskiej do połączenia z ul. Rzeczną na długości 59m w Ustrzykach Dolnych w km 0+345 - 0+404" Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje następujący zakres robót: 1)Roboty drogowe:a - roboty przygotowawcze,b - roboty ziemne,c - odwodnienie, d - elementy ulic,e - podbudowa, f - nawierzchnia, g - roboty wykończeniowe 2)Przebudowa istniejących urządzeń energetycznych kolidujących z przebudową drogi gminnej.3)Przebudowa istniejących urządzeń teletechnicznych kolidujących z przebudowa drogi gminnej.Wspólny słownik zamówień (CPV): Kod CPV: 45.23.31.23-7,45.31.11.00-1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa załączona do SIWZ. Przedmiary robót załączone zostały jedynie jako materiał pomocniczy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Wykonawca wyłoniony w drodze przetargu zobowiązany jest do : oopracowania projektu zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót ooznakowania utrudnień ruchu i zmianę organizacji ruchu oraz utrzymanie oznakowania w czasie prowadzenia robót w należytym stanie, oużycia do oznakowania robót znaków wielkości "średniej " - odblaskowych ozapewnienia i zabezpieczenia dojść w trakcie realizacji robót, ozabezpieczenia mienia przed kradzieżą w czasie trwania budowy, ouporządkowania terenu po wykonaniu zamówienia.Wykonawca przed rozpoczęciem robót przedłoży u Zamawiającego 1 egzemplarz projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Za bezpieczeństwo publiczne ludzi i mienia związane z prowadzonymi robotami odpowiada Wykonawca robót.Zamawiający wymaga, aby niżej wymienione czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia wykonywały osoby, które będą zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę (w przypadku realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców) za wynagrodzeniem na podstawie umowy o pracę określonej w art. 25 § 1 ustawy z dnia 26czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.) 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę pracowników fizycznych w trakcie realizacji zamówienia. 2.W celu potwierdzenia zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy Wykonawca powinien zobowiązać się w formularzu ofertowym, że osoby wykonujące w/w czynności w zakresie realizacji zamówienia będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 3.Dla udokumentowania tego faktu w dniu podpisania umowy wykonawca przedłoży zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać - wg załącznik nr 10 do SWIZ

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 283381.29
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowo- Produkcyjny ,,Lech'' Paweł Lechowicz
Email wykonawcy: pawellechowicz@op.pl
Adres pocztowy: ul. Pocztowa 1
Kod pocztowy: 37-740
Miejscowość: Bircza
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 288775.71
Oferta z najniższą ceną/kosztem 288775.71
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 335965.74
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.