Ogłoszenie z dnia 2019-03-19
Ogłoszenie nr 510052237-N-2019 z dnia 19-03-2019 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie: Zakup i dostawa wyrobów medycznych oraz drobnego sprzętu medycznego na potrzeby Apteki.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 661990-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500304115-N-2018, 500306507-N-2018, 500307743-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie, Krajowy numer identyfikacyjny 27150341000000,
ul. Strzelców Bytomskich
11,
41-500
Chorzów, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323 499 115, e-mail
zp@zsm.com.pl, faks
322 413 952.
Adres strony internetowej (url): www.zsm.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa wyrobów medycznych oraz drobnego sprzętu medycznego na potrzeby Apteki.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SP ZOZ ZSM ZP/114/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa wyrobów medycznych oraz drobnego sprzętu medycznego na potrzeby Apteki z podziałem na pakiety: Pakiet nr 1 - Uchwyt do lamp operacyjnych serii MediLed Pakiet nr 2 - Elektrody EKG (1) Pakiet nr 3 - Elektrody EKG (2) Pakiet nr 4 - Worek do ewakuacji laparoskopowej materiału do badań histopatologicznych Pakiet nr 5 - Wapno, Drobny sprzęt medyczny sterylny (3) Pakiet nr 6 - Paski do glukometrów (2) Pakiet nr 7 - Sprzęt chirurgiczny Pakiet nr 8 - Zastawka do leczenia wodogłowia Pakiet nr 9 - Klej do membran kolagenowych Pakiet nr 10 - Worki stomijne Pakiet nr 11 - Zestaw do uzyskiwania osocza bogatopłytkowego (PRP) Pakiet nr 12 - Akcesoria uszne Pakiet nr 13 - Czujniki Pakiet nr 14 - Elektrody do koblacji Pakiet nr 15 - Zestawy rur do respiratorów (3) Pakiet nr 16 - Ortezy Stawu Barkowego Pakiet nr 17 - Roztwory Buforowe Pakiet nr 18 - Sprzęt do artroskopu Pakiet nr 19 - Szyna Brauna Pakiet nr 20 - Nabój gazowy Pakiet nr 21 - Maski do komory hiperbarycznej Pakiet nr 22 - Narzędzia chirurgiczne Pakiet nr 23 - Opaski zaciskowe Pakiet nr 24 - Fartuchy Foliowane Pakiet nr 25 - Nakładki na oczy Pakiet nr 26 - Końcówki do tympanometrii Pakiet nr 27 - Końcówki audiologiczne Pakiet nr 28 - Igły do testów skórnych punktowych Pakiet nr 29 - Szew polimerowy Pakiet nr 30 - Sztyfty do tonometru Pakiet nr 31 - Sprzęt Endoskopowy Pakiet nr 32 - Opaska identyfikacyjna Pakiet nr 33 - Zestaw HOFFMANNA do leczenia zespołu cieśni kanału łokciowego Pakiet nr 34 - Kleszcze naczyniowe Pakiet nr 35 - Sprzęt do artroskopii Pakiet nr 36 - Akcesoria do monopolarnego elektrostymulatora śródoperacyjnej lokalizacji nerwów firmy ERBE Pakiet nr 37 - Akcesoria anestezjologiczne (1) Pakiet nr 38 - Akcesoria anestezjologiczne (2) Pakiet nr 39 - Łyżki jednorazowe do laryngoskopu światłowodowego Pakiet nr 40 - Maty i pozycjonery przeciwodleżynowe Pakiet nr 41 - Obuwie operacyjne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem ilości określono w specyfikacji asortymentowo-cenowej (dalej w treści: SAC) stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i sprzedaży w obszarze gospodarczym UE oraz zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności spełniać wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z późn. zm.).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33.14.00.00 - Materiały medyczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Uchwyt do lamp operacyjnych serii MediLed |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - "Prawo zamówień publicznych" (Dz. U. 2018 poz. 1986), ponieważ nie złożono żadnej oferty. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Elektrody EKG (1) |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18577.78
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BIAMEDITEK Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
45826.56
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Elektrody EKG (2) |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6272.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: COMED S.C. Krzysztof Pilarski, Wojciech Grunwald
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6864.48
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Worek do ewakuacji laparoskopowej materiału do badań histopatologicznych |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11600.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Covimed Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13392.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Wapno, Drobny sprzęt medyczny sterylny (3) |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
51696.38
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Dräger Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
56382.24
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Paski do glukometrów (2) |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
35226.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: URTICA Sp.z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy: PGF S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
37849.68
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Sprzęt chirurgiczny |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1972.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2021.76
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Zastawka do leczenia wodogłowia |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - "Prawo zamówień publicznych" (Dz. U. 2018 poz. 1986), ponieważ nie złożono żadnej oferty. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Klej do membran kolagenowych |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3963.52
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Hurtownia Farmaceutyczna MEDIFARM Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5097.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Worki stomijne |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - "Prawo zamówień publicznych" (Dz. U. 2018 poz. 1986), ponieważ nie złożono żadnej oferty. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Zestaw do uzyskiwania osocza bogatopłytkowego (PRP) |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - "Prawo zamówień publicznych" (Dz. U. 2018 poz. 1986), ponieważ nie złożono żadnej oferty. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Akcesoria uszne |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - "Prawo zamówień publicznych" (Dz. U. 2018 poz. 1986), ponieważ nie złożono żadnej oferty. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Czujniki |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
42140.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Promed S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
45100.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Elektrody do koblacji |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - "Prawo zamówień publicznych" (Dz. U. 2018 poz. 1986), ponieważ nie złożono żadnej oferty. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Zestawy rur do respiratorów (3) |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
28550.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DUTCHMED PL Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
30261.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Ortezy Stawu Barkowego |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - "Prawo zamówień publicznych" (Dz. U. 2018 poz. 1986), ponieważ nie złożono żadnej oferty. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Roztwory Buforowe |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - "Prawo zamówień publicznych" (Dz. U. 2018 poz. 1986), ponieważ nie złożono żadnej oferty. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: Sprzęt do artroskopu |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - "Prawo zamówień publicznych" (Dz. U. 2018 poz. 1986), ponieważ nie złożono żadnej oferty. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 19 NAZWA: Szyna Brauna |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - "Prawo zamówień publicznych" (Dz. U. 2018 poz. 1986), ponieważ nie złożono żadnej oferty. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 20 NAZWA: Nabój gazowy |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - "Prawo zamówień publicznych" (Dz. U. 2018 poz. 1986), ponieważ nie złożono żadnej oferty. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 21 NAZWA: Maski do komory hiperbarycznej |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - "Prawo zamówień publicznych" (Dz. U. 2018 poz. 1986), ponieważ nie złożono żadnej oferty. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 22 NAZWA: Narzędzia chirurgiczne |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - "Prawo zamówień publicznych" (Dz. U. 2018 poz. 1986), ponieważ nie złożono żadnej oferty. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 23 NAZWA: Opaski zaciskowe |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - "Prawo zamówień publicznych" (Dz. U. 2018 poz. 1986), ponieważ nie złożono żadnej oferty. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 24 NAZWA: Fartuchy foliowane |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
910.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zarys International Group Sp.z o.o. Sp.K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
421.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 25 NAZWA: Nakładki na oczy |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - "Prawo zamówień publicznych" (Dz. U. 2018 poz. 1986), ponieważ nie złożono żadnej oferty. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 26 NAZWA: Końcówki do tympanometrii |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - "Prawo zamówień publicznych" (Dz. U. 2018 poz. 1986), ponieważ nie złożono żadnej oferty. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 27 NAZWA: Końcówki audiologiczne |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - "Prawo zamówień publicznych" (Dz. U. 2018 poz. 1986), ponieważ nie złożono żadnej oferty. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 28 NAZWA: Igły do testów skórnych punktowych |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - "Prawo zamówień publicznych" (Dz. U. 2018 poz. 1986), ponieważ nie złożono żadnej oferty. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 29 NAZWA: Szew polimerowy |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - "Prawo zamówień publicznych" (Dz. U. 2018 poz. 1986), ponieważ nie złożono żadnej oferty. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 30 NAZWA: Sztyfty do tonometru |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6528.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TOPCON POLSKA Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5961.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 31 NAZWA: Sprzęt Endoskopowy |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
41045.77
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Medim Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
44968.47
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 32 NAZWA: Opaska identyfikacyjna |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5412.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zarys International Group Sp. z o.o. Sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5844.96
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 33 NAZWA: Zestaw HOFFMANNA do leczenia zespołu cieśni kanału łokciowego |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15740.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Medim Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17633.07
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 34 NAZWA: Kleszcze naczyniowe |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - "Prawo zamówień publicznych" (Dz. U. 2018 poz. 1986), ponieważ nie złożono żadnej oferty. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 35 NAZWA: Sprzęt do artroskopii |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
47600.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LINVATEC Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
51408.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 36 NAZWA: Akcesoria do monopolarnego elektrostymulatora śródoperacyjnej lokalizacji nerwów firmy ERBE |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1566.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ERBE Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1689.12
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 37 NAZWA: Akcesoria anestezjologiczne (1) |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6288.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PROMED S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11102.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 38 NAZWA: Akcesoria anestezjologiczne (2) |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
26748.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PROMED S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
37128.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 39 NAZWA: Łyżki jednorazowe do laryngoskopu światłowodowego |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5888.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BOXMET MEDICAL Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4665.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 40 NAZWA: Maty i pozycjonery przeciwodleżynowe |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10520.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EMPIREUM, Piotr Dopieralski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10905.84
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 41 NAZWA: Obuwie operacyjne |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - "Prawo zamówień publicznych" (Dz. U. 2018 poz. 1986), ponieważ nie złożono żadnej oferty. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Kompleksowa organizacja dwudniowego wydarzenia artystyczno-muzycznego wraz z atrakcjami towarzyszącymi z wykorzystaniem warsztatów i atrakcji dla dzieci w dniach 6-7 grudnia 2025 r.
- Kompleksowa obsługa w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP) oraz ochrony przeciwpożarowej (PPOŻ) w ZEFO w Chorzowie i w jednostkach obsługiwanych przez ZEFO w 2026 roku
- "Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych"
- Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych (2)
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 17 w Chorzowie, ul. Kasprowicza 1 - II/2025
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty ślusarskie - paczka nr 2
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa akcesoriów i materiałów pomocniczych do wykonywania oznaczeń laboratoryjnych
- "Doposażenie magazynów ochrony ludności i obrony cywilnej oraz szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy"
- Dostawy różnych materiałów medycznych w podziale na 3 części.
- "Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony i Obrony Ludności Cywilnej na lata 2025-2026"
- Zakup zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej.
- EOP.332.35.25 Dostawa materiałów medycznych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





