eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonowo Pomorskie › Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego przy jeziorze w miejscowości Nowa Wieś poprzez budowę placu zabaw, siłowni zewnętrznej, boiska sportowego oraz toalety, sceny i parkingu ze zjazdem.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-15

Ogłoszenie nr 510050092-N-2019 z dnia 15-03-2019 r.

Miasto i Gmina Jabłonowo Pomorskie: Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego przy jeziorze w miejscowości Nowa Wieś poprzez budowę placu zabaw, siłowni zewnętrznej, boiska sportowego oraz toalety, sceny i parkingu ze zjazdem.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny "Rybactwo i Morze" na lata 2014-2020, z wyłączeniem projektów grantowych; dofinansowanie w zakresie priorytetu 4. "Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej", w zakresie działania 4.2. "Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez społeczność". Przedsięwzięcie w ramach LSR: "Zagospodarowanie jezior jako naturalnego waloru regionu dla celów rekreacji, turystyki i kultury".

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 512294-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto i Gmina Jabłonowo Pomorskie, Krajowy numer identyfikacyjny 87111843100000, ul. ul. Główna 28, 87-330 Jabłonowo Pomorskie, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 56 6976800, e-mail zamowienia.publiczne@jablonowopomorskie.pl, faks 56 6979001.
Adres strony internetowej (url): www.jablonowopomorskie.pl ; http://jablonowo.biuletyn.net/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego przy jeziorze w miejscowości Nowa Wieś poprzez budowę placu zabaw, siłowni zewnętrznej, boiska sportowego oraz toalety, sceny i parkingu ze zjazdem.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.3.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu rekreacyjnego przy jeziorze w miejscowości Nowa Wieś poprzez: budowę placu zabaw, siłowni zewnętrznej, boiska sportowego, toalety, sceny i parkingu ze zjazdem. Lokalizacja - Gmina Jabłonowo Pomorskie, Obręb 0013 - Nowa Wieś, działka nr 68/3; 68/4; 69/1. 1) Szczegółową dokumentację techniczną stanowią: projekt architektoniczno-budowlany dla kategorii obiektu: XXII oraz VIII; Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR); Obliczenia statyczne i wymiarowanie, w tym wyniki obliczeń geotechnicznych oraz Przedmiar robót, które zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ. 2) Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania terenu przedstawia się następująco: a) Powierzchnia przeznaczona pod parking - 138,00 m2 b) Powierzchnia pieszojezdni - 506,35 m2 c) Powierzchnia terenów zielonych - 6400 m2 3) Zakres robót będzie obejmował m.in.: a) budowę parkingu dla samochodów osobowych o masie łącznej nieprzekraczającej 3,5T ze zjazdem. Wykonanie 10 nowoprojektowanych miejsc postojowych na terenie utwardzonego placu, z wykonaniem nieprzepuszczalnej warstwy. Parking należy wykonać z: kostki betonowej szarej grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej grub. 3 cm, podbudowa z betonu B10 na warstwie odsączającej z ubitego żwiru. Miejsca parkingowe należy wydzielić kostką betonową w kolorze czerwonym. b) Wykonanie zjazdu o szerokości jezdni 5,0 m z nawierzchni z kostki betonowej szarej o grub. 8 cm. c) Wykonanie jezdni wjazdu z kostki betonowej brukowej niefazowanej koloru szarego o grub. 8 cm; podbudowa z betonu B10 grub. 12 cm; podbudowa z kruszywa łamanego twardego kamiennego frakcja 0/31,5 mm grub. 20 cm; podłoże gruntowe zagęszczone mechanicznie; d) Wbudowanie krawężników betonowych ulicznych 15x30 cm przestające + 12 cm, ustawione na ławie z betonu cementowego C12/15 z oporem 15/20x15/30 cm, spoiny zamulone zaprawą cementowo-piaskową. Krawężniki przejazdowe 15x20 cm pomiędzy parkingiem a drogą dojazdową ustawione na ławie betonowej. e) Wykonanie pieszo - jezdni z kostki betonowej szarej o grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej grub. 3 cm, podbudowa z betonu B10 na warstwie odsączającej z ubitego żwiru. f) Budowę przenośnej sceny o powierzchni 80,00 m, w kształcie prostokąta o wymiarach 8 x 10 m i wysokości 1,2 m. Scena rozbieralna z gotowych elementów o wymiarach 2 x 2m. Wejście na scenę schodami stalowymi z balustradami z możliwością demontażu. Elementy konstrukcyjne z profili stalowych ze stali S 235, łączonych za pomocą spawania. Poszczególne elementy sceny należy łączyć ze sobą śrubami M12 klasy min. 5.8. Gotową scenę należy kotwić do podłoża za pomocą kotew dostosowanych do podłoża. Konstrukcja stalowa musi być malowana farbami antykorozyjnymi podkładowymi oraz wierzchnimi. Posadzkę sceny zaprojektowano z podestów drewnianych z desek klasy C 24 o szer. min. 15 cm i grubości 42 mm. Podesty należy wykonać z wierzchnią warstwą zapobiegającą poślizgowi. Uwaga, scena nie może stanowić konstrukcji wsporczej pod zadaszenie. g) Zakup i montaż przenośnego kontenera sanitarnego, tj. gotowego elementu z wydzielonymi 3 strefami dla: kobiet, mężczyzn oraz dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych. W każdej strefie muszą się znaleźć wydzielone kabiny ustępowe oraz umywalki z bieżącą wodą ze zbiornika. W strefie dla mężczyzn dodatkowo muszą być zamontowane 2 pisuary. Przykładowy kontener zamieszczono na rys. nr 11, znajdującym się w załączniku nr 2 do SIWZ. Kontener musi być zaopatrzony w zbiornik na wodę oraz w zbiornik na nieczystości o pojemności 2000 L każdy. Kontener nie będzie trwale połączony z gruntem i może być przetransportowywany. Ścieki odprowadzane będą do zbiornika bezodpływowego, okresowo opróżnianego przez służby porządkowe. Wykonanie zbiornika szczelnego pcv (szamba) pod WC. h) Budowa placu zabaw dla dzieci. Plac zabaw musi zostać wyposażony w gotowe elementy: 1) bujaczkę (zamiennie zwaną również "huśtawką pojedynczą", "ważką"), 2) huśtawkę podwójną wahadłową, 3) zjeżdżalnię z zadaszeniem (zamiennie nazywaną "zjeżdżalnią", "domek ze ślizgiem"). Elementy placu zabaw wizualizuje rys. nr 10. Wszystkie elementy placu zabaw muszą być wyposażone w bloki kotwiące przewidziane przez producenta danego urządzenia. Poszczególne elementy placu zabaw muszą znajdować się w wydzielonych strefach ochronnych. Na terenie wydzielonym pod plac zabaw należy wysypać warstwę piasku stanowiącą podłoże bezpieczne dla dzieci. i) Budowa siłowni zewnętrznej. Planowana na terenie plaży siłownia będzie wyposażona w gotowe elementy sportowe, tj.: 1) zestaw twister, 2) wioślarz, 3) podciąg i drabinka. W projekcie zagospodarowania terenu wydzielono strefy ochronne dla poszczególnych urządzeń. Elementy siłowni zewnętrznej wizualizuje rys. nr 10. Wszystkie elementy siłowni będą wyposażone w bloki kotwiące przewidziane przez producenta danego urządzenia. j) Zamawiający wymaga, aby dostarczony i zamontowany element wyposażenia: placu zabaw oraz siłowni zewnętrznej, o których mowa w pkt 3) lit. h) oraz lit. i) był bezpieczny, w tym celu Wykonawca będzie zobowiązany wykazać, że zamontowane elementy spełniają wymagania zawarte w normach, odpowiednio, z grupy PN-EN: 1176 lub 16630 lub 957 lub 12346 lub PN-EN ISO 20957. W przypadku montażu dostarczonych elementów wyposażenia placu zabaw i siłowni zewnętrznej przez Wykonawcę/podwykonawcę, montaż należy wykonać zgodnie z instrukcją producenta. Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy wybranego do realizacji niniejszego zamówienia, przedstawienia certyfikatu/-ów wystawionego/-ych przez akredytowaną jednostkę (deklarację zgodności producenta/dostawcy, bądź raport kontrolny przeprowadzony przez instytucję zewnętrzną wystawiony/-e przez akredytowane jednostki/laboratorium/Inspekcję Handlową), potwierdzające wymogi bezpieczeństwa zgodne z ww. normami. k) Wykonawca we własnym zakresie będzie zobowiązany wykonać i zamontować tablicę informacyjną z regulaminem: siłowni i placu zabaw. l) Wykonawca dostarczy po 2 egzemplarze kompletnych instrukcji w zakresie eksploatacji i konserwacji dla każdego urządzenia, systemu mechanicznego, elektrycznego, elektronicznego. Wynikające z tego tytułu koszty zostaną uwzględnione przez Wykonawcę w cenie oferty. Wszelkie braki w dostarczonych instrukcjach zostaną uzupełnione przez Wykonawcę niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych następujących po dniu zawiadomieniu przez Zamawiającego o stwierdzonych brakach. m) Wykonanie boiska do piłki plażowej, po wcześniejszym wykorytowaniu terenu. Boisko należy wykonać z obrzeżami gumowymi kotwionymi w ławie betonowej, z wydzieloną strefą bezpieczną. Poszczególnymi warstwami boiska są: warstwa geowłókniny o masie min. 250g/m2 i wytrzymałości na rozciąganie min. 14kN/m2, warstwa piasku min. 40 cm frakcji 0-2 mm. n) Zakup i montaż elementów małej architektury: 7 ławek, 3 kosze na śmieci, oświetlenie zewnętrzne - 2 lampy solarne. Wszystkie elementy należy wyposażyć w bloki kotwiące pod dany element. Ławkę z oparciem oraz kosz na śmieci wizualizuje rys. nr 10. o) Budowę panelowej przebieralni z osłon drewnianych mocowanych do drewnianych słupków. Panele należy mocować na wysokości ok. 50 cm nad powierzchnią terenu. Wysokość panelu 150 cm każdy. Słupki wykonane będą z krawędziaków 10x10 cm kotwionych we wbijanych kotwach stalowych długości kotwienia min. 70 cm. p) Pozostałe prace ujęte w dokumentacji technicznej: wykonanie dróg dojazdowych wraz z ciągami pieszymi; wykonanie podmurówki na granicy parkingu i terenu zielonego; nasadzenie zielenią zacieniającą; wykonanie schodów terenowych z kostki betonowej z obrzeżami; wykonanie balustrady. 2. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45 11 27 20-8 roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych, 45 11 12 00-0 roboty w zakresie przygotowywania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45 22 33 00-9 roboty budowlane w zakresie parkingów, 45 23 32 22-1 roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania, 45 23 70 00-7 roboty budowlane w zakresie scen, 45 33 24 00-7 roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych, 45 11 27 23-9 roboty w zakresie kształtowania placów zabaw, 37 53 52 00-9 wyposażenie placów zabaw, 51 12 10 00-6 usługi instalowania sprzętu do ćwiczeń fizycznych. 3. Wykonawca, z którym Zamawiający zawrze umowę na realizację przedmiotowego zamówienia, zobowiązany będzie do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu: drogowego, kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 4. Do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: 1) wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną, określoną w załączniku nr 2 do SIWZ; 2) użyć materiałów nowych, gwarantujących jakość techniczną nie gorszą niż określona w dokumentacji technicznej; 3) do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzą techniczną, obowiązującymi normami, dokumentacją projektową, umową oraz uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji zamówienia z Zamawiającym oraz z inspektorem nadzoru, 4) zastosować materiały i urządzenia odpowiadające deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi, wskazanymi w dokumentacji technicznej. Na żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru Wykonawca musi udowodnić, że zastosowane materiały i urządzenia odpowiadają normom określonym w projekcie, poprzez przedstawienie odpowiednich pozwoleń na ich zastosowanie, w tym atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności itp. 5. Podane w SIWZ oraz w dokumentacji technicznej wszystkie nazwy własne (np. pochodzenie, producent) mają wyłącznie charakter przykładowy (pomocniczy) w celu doprecyzowania przedmiotu zamówienia, w tym dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń, wyposażenia, dlatego należy je rozpatrywać łącznie z wyrazem równoważny, o ile zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 6. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych poprzez wskazanie przez Wykonawcę np. nazw własnych, znaków towarowych, patentów, pochodzenia lub norm, o ile zaproponowane rozwiązania będą miały te same cechy funkcjonalne i których jakość nie będzie gorsza od jakości określonej w dokumentacji technicznej. Rozwiązania równoważne muszą odpowiadać wymaganiom przepisów prawa dotyczących przedmiotu zamówienia. Możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych będzie uzależniona od ich zgodności z parametrami określonymi w projekcie oraz akceptacji Zamawiającego lub inspektora nadzoru. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone w SIWZ i jej załącznikach. 7. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu inwestycji na przyszłym placu robót, dzięki czemu pozyska dodatkowe informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty. W celu udziału w wizji lokalnej Wykonawcy zobowiązani są do zgłoszenia (w formie pisemnej lub elektronicznej) osobie uprawnionej do kontaktowania się z Wykonawcami, o której mowa w rozdziale VII ust. 7 SIWZ, danych osób, które wezmą udział w ww. wizji. Zamawiający informuje, że nie przewiduje zebrania Wykonawców, w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ, a w trakcie wizji nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania dotyczące treści SIWZ. 8. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga, aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca oraz podwykonawca/-cy (o ile będą realizowali niniejsze zamówienie) zatrudniał/-li na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.) osoby skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia i wykonujące czynności (prace) fizyczne w postaci robót budowlanych, instalacyjnych i montażowych chyba, że z odrębnych przepisów prawa wynika, że osoby te nie muszą być zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 9. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony będzie do wykonywania czynności kontrolnych, wobec Wykonawcy, odnośnie spełniania przez Wykonawcę i/lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane w ust. 8 czynności. W tym celu, Zamawiający uprawniony będzie m.in. do: żądania oświadczeń i/lub dokumentów, do dokonywania oceny złożonych dokumentów/oświadczeń/wyjaśnień, żądania wyjaśnień, przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania zamówienia. 10. W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym terminie i w formie określonej przez Zamawiającego, Wykonawca przedłoży żądane dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 8 na podstawie umowy o pracę, w formie np. 1) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: a) dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, b) datę złożenia oświadczenia, c) wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz d) podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczonej za zgodność z oryginałem, odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, kopii umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczonej za zgodność z oryginałem, odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, kopii dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika/-ów przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych. 11. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 12. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 8 czynności, Zamawiający przewiduje sankcję dla Wykonawcy w postaci kary umownej w wysokości określonej w umowie w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 13. Niezłożenie przez Wykonawcę, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, żądanych dowodów będzie traktowane jako niespełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 8 czynności. 14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 15. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę nazw firm podwykonawców (o ile są znane). Wykonawca jest zobowiązany do zawiadomienia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, dotyczących podwykonawcy, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazania informacji na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację części zamówienia. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. W przypadku braku oświadczenia o Podwykonawcach, Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału Podwykonawcy. 16. W przypadku, gdy Zamawiający wyrazi zgodę na dokonywanie płatności na podstawie faktur częściowych. Wartość ostatniej części wynagrodzenia należnego Wykonawcy nie będzie mniejsza niż 10% wynagrodzenia całkowitego określonego w § 3 ust. 1 umowy. 17. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi - 24 miesiące licząc od daty podpisania protokołu końcowego. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji. Okres udzielonej gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji jakości niż 24 miesiące oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. 18. Przedmiot zamówienia będzie dofinansowany w ramach Programu Operacyjnego "Rybactwo i Morze" na lata 2014-2020, z wyłączeniem projektów grantowych; dofinansowanie w zakresie priorytetu 4. "Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej" w zakresie działania 4.2. "Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez społeczność". Przedsięwzięcie w ramach LSR: "Zagospodarowanie jezior jako naturalnego waloru regionu dla celów rekreacji, turystyki i kultury". 19. ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE PRAWO UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU NIE OTRZYMANIA DOFINANSOWANIA Z PROGRAMU OPERACYJNEGO "RYBACTWO I MORZE" (PO RYBY) NA LATA 2014-2020.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45112720-8


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45223300-9, 45233222-1, 45237000-7, 45112723-9, 37535200-9, 51121000-6, 45332400-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 404343.56
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Fressbud Adrian Kusz
Email wykonawcy: fressbud@gmail.com
Adres pocztowy: Fressbud Adrian Kusz Gaj 32, 13-334 Łąkorz
Kod pocztowy: 13-334
Miejscowość: Gaj
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 523126.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 504300.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 523126.44
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Zarządzeniem nr 3/RF/2019 z 26.02.2019 r. Zamawiający zwiększył kwotę zabezpieczoną na realizację przedmiotowego zamówienia publicznego.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.