eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Modernizacja układu zagęszczania osadu wraz z rurociągiem oraz pompownią osadu nadmiernego na terenie Oczyszczalni Ścieków "WARTA" S.A. w Częstochowie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-14

Ogłoszenie nr 510049726-N-2019 z dnia 14-03-2019 r.

Oczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A.: Modernizacja układu zagęszczania osadu wraz z rurociągiem oraz pompownią osadu nadmiernego na terenie Oczyszczalni Ścieków "WARTA" S.A. w Częstochowie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 506475-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540024821-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Oczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 15208264900000, ul. Srebrna 172/188, 42-202 Częstochowa, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48343618986, e-mail info@wartasa.eu, faks +48343619070.
Adres strony internetowej (url): www.wartasa.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka Akcyjna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja układu zagęszczania osadu wraz z rurociągiem oraz pompownią osadu nadmiernego na terenie Oczyszczalni Ścieków "WARTA" S.A. w Częstochowie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

2/TEN/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja układu zagęszczania osadu wraz z rurociągiem oraz pompownią osadu nadmiernego na terenie Oczyszczalni Ścieków "WARTA" S.A. w Częstochowie. 2. Opis stanu istniejącego W chwili obecnej w budynku Maszynowni ob.14 pracuje jeden ciąg instalacji do zagęszczania osadu nadmiernego, który posadowiony jest na parterze budynku. Obok znajduje się pomieszczenie automatycznej stacji rozrabiania polielektrolitu wykorzystywanego w procesie zagęszczania osadu, w którym znajduje się również szafa sterownicza dla powyższej instalacji. 3. Pompownia osadu nadmiernego znajduje się we wspólnym budynku z pompownią osadu recyrkulowanego. W skład pompowni osadu nadmiernego wchodzą: komora czerpalna, zespół trzech pomp, armatura tj. zasuwy, przepustnice, klapy zwrotne oraz rurociągi. Zadaniem pompowni osadu nadmiernego jest przepompowanie (kierowanie) powstającego w procesie biologicznym oczyszczania ścieków osadu nadmiernego na zagęszczacz mechaniczny. 4. Opis przedmiotu zamówienia Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie drugiego ciągu instalacji do zagęszczania osadu nadmiernego oraz przebudowę systemu tłoczenia wraz z modernizacją pompowni osadu nadmiernego. Cały zakres dla powyższego zadania podzielono na trzy etapy: Etap I: obejmujący modernizację pompowni osadu nadmiernego zlokalizowanej w budynku pompowni osadu recyrkulowanego ob.10, Etap II: obejmujący przebudowę systemu tłoczenia osadu nadmiernego, Etap III: obejmujący dostawę, montaż i orurowanie zagęszczacza osadu nadmiernego wraz ze stacją przygotowania polielektrolitu w ob.14. Etap I: 1) Demontaż trzech istniejących zespołów pompowych osadu nadmiernego wraz z armaturą i orurowaniem. 2) Demontaż orurowania i lejów w komorze czerpalnej osadu nadmiernego. 3) Wykonanie rewitalizacji (remontu) komory czerpalnej osadu nadmiernego w zakresie: o Czyszczenia betonowych powierzchni wewnętrznych. o Przeprowadzenia prac naprawczych i konserwacyjnych. o Przeprowadzenia prac zabezpieczających polegających między innymi na nałożeniu trwałej i wytrzymałej powłoki (np. Sika Poxitar F) do zabezpieczenia betonu i ścian komory znajdującej się w warunkach stałego obciążenia agresywnymi ściekami. 4) Wykonanie prac ogólnobudowlanych i montażowych zgodnie z załączonym projektem budowlanym (branża sanitarna) - załącznik nr 9 do SIWZ. 5) Demontaż istniejącej instalacji zasilająco - sterującej pracą pomp osadu nadmiernego. 6) Wykonanie obejścia (bypass-u) umożliwiającego pompowanie osadu nadmiernego do zagęszczacza osadu poprzez pompę 10POON03 istniejącym rurociągiem tłocznym ściśle zgodnie z poniższymi wytycznymi: o Wykonać 2 szt. nawiertek Dn 100 z zaworami Dn 100 przed zasuwą 10ZSON40r na rurociągu ssącym, stalowym Dn 800. UWAGA: Nawiertki wykonywane będą na czynnym rurociągu! o Za zaworami Dn 100 zamontować trójnik Dn 100x100x250 łączący dwie nawiertki. o Wykonać kolano Dn 250 na rurociągu ssącym przed zasuwą 10ZSON03r. UWAGA: Prace należy wykonać po opróżnieniu komory czerpalnej osadu nadmiernego! o Zamontować rurę Dn 250 łączącą trójnik Dn 100x100x250 z kolanem Dn 250 przed zasuwą 10ZSON03r na rurociągu ssącym Dn 250 pompy 10POON03. o Po zakończeniu prac montażowych związanych z uruchomieniem pomp 10POON01 i 10POON02 bypass należy zlikwidować i wykonać połączenie z rurociągami ssawnymi zgodnie z projektem. o Demontaż i montaż nowej instalacji tłocznej pompy 10POON03 (wraz z wykonaniem fundamentu pod pompę, montażem i włączeniem pompy) należy wykonać po zakończeniu prac budowlanych i instalacyjnych związanych z montażem pomp 10POON01 i 10POON02. 7) Dostawa, montaż i uruchomienie trzech zespołów pomp osadu nadmiernego zgodnie z załącznikiem nr 1 do Szczegółowej Specyfikacji Technicznej SST (branża sanitarna) - załącznik nr 13 do SIWZ. 8) Dostawa, montaż i uruchomienie armatury zgodnie z załączonym projektem budowlanym (branża sanitarna) - załącznik nr 9 do SIWZ. 9) Dostawa i montaż orurowania zgodnie z załączonym projektem budowlanym (branża sanitarna) - załącznik nr 9 do SIWZ. 10) Dostawa, montaż i uruchomienie kompletnej instalacji zasilająco - sterującej oraz instalacji sprężonego powietrza dla pomp osadu nadmiernego zgodnie z załączonym projektem budowlanym (branża elektryczna) - załącznik nr 8 do SIWZ. 11) Dostawa, montaż i uruchomienie napędów pneumatycznych do armatury zgodnie z załączonym projektem budowlanym (branża elektryczna) - załącznik nr 8 do SIWZ. 12) Dostawa i wykonanie tras dla kabli zasilających, sterujących, sprężonego powietrza oraz pomiarowych przy użyciu korytek ze stali kwasoodpornej AISI 316. 13) Dostawa i wykonanie infrastruktury kablowej oraz sprężonego powietrza. 14) Rozbudowa istniejącej szafy - zasilająco sterującej 10CCEE01 tj. wykonanie niezbędnego okablowania oraz przedrutowania w szafie. 15) Zmiana istniejącego oprogramowania w sterownikach Controllogix pod względem współpracy z nowymi pompami osadu nadmiernego. 16) Wykonanie pomiarów elektrycznych, potwierdzonych sporządzeniem protokołów, niezbędnych do uruchomienia całej instalacji. 17) Wprowadzenie zmian w oprogramowaniu SKCD, uwzględniającym wszystkie wprowadzone modyfikacje w oprogramowaniu sterowników jak i w strukturze sieciowej. 18) Uruchomienie komunikacji z systemem nadrzędnym SKCD z wykorzystaniem protokołu Ethernet IP. 19) Wykonanie wizualizacji stanu (sygnałów pomiarowych) pracy całej instalacji w systemie nadrzędnym SKCD oraz tablicy synoptycznej na Dyspozytorni. 20) Sprawdzenie, testy i uruchomienie (rozruch systemu) potwierdzone sporządzeniem protokołów niezbędnych do uruchomienia całej instalacji. 21) Opracowanie instrukcji obsługi. 22) Przeprowadzenie szkolenia personelu Zamawiającego. 23) Przekazanie do eksploatacji. Etap II: 1) Wykonanie prac ogólnobudowlanych ziemnych, montażowych oraz związanych z rozbiórką i odtworzeniem nawierzchni drogowych zgodnie z załączonym projektem budowlanym (branża sanitarna) - załącznik nr 16 do SIWZ. 2) Wykonanie prac ogólnobudowlanych i montażowych zgodnie z załączonym projektem budowlanym (branża ogólnobudowlana) - załącznik nr 17 do SIWZ. 3) Wykonanie i uruchomienie kompletnej instalacji zasilająco - sterującej oraz instalacji sprężonego powietrza zgodnie z załączonym projektem budowlanym (branża elektryczna) - załącznik nr 15 do SIWZ. 4) Dostawa i wykonanie tras dla kabli zasilających, sterujących, sprężonego powietrza oraz pomiarowych przy użyciu korytek ze stali kwasoodpornej AISI 316. 5) Dostawa i wykonanie infrastruktury kablowej oraz sprężonego powietrza. 6) Rozbudowa istniejącej szafy - zasilająco sterującej 03bCCEE01 tj. wykonanie niezbędnego okablowania oraz przedrutowania w szafie. 7) Wykonanie pomiarów elektrycznych, potwierdzonych sporządzeniem protokołów, niezbędnych do uruchomienia całej instalacji. 8) Wykonanie pomiarów elektrycznych, potwierdzonych sporządzeniem protokołów, niezbędnych do uruchomienia całej instalacji. 9) Wprowadzenie zmian w oprogramowaniu SKCD, uwzględniającym wszystkie wprowadzone modyfikacje w oprogramowaniu sterowników jak i w strukturze sieciowej. 10) Wykonanie prób ciśnieniowych, szczelności instalacji. 11) Wykonanie wizualizacji stanu (sygnałów pomiarowych) pracy całej instalacji w systemie nadrzędnym SKCD oraz tablicy synoptycznej na Dyspozytorni. 12) Sprawdzenie, testy i uruchomienie (rozruch systemu) potwierdzone sporządzeniem protokołów niezbędnych do uruchomienia całej instalacji. 13) Opracowanie instrukcji obsługi. 14) Przeprowadzenie szkolenia personelu Zamawiającego. 15) Przekazanie do eksploatacji. Etap III: 1) Wykonanie prac ogólnobudowlanych i montażowych zgodnie z załączonym projektem budowlanym (branża sanitarna) - załącznik nr 26 do SIWZ. 2) Dostawa, montaż i uruchomienie mechanicznego zagęszczacza osadu nadmiernego wraz ze stacją przygotowania polielektrolitu zgodnie z załącznikiem nr 1 do Szczegółowej Specyfikacji Technicznej SST (branża sanitarna) - załącznik nr 32 do SIWZ. 3) Wykonanie prac ogólnobudowlanych i montażowych zgodnie z załączonym projektem budowlanym (branża ogólnobudowlana) - załącznik nr 27 do SIWZ. 4) Wykonanie modernizacji instalacji zasilająco - sterującej istniejącego zagęszczacza osadu nadmiernego zgodnie z załączonym projektem budowlanym (branża elektryczna) - załącznik nr 25 do SIWZ. 5) Wykonanie i uruchomienie kompletnej instalacji zasilająco - sterującej, CCTV oraz instalacji sprężonego powietrza zgodnie z załączonym projektem budowlanym (branża elektryczna) - załącznik nr 25 do SIWZ. 6) Wykonanie pomiarów elektrycznych, potwierdzonych sporządzeniem protokołów, niezbędnych do uruchomienia całej instalacji. 7) Wykonanie pomiarów elektrycznych, potwierdzonych sporządzeniem protokołów, niezbędnych do uruchomienia całej instalacji. 8) Wprowadzenie zmian w oprogramowaniu SKCD, uwzględniającym wszystkie wprowadzone modyfikacje w oprogramowaniu sterowników jak i w strukturze sieciowej. 9) Wykonanie prób ciśnieniowych, szczelności instalacji. 10) Wykonanie wizualizacji stanu (sygnałów pomiarowych) pracy całej instalacji w systemie nadrzędnym SKCD oraz tablicy synoptycznej na Dyspozytorni. 11) Sprawdzenie, testy i uruchomienie (rozruch systemu) potwierdzone sporządzeniem protokołów niezbędnych do uruchomienia całej instalacji. 12) Opracowanie instrukcji obsługi. 13) Przeprowadzenie szkolenia personelu Zamawiającego. 14) Przekazanie do eksploatacji. 5. Wymagania ogólne Warunki wykonania prac. 1) Wykonawca przed rozpoczęciem prac przedstawi do akceptacji Zamawiającemu harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia. 2) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace zgodnie z dokumentacjami projektowymi, wszystkie ewentualne odstępstwa należy uzgodnić z przedstawicielem Zamawiającego. 3) Zamawiający wyznaczy swojego przedstawiciela do bezpośredniej współpracy z Wykonawcą podczas wykonywania prac. 4) Na czas prowadzenia robót, organizacja prac, tj. przygotowanie miejsca pracy, dopuszczenie do pracy, zasady jej wykonywania, zakończenie pracy i likwidacja miejsca pracy muszą odbywać się zgodnie z obowiązującymi procedurami prowadzenia prac przy urządzeniach elektroenergetycznych określonych w Przepisach Eksploatacji Urządzeń Elektroenergetycznych oraz Instrukcją Organizacji Bezpiecznej Pracy. 5) Wszystkie materiały użyte w realizacji przedsięwzięcia muszą posiadać certyfikaty i atesty oraz muszą być dopuszczone do użytkowania w budownictwie. Zaleca się stosowanie materiałów niepalnych i nierozprzestrzeniających ognia, posiadające odpowiednie atesty i certyfikaty. Zabrania się stosowania materiałów łatwo zapalnych, których produkty rozkładu termicznego są toksyczne lub intensywnie dymiące. 6) Organizacja robót powinna zapewnić jak najmniejsze utrudnienie w bezkolizyjnym i bezpiecznym poruszaniu się po obiekcie. 7) Wszelkie prace instalacyjne związane z przedmiotem zamówienia Wykonawca wykona własnymi siłami. 8) Wykonawca własnym staraniem zorganizuje swoje zaplecze magazynowe oraz socjalne. 9) Wszelkie prace związane z transportem, załadunkiem, rozładunkiem Wykonawca wykona własnymi siłami. 10) Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia wszystkich niezbędnych materiałów oraz sprzętu specjalistycznego we własnym zakresie. 11) Wykonawca zobowiązuje się porządkować na bieżąco teren, na którym prowadzi roboty budowlane (dotyczy to również dróg dojazdowych, z których korzystał) oraz po zakończeniu zadania doprowadzić te tereny do stanu, co najmniej jak w chwili rozpoczęcia zadania. Z tytułu powyższych prac Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 12) W przypadku wszelkich awarii i szkód powstałych na terenie prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany będzie w sposób docelowy i skuteczny do natychmiastowego ich usunięcia. 13) Wykonawca ma obowiązek codziennego zgłaszania dyspozytorowi ilości pracowników realizujących prace w danym dniu. 14) Wszyscy pracownicy uczestniczący w realizacji zamówienia na terenie Oczyszczalni Ścieków powinni być zapoznani z przepisami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. z 2003 r. Nr 47 poz. 401 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 1 października 1993 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w oczyszczalniach ścieków (Dz. U. z Nr 96 poz. 438) oraz rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 8 lipca 2010 r. w sprawie minimalnych wymagań, dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy, związanych z możliwością wystąpienia w miejscu pracy atmosfery wybuchowej (Dz. U. z 2010 r. Nr 138, poz. 931) . Podpisaną imienną listę pracowników należy dostarczyć przed przystąpieniem do prac na obiekcie. 15) Wykonawca złoży ewentualne zdemontowane elementy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie oczyszczalni. 16) Sprawdzenie i testy nowego układu po skończonych pracach modernizacyjnych musi odbyć się w obecności Zamawiającego. 17) Niektóre czynności wchodzące w zakres usługi będą prowadzone na ruchu z możliwością kilkuminutowych wyłączeń pracujących obiektów technicznych i technologicznych - pompowania osadu recyrkulowanego. Wszystkie planowane roboty muszą być uzgodnione ze służbami eksploatacyjnymi Zamawiającego. 18) Wykonawca zgłosi przedmiot zamówienia do odbioru końcowego w terminie minimum 7 dni kalendarzowych przed datą zakończenia zadania. 19) Prace odebrane zostaną przez komisję wyznaczoną przez Zamawiającego w terminie 5 dni od przesłania zgłoszenia Wykonawcy o gotowości do odbioru przedmiotu zamówienia. 20) Wykonawca wraz ze zgłoszeniem do odbioru końcowego dostarczy Zamawiającemu następujące dokumenty: o Powykonawczą dokumentację techniczną. o Protokoły z przeprowadzonych sprawdzeń i testów instalacji. o Protokoły z niezbędnych badań i pomiarów. o Protokół z przeprowadzonych prób ciśnieniowych, szczelności instalacji. o Protokoły z przeprowadzonych szkoleń personelu Zamawiającego. o Instrukcje obsługi. o Instrukcje stanowiskowe. o Atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności na użyte materiały. o Pisemną gwarancję na wykonany przedmiot umowy. o Dziennik budowy z wpisem o wykonaniu odbioru technicznego końcowego. o Oświadczenie kierownika budowy o przeprowadzeniu prac zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i ze sztuką budowlaną oraz o doprowadzeniu terenu budowy do należytego stanu. 21) Podstawą do odbioru końcowego prac będzie protokół z pozytywnie zakończonej 72 godzinnej próby ruchowej instalacji przy parametrach nieodbiegających od projektowo zakładanych. 6. Uwagi końcowe: Etap I: 1) Szczegółowy przedmiot zamówienia branży sanitarnej opisany jest w niżej wymienionych załącznikach do SIWZ, które stanowią integralną część nin. specyfikacji: o Projekt budowlany (branża sanitarna) - załącznik nr 9 do SIWZ. o Szczegółowa Specyfikacja Techniczna SST (branża sanitarna) - załącznik nr 13 do SIWZ. o Przedmiar robót - załącznik nr 11 do SIWZ. 2) Szczegółowy przedmiot zamówienia branży elektrycznej opisany jest w niżej wymienionych załącznikach do SIWZ, które stanowią integralną część nin. specyfikacji: o Projekt budowlany (branża elektryczna) - załącznik nr 8 do SIWZ. o Szczegółowa Specyfikacja Techniczna SST (branża elektryczna) - załącznik nr 12 do SIWZ. o Przedmiar robót - załącznik nr 10 do SIWZ. o BIOZ - załącznik nr 14 do SIWZ. Etap II: 1) Szczegółowy przedmiot zamówienia branży sanitarnej opisany jest w niżej wymienionych załącznikach do SIWZ, które stanowią integralną część nin. specyfikacji: o Projekt budowlany (branża sanitarna) - załącznik nr 16 do SIWZ. o Szczegółowa Specyfikacja Techniczna SST (branża sanitarna) - załącznik nr 22 do SIWZ. o Przedmiar robót - załącznik nr 19 do SIWZ. 2) Szczegółowy przedmiot zamówienia branży elektrycznej opisany jest w niżej wymienionych załącznikach do SIWZ, które stanowią integralną część nin. specyfikacji: o Projekt budowlany (branża elektryczna) - załącznik nr 15 do SIWZ. o Szczegółowa Specyfikacja Techniczna SST (branża elektryczna) - załącznik nr 21 do SIWZ. o Przedmiar robót - załącznik nr 18 do SIWZ. 3) Szczegółowy przedmiot zamówienia branży ogólnobudowlanej opisany jest w niżej wymienionych załącznikach do SIWZ, które stanowią integralną część nin. specyfikacji: o Projekt budowlany (branża ogólnobudowlana) - załącznik nr 17 do SIWZ. o Szczegółowa Specyfikacja Techniczna SST (branża ogólnobudowlana) - załącznik nr 23 do SIWZ. o Przedmiar robót - załącznik nr 20 do SIWZ. o BIOZ - załącznik nr 24 do SIWZ. Etap III: 1) Szczegółowy przedmiot zamówienia branży sanitarnej opisany jest w niżej wymienionych załącznikach do SIWZ, które stanowią integralną część nin. specyfikacji: o Projekt budowlany (branża sanitarna) - załącznik nr 26 do SIWZ. o Szczegółowa Specyfikacja Techniczna SST (branża sanitarna) - załącznik nr 32 do SIWZ. o Przedmiar robót - załącznik nr 29 do SIWZ. 2) Szczegółowy przedmiot zamówienia branży elektrycznej opisany jest w niżej wymienionych załącznikach do SIWZ, które stanowią integralną część nin. specyfikacji: o Projekt budowlany (branża elektryczna) - załącznik nr 25 do SIWZ. o Szczegółowa Specyfikacja Techniczna SST (branża elektryczna) - załącznik nr 31 do SIWZ. o Przedmiar robót - załącznik nr 28 do SIWZ. 3) Szczegółowy przedmiot zamówienia branży ogólnobudowlanej opisany jest w niżej wymienionych załącznikach do SIWZ, które stanowią integralną część nin. specyfikacji: o Projekt budowlany (branża ogólnobudowlana) - załącznik nr 27 do SIWZ. o Szczegółowa Specyfikacja Techniczna SST (branża ogólnobudowlana) - załącznik nr 33 do SIWZ. o Przedmiar robót - załącznik nr 30 do SIWZ. o BIOZ - załącznik nr 34 do SIWZ. 1. Zastosowane napędy pneumatyczne muszą być wyposażone w sygnalizację położeń krańcowych lub wg. potrzeb technologicznych w pozycjonery. 2. Sterowanie napędami pneumatycznymi ma być realizowane poprzez wyspę zaworową wyposażoną w moduł komunikacji Profibus DP. 3. Przetwornice częstotliwości należy wyposażyć w moduły komunikacji Ethernet IP. 4. Wszystkie napędy stało prędkościowe należy wyposażyć w moduły SIMOCODE PRO V z komunikacją Profibus DP. 5. Urządzenia technologiczne z własną automatyką należy wyposażyć w sterowniki Compact Logic lub kasetę oddaloną sterownika nadrzędnego. 6. Zaimplementowany system musi umożliwić sterowanie oraz nadzór procesu technologicznego z poziomu Dyspozytorni. 7. System musi udostępnić między innymi takie funkcje jak: o sterowanie w układzie automatycznym lub ręcznym, o wizualizację stanu pracy poszczególnych urządzeń, o wizualizację, rejestrację oraz archiwizację pomiarów technologicznych, o monitoring sieci zasilająco - rozdzielczych, o analizę trendów, o obsługę alarmów i zdarzeń, o możliwość parametryzowania procesu technologicznego, o sporządzanie raportów, o kontrolę dostępu do systemu wg. ustalonego klucza. 8. System automatyzacji ma posiadać strukturę wielopoziomową, w której będzie można wyodrębnić: o poziom obiektowy, który będą stanowić urządzenia wykonawcze oraz aparatura kontrolno - pomiarowa, o poziom sterowania, na którym realizowane będą algorytmy sterowania i regulacji procesem, przetwarzanie i transmisja danych do poziomu zarządzania, realizacja poleceń przychodzących z poziomu zarządzania oraz realizacja blokad i zabezpieczeń, o poziom zarządzania, na którym będzie wspomaganie obsługi technologicznej w zakresie: oddziaływania na proces, wizualizacji, rejestracji, raportowania oraz archiwizacji i przetwarzania danych. 9. Sterowanie urządzeniami ma być oparte na hierarchicznym systemie podzielonym na następujące stopnie: o sterowanie ręczne - lokalne z przycisków skrzynki sterowniczej, o sterowanie ręczne - zdalne ze stacji operatorskiej w Dyspozytorni, o sterowanie automatyczne ze sterownika. 10. System nadzoru układu elektroenergetycznego ma być realizowany w oparciu o środki techniczno - programowe stacji obiektowych i stacji dyspozytorskich wykorzystywanych dla bieżącej obsługi technologicznej. 11. Urządzenia winny spełniać standardy dotychczas używane na obiektach OŚ "WARTA" S.A. nie mogą być stosowane prototypy w zakresie zaproponowanych rozwiązań muszą pochodzić od producenta zapewniającego serwis fabryczny gwarancyjny oraz pogwarancyjny oraz będą objęte polską gwarancją. 12. Bezwzględnie należy stosować system oznaczania urządzeń i obiektów według nomenklatury obowiązującej w OŚ "WARTA" S.A. (opis systemu oznaczeń w załączniku nr 35 do SIWZ). 13. Wszystkie materiały tj. DTR urządzeń, instrukcje obsługi, deklaracje zgodności itp. muszą być dostarczone w wersji papierowej i elektronicznej w języku polskim. 14. Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na wykonywane prace.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3813633.26
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EKO-MTK Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kepińska 62
Kod pocztowy: 05-840
Miejscowość: Brwinów
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5429018.88
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5429018.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5429018.88
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.