eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Usługi serwisu i nadzoru autorskiego nad zintegrowanym systemem informatycznym obejmującym oprogramowanie Eskulap i Impuls EVO dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-Położniczym im. E. Biernackiego w Wałbrzychu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-12

Ogłoszenie nr 510047371-N-2019 z dnia 12-03-2019 r.

Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu: Usługi serwisu i nadzoru autorskiego nad zintegrowanym systemem informatycznym obejmującym oprogramowanie Eskulap i Impuls EVO dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-Położniczym im. E. Biernackiego w Wałbrzychu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 512041-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540028976-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu, Krajowy numer identyfikacyjny 89004717900000, ul. ul. Paderewskiego 10, 58-301 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 748 877 183, e-mail sadowska@szpital.walbrzych.pl, faks 748 877 103.
Adres strony internetowej (url): www.szpital.walbrzych.pl
Adres profilu nabywcy: www.szpital.walbrzych.pl/BIP/przetargi

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: SPZOZ

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi serwisu i nadzoru autorskiego nad zintegrowanym systemem informatycznym obejmującym oprogramowanie Eskulap i Impuls EVO dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-Położniczym im. E. Biernackiego w Wałbrzychu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/PN/1/IT/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zamówienie pn. "Usługi serwisu i nadzoru autorskiego nad zintegrowanym systemem informatycznym obejmującym oprogramowanie Eskulap i ImpulsEvo dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu" Zasady świadczenia usług serwisowych Wykaz Aplikacji objętych usługami serwisowymi oraz zasady i zakres świadczenia usług serwisowych 1. Ewidencja i uzupełnianie Zgłoszenia Serwisowego przez zamawiającego musi być realizowana wyłącznie w systemie HD. Obsługa Zgłoszenia Serwisowego jest realizowana przez wykonawcę w systemie HD lub z wykorzystaniem innych mediów bądź wizyt osobistych, przy czym każdorazowo w HD ewidencjonowany jest status zgłoszenia. Godziny pracy Serwisu: Od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach: 800-1600 2. Wraz z podpisaniem Umowy, zamawiający otrzyma dane identyfikacyjne (login, hasło) umożliwiające użytkownikom zamawiającego autentykację w systemie "HelpDesk" zwanym dalej "HD" udostępnionym przez wykonawcę pod adresem ........................................................................ 3. W celu zgłoszenia błędu aplikacji, awarii, pobrania aktualizacji lub zamówienia innej usługi objętej przedmiotem umowy, wykonawca przekaże zamawiającemu dane identyfikacyjne (login i hasło) umożliwiające przynajmniej 5 użytkownikom zamawiającego na autentykację w systemie HelpDesk, w celu zarejestrowania Zgłoszenia Serwisowego. Wraz z danymi identyfikacyjnymi, użytkownikom zostają przyznane w systemie HD odpowiednie uprawnienia adekwatne do pakietu usług subskrybowanych przez zamawiającego. 4. Użytkownicy systemu HD muszą posiadać możliwość dokonywania zmian swoich danych kontaktowych oraz podstawowych danych podmiotowych zamawiającego. 5. Użytkownicy systemu HD są zobowiązani do bieżącego śledzenia informacji pojawiających się w systemie HD. System HD monitoruje i powiadamia Użytkowników o pojawieniu się zmian bądź nowych treści. 6. Każde zgłoszenie serwisowe obejmować będzie jeden temat do rozwiązania. W przypadku, gdy zgłoszenie obejmuje kilka tematów, wykonawca może rozdzielić je na kilka zgłoszeń. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany rodzaju zgłoszenia bez uprzedniego ustalenia zmiany z zamawiającym. Jeżeli po dokonaniu walidacji merytorycznej zaewidencjonowanego w HD Zgłoszenia Serwisowego okaże się, że informacje zawarte w zgłoszeniu są: zdawkowe, lakoniczne, niekompletne, nieprawdziwe, niespójne, nie zawierają przykładów umożliwiających zapoznanie się z istotą problemu, bądź z innych przyczyn nie pozwalają na udzielenie jednoznacznej odpowiedzi, zgłoszenie uzyskuje status "do uzupełnienia". Status ten implikuje po stronie Użytkownika konieczność uzupełnienia zgłoszenia o brakujące informacje, natomiast czas usunięcia Błędu Aplikacji lub czas usunięcia Awarii zostaje zawieszony do momentu uzupełnienia zgłoszenia 7. W ramach serwisu aplikacji Zamawiający wymaga: a) Objęcia serwisem następujących aplikacji: Lp. Nazwa licencji Ilość Rodzaj licencjonowania 1. Eskulap - Ruch Chorych Izba Przyjęć 3 równoczesny użytkownik 2. Eskulap - Ruch Chorych Biuro Przyjęć, statystyka 2 równoczesny użytkownik 3. Eskulap - Ruch Chorych Oddział 25 równoczesny użytkownik 4. Eskulap - Archiwum 1 równoczesny użytkownik 5. Eskulap - Kolejki oczekujących 1 serwer 6. Eskulap - Rejestracja do poradni 1 równoczesny użytkownik 7. Eskulap - Poradnia 4 równoczesny użytkownik 8. Eskulap - Dokumentacja medyczna 25 równoczesny użytkownik 9. Eskulap - Zlecenia medyczne 25 równoczesny użytkownik 10. Eskulap - Panel Lekarski 20 równoczesny użytkownik 11. Eskulap - Panel Lekarski w Poradni 4 równoczesny użytkownik 12. Eskulap - Ordynacja lekarska 25 równoczesny użytkownik 13. Eskulap - Rozliczenia z płatnikami 2 równoczesny użytkownik 14. Eskulap - Gruper 1 serwer 15. Eskulap - Kalkulacja kosztów procedur 2 równoczesny użytkownik 16. Eskulap - Rachunek Kosztów Leczenia 2 równoczesny użytkownik 17. Eskulap - Blok Operacyjny 10 równoczesny użytkownik 18. Eskulap - Blok Porodowy 5 równoczesny użytkownik 19. Eskulap - Laboratorium 5 równoczesny użytkownik 20. Sterownik analizatora 9 urządzenie 21. Eskulap - Bakteriologia 2 równoczesny użytkownik 22. Eskulap - Pracownia diagnostyczna 5 równoczesny użytkownik 23. Eskulap - Zakład Histopatologii 1 równoczesny użytkownik 24. Eskulap - Apteka 2 równoczesny użytkownik 25. Eskulap - Apteczka Oddziałowa 7 równoczesny użytkownik 26. Eskulap - Zakażenia Szpitalne 1 równoczesny użytkownik 27. Eskulap - Żywienie 1 równoczesny użytkownik 28. Eskulap - Magazynek Oddziałowy 1 równoczesny użytkownik 29. Eskulap - mObchód 3 urządzenie 30. Eskulap NT 1 serwer 31. Eskulap - HL7 1 Urządzenie, system 32. eRejestracja 1 serwer 33. eWyniki 1 serwer 34. Podpis elektroniczny z archiwum dokumentów cyfrowych 1 serwer 35. Eskulap - Poczta 1 serwer 36. Impuls-Finanse - Księgowość 4 równoczesny użytkownik 37. Impuls-Kadry 2 równoczesny użytkownik 38. Impuls-Płace 2 równoczesny użytkownik 39. Impuls-Magazyn 2 równoczesny użytkownik 40. Impuls-Dystrybucja 1 równoczesny użytkownik 41. Impuls-Środki Trwałe 2 równoczesny użytkownik 42. Impuls-eDeklaracje 1 równoczesny użytkownik 43. Eskulap, Impuls - Administrator 3 równoczesny użytkownik 44. Eskulap - eZLA 1 serwer b) Świadczenia usług serwisu aplikacji modułów wyszczególnionych w punkcie 7a) wg następującego schematu: Czas reakcji Serwisu dla: błędu aplikacji, awarii, usterki programistycznej, konsultacji, nadzoru eksploatacyjnego Do 4h Czas liczony od momentu zaewidencjonowania w serwisie HD Zgłoszenia Serwisowego przez zamawiającego do momentu przyjęcia zgłoszenia tj. nadania mu statusu "zarejestrowane" w godzinach pracy serwisu 8.00 -16.00 od poniedziałku do piątku, poza dniami świątecznymi. Czas usunięcia Błędu Aplikacji Do 7 dni Czas liczony w dniach roboczych od momentu przyjęcia zgłoszenia - status "zarejestrowane" do momentu usunięcia błędu aplikacji Czas usunięcia Awarii Do 48h Czas liczony w godzinach od momentu przyjęcia zgłoszenia - status "zarejestrowane" do momentu usunięcia awarii Czas usunięcia Usterki Programistycznej Następna aktualizacja zbiorcza Czas liczony w dniach roboczych od momentu przyjęcia zgłoszenia - status "zarejestrowane" do momentu usunięcia usterki programistycznej Konsultacje w zakresie modułu Rozliczeń Do 10 dni Czas liczony w dniach roboczych od momentu przyjęcia zgłoszenia - status "zarejestrowane" do momentu udzielenia konsultacji Konsultacje telefoniczne w zakresie modułu FK 15 konsultacji w okresie trwania umowy Do 5 dni Czas liczony w dniach roboczych od momentu przyjęcia zgłoszenia - status "zarejestrowane" do momentu udzielenia konsultacji Nadzór eksploatacyjny Do 15 dni Czas liczony w dniach roboczych od momentu przyjęcia zgłoszenia - status "zarejestrowane" do momentu poprawnego wykonania zgłoszenia. Termin obowiązuje dla zgłoszeń, gdy nie zachodzi konieczność przebudowy systemu. Termin przystąpienia Serwisu do realizacji usług zleconych niegwarantowany 1. Czas liczony w dniach roboczych od momentu powzięcia przez Serwis zlecenia wykonania usługi do momentu przystąpienia Serwisu do jej wykonania. 2. Dotyczy także Konsultacji zamawianych doraźnie (przypadek, w którym pakiet usług nabywanych przez ZAMAWIAJĄCEGO nie obejmuje Konsultacji). 3. Nie dotyczy usług wynikających z zamówień indywidualnych, dla których terminy realizacji każdorazowo uzgadnia się doraźnie. 8. W ramach usługi konserwacji zamawiający wymaga: a) objęcia konserwacją aplikacji wymienionych w punkcie 7a), b) Udostępnienia w serwisie HD Upgrade lub Update aplikacji związanymi ze zmianą przepisów prawa. Termin dostarczenia zmian (upgrade lub update) musi pozwolić Zamawiającemu na instalację oprogramowania zgodnie z terminem wymaganym przez akty prawne, najpóźniej w dniu wejścia w życie zmian prawa. W przypadku gdyby termin ukazania się ustaw lub przepisów wykonawczych był krótszy niż 14 dni przed datą ich wejścia w życie i nie pozwalał na dostosowanie się do wymogów rzeczonych zapisów, Serwis określi w systemie HD termin dostarczenia i wprowadzenia Uaktualnienia zgodny z możliwościami realizacji, nie dłuższy jednak niż 21 dni od daty ukazania się ustaw i przepisów wykonawczych. 9. W ramach serwisu aplikacji w zakresie nadzoru eksploatacyjnego zamawiający wymaga: a) objęcia nadzorem eksploatacyjnym modułów wyszczególnionych w punkcie 7a) b) nadzór eksploatacyjny w wymiarze 84 godzin w każdym roku w okresie trwania umowy w formie: 1) rzeczywistych pobytów w siedzibie Zamawiającego - jedna wizyta liczona jako siedem godzin NE: od godz. 8 do godz. 15, W przypadku nie stawienia się konsultanta od godz. 8, jedna wizyta liczona będzie od godziny przyjazdu konsultanta do siedziby zamawiającego do godziny opuszczenia siedziby zamawiającego - rzeczywista liczba przepracowanych godzin. 2) za pomocą zdalnego dostępu: rzeczywista liczba godzin NE potrzebna na zrealizowanie zadania. 3) liczba niewykorzystanych godzin NE w pierwszym roku trwania umowy przechodzi na rok następny. 10. W ramach serwisu motoru bazy danych zamawiający wymaga gotowości usuwania awarii motoru bazy danych. 1. Czas reakcji Serwisu Do 4h Czas liczony od momentu zaewidencjonowania w serwisie HD Zgłoszenia Serwisowego dotyczącego usługi serwisu motoru bazy danych do momentu przyjęcia zgłoszenia tj. nadania mu statusu "zarejestrowane" w godzinach pracy serwisu 2. Termin realizacji przez Serwis usługi serwisu motoru bazy danych: awaria motoru bazy danych, pomoc w odtwarzaniu bazy danych w razie awarii bazy danych. Do 48h Czas liczony w godzinach od momentu powzięcia przez Serwis zlecenia wykonania usługi - status zarejestrowane - do momentu usunięcia awarii. INFRASTRUKTURA ZAMAWIAJĄCEGO Zamawiający dysponuje następującą infrastrukturą: 1. 100 stacji roboczych dla Oprogramowania Aplikacyjnego Eskulap i 10 stacji roboczych dla Oprogramowania Aplikacyjnego ImpulsEvo. Parametr charakterystyka 1 System operacyjny Windows 10 2 RAM Min 2 GB 3 Procesor AMD, Pentium 4 Karta sieciowa Realtek, 5 Dysk twardy - wolne miejsce Min 200 GB 2. Specyfikacja serwerów zamawiającego (4 serwery): Serwer bazodanowy - Fujitsu RX2520 M1 Element Serwera Parametry deklarowane Procesor Intel (R)Xeon(R) CPU ES-2430 v2 @ 2.50 GHz RAM 64 ,00 GB HDD 2 x 600 GB Kontroler RAID RAID1 Karta sieciowa Intel(R) PRO/1000EB System Operacyjny (Nazwa + Wersja) Linux Red Hat MBD (Wersja) Oracle 11.2.0.4

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 593660
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Nexus Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szyperska 14
Kod pocztowy: 61-754
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 614016
Oferta z najniższą ceną/kosztem 614016
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 614016
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.