eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobroń › Dokończenie inwestycji pn."Budowa przedszkola i sali gimnastycznej w systemie budownictwa o znacznie podwyższonych parametrach energetycznych"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-03-12

Ogłoszenie nr 510047212-N-2019 z dnia 12-03-2019 r.

Gmina Dobroń: Dokończenie inwestycji pn.: "Budowa przedszkola i sali gimnastycznej w systemie budownictwa o znacznie podwyższonych parametrach energetycznych"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn.: "Budowa przedszkola i sali gimnastycznej w systemie budownictwa o znacznie podwyższonych parametrach energetycznych" jest wwspółfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa IV Gospodarka Niskoemisyjna, Działanie IV.3 Ochrona powietrza, Poddziałanie IV.3.1 Ochrona powietrza - ZIT

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 656247-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540002826-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Dobroń, Krajowy numer identyfikacyjny 73093462500000, ul. ul. 11 Listopada 9, 95-082 Dobroń, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 043 6772683, 6772130, e-mail sekretarz@dobron.ug.gov.pl, faks 436 772 679.
Adres strony internetowej (url): http://www.dobron.ug.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dokończenie inwestycji pn.: "Budowa przedszkola i sali gimnastycznej w systemie budownictwa o znacznie podwyższonych parametrach energetycznych"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

271.9.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z dokończeniem inwestycji "Budowa przedszkola i sali gimnastycznej w systemie budownictwa o znacznie podwyższonych parametrach energetycznych", polegającej na budowie przedszkola i sali gimnastycznej w systemie budownictwa o znacznie podwyższonych parametrach energetycznych. Obiekt ma być wykonany w technologii budowy obiektów pasywnych, w związku z tym prace będą wykonywane w sposób umożliwiający osiągnięcie zaprojektowanego i zamówionego efektu. 2. Wykonawca ma uzyskać w ramach umowy certyfikat potwierdzający pasywność budynku wystawiony przez Polski Instytut Budownictwa Pasywnego i Energii Odnawialnej w Gdańsku lub inną niezależną instytucję posiadającą akredytację do przeprowadzania certyfikacji budynków pasywnych w Europie. Wykonawca winien także uzyskać na rzecz Zamawiającego prawomocną decyzję administracyjną o pozwoleniu na użytkowanie. 3. Zamawiający informuje, że w ramach poprzedniego postępowania przetargowego wykonana została płyta fundamentowa pod budynkiem oraz wymurowano ściany na poziomie parteru. Szczegółowy zakres wykonanych prac znajduje się w dokumentacji powykonawczej, dzienniku budowy oraz dokumentacji fotograficznej, które stanowią załącznik do niniejszego postępowania przetargowego. 4. Wykonawca ponosi wszelkie opłaty za pobór wody, energii elektrycznej, wszelkie opłaty za pomiary geodezyjne. Wykonawca odpowiada i ponosi wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym, w szczególności koszty: sporządzenia dokumentacji powykonawczej, organizacji placu budowy, zorganizowania i funkcjonowania zaplecza budowy, uporządkowania terenu. 5. Zamawiający dopuszcza zastosowane rozwiązań równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania Projektu "Budowa przedszkola i sali gimnastycznej w systemie budownictwa o znacznie podwyższonych parametrach energetycznych" określone przez Zamawiającego. Wszystkie ewentualne wskazania z nazwy materiały (wyroby) należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów) nie gorszej jakości niż opisane w Dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały (wyroby) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W tym celu Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające na jednoznaczne stwierdzenie, że są one równoważne. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania we własnym zakresie potwierdzeń udzielanych przez Projektanta i Zamawiającego, w zakresie rozwiązań równoważnych. Wykonawca ponosi ryzyko ewentualnego braku akceptacji zaproponowanego rozwiązania równoważnego. 6. Wykonawca w ramach wynagrodzenia powinien przewidzieć sporządzenie wszystkich niezbędnych ekspertyz, badań oraz opinii, które będą koniczne do prawidłowego wykonania zamówienia. 7. Wykonawca ma obowiązek współpracować i udostępnić plac budowy Zamawiającemu oraz innym podmiotom przez niego wskazanym w zakresie niezbędnym do realizacji powierzonych obowiązków. 8. Zakres rzeczowy zadania inwestycyjnego. Zakres robót budowlanych wchodzących w zakres zadania obejmuje budowę budynku 2- oddziałowego przedszkola i sali gimnastycznej w miejscowości Chechło Drugie w Gminie Dobroń. Budynek ma być budynkiem pasywnym. Powierzchnia użytkowa budynku wynosić będzie 1716,97 m2.. Budynek składać się będzie z dwóch odrębnych funkcjonalnie części. ? Pierwsza - sala gimnastyczna z zapleczem to budynek trzykondygnacyjny, czyli dwupiętrowy z poddaszem użytkowym. Na parterze znajdować się będzie m.in. sala gimnastyczna z wielofunkcyjnym boiskiem, wejście główne, hall oraz szatnie, toalety, pokój trenera, magazyn sprzętu. Pierwsze piętro zajmować będą 4 sale przeznaczone do zajęć i ćwiczeń sportowych wraz z zapleczami, toalety. Drugie piętro (poddasze użytkowe) stanowiło będzie zaplecze techniczne w całości przeznaczone na kotłownię i wentylatornię. ? Drugą część budynku będzie stanowiło dwuoddziałowe przedszkole. Budynek ten będzie budynkiem jednokondygnacyjnym. Na dachu budynku zaprojektowano wykonanie terenu edukacyjno-rekreacyjnego z "zielonym dachem". W ramach zadania wykonać należy zagospodarowanie terenu wraz z budową ogrodzonego placu zabaw dla przedszkolaków. Zamawiający informuje, że nastąpi zmiana technologii ocieplenia ściany oddzielenia pożarowego pomiędzy istniejącym budynkiem a nowoprojektowanym. Zakres zmian został ujęty w załączonym projekcie zamiennym. W ramach zamówienia należy dokonać zakupu części wyposażenia budynku oraz placu zabaw. Szczegółowy zakres zadania budowlanego określony został w załączonej do SIWZ dokumentacji w formie projektu budowlanego zadania. Wykonawca będzie obowiązany do uzyskania na rzecz Zamawiającego prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. Projekt "Budowa przedszkola i sali gimnastycznej w systemie budownictwa o znacznie podwyższonych parametrach energetycznych" jest współfinansowany ze środków RPO WŁ 2014-2020. 9. Przedmiot zamówienia ma zostać wykonany w technologii i jakości wykonania umożliwiającej uzyskanie parametrów spełniających wymogi budynku pasywnego. Budynek, którego zrealizowanie stanowi przedmiot zamówienia - został zaprojektowany jako budynek pasywny. Zamawiający posiada pozytywną opinię wystawioną przez Polski Instytut Budownictwa Pasywnego i Energii Odnawialnej w Gdańsku, potwierdzającą fakt, że dokumentacja projektowa spełnia wymagania budynku pasywnego. Protokół z weryfikacji stanowi załącznik do niniejszego postępowania przetargowego. Prace mają zostać wykonane przez wyspecjalizowany personel i przy wykorzystaniu materiałów budowlanych i urządzeń umożliwiających uzyskanie w trakcie eksploatacji parametrów wymaganych dla budynków pasywnych. Przedmiotowy budynek musi zostać wykonany zgodnie z projektem w taki sposób , aby charakteryzował się: ? niskim zapotrzebowaniem na energię, niezbędną do ogrzania jednego metra kwadratowego powierzchni, podczas jednego sezonu grzewczego poniżej 15 kWh/(m2rok) ? średnim współczynnikiem przenikania ciepła U dla przegród zewnętrznych (dach, ściany, ) mniejszym niż 0,15 W/(m2K); ? szczelnością powłoki zewnętrznej budynku, sprawdzoną przy pomocy testu ciśnieniowego, podczas badania przy różnicy ciśnienia zewnętrznego i wewnętrznego wynoszącej 50 Pa, krotność wymiany powietrza nie powinna przekraczać 0,3 h-1 objętości całego budynku na godzinę ? przegrody zewnętrzne powinny być wykonane w taki sposób aby maksymalnie zredukować mostki termiczne ? oknami o współczynniku przenikania ciepła U poniżej 0,80 W/(m2K) dla ramy i przeszklenia całkowitej przepuszczalności energii promieniowania słonecznego dla przeszklenia współczynniki muszą wynosić g>=50% ? efektywnym odzyskiem ciepła z powietrza usuwanego powyżej 80% ? efektywnym wykorzystaniem energii elektrycznej Podkreśla się, że do najistotniejszych cech budynku pasywnego należy wykonanie przegród zewnętrznych szczelnych o dobrych parametrach ciepłochronnych. 10. Wytyczne dla platformy na ogród zimowy: ? platforma schodowa przeznaczona do przewożenia osób niepełnosprawnych na zewnątrz budynku wzdłuż schodów o torze prostym. ? należy przewidzieć zasilanie bateriami, co pozwala na korzystanie z urządzenia również po całkowitym zaniku napięcia, przy utrzymaniu w pełnej gotowości wszystkich elementów i obwodów bezpieczeństwa. ? konstrukcja platformy winna zapewnić bezpieczeństwo również podczas wsiadania i opuszczania platformy oraz zagwarantować zatrzymanie się platformy w momencie napotkania przeszkody w trakcie jazdy. ? platforma musi spełniać wszystkie wymagania przepisów Unii Europejskiej dla tego typu urządzeń. 11. Budowany budynek sąsiaduje ze szkołą, a zatem Wykonawca musi zapewnić odpowiednie zabezpieczenie placu budowy. 12. Wykonawca dla określenia ceny oferty dokonuje wyceny na podstawie SIWZ i załączników do SIWZ, a w szczególności na podstawie dokumentacji projektowej wykonanej przez AAP Autorska Agencja Projektowa ul. Dembińskiego 14; 64-100 Leszno. 13. Wykonawca będzie rozliczany na podstawie harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji zadania obejmującego wszystkie koszty składające się na cenę oferty brutto. 14. Wykonawca, którego oferta została wybrana, przedłoży w terminie 14 dni kalendarzowych od podpisania umowy harmonogram rzeczowo - finansowy do akceptacji przez Inżyniera Kontraktu i Zamawiającego. Szczegółowa forma harmonogramu zostanie uzgodniona pomiędzy Wykonawcą a Inżynierem Kontraktu i Zamawiającym niezwłocznie po podpisaniu umowy. 15. Harmonogram rzeczowo - finansowy powinien być podzielony na pozycje w taki sposób aby obejmował cały zakres rzeczowy inwestycji od momentu rozpoczęcia robót objętych zamówieniem o niezbędnym stopniu szczegółowości Harmonogram musi uwzględniać wymogi Zamawiającego dotyczące możliwości prowadzenia robót w obiekcie czynnym. 16. Wykonawca, w terminie 7 dni kalendarzowych od zaakceptowania przez Inżyniera Kontraktu i Zamawiającego harmonogramu rzeczowo-finansowego przedstawi Inżynierowi Kontraktu i Zamawiającemu kosztorysy przedmiarowe, a także kosztorys, który będzie miał charakter pomocniczy oraz będzie mógł posłużyć Zamawiającemu przy rozliczeniu z Urzędem Marszałkowskim, jak również będzie mógł być podstawą do obliczenia wartości robót dodatkowych, które nie wynikały z przedstawionych w trakcie przetargu dokumentów. 17. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w projektach budowlanych, projektach wykonawczych, i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru budowlanego, a także z postanowieniami SIWZ oraz załącznikami do SIWZ, tj.: a) Projekt budowlany - BUDOWA PRZEDSZKOLA I SALI GIMNASTYCZNEJ W SYSTEMIE BUDOWNICTWA O ZNACZNIE PODWYŻSZONYCH PARAMETRACH ENERGETYCZNYCH ORAZ ROZBIÓRKA BUDYNKU GOSPODARCZEGO KATEGORIA BUDYNKU IX, XV - Architektura, konstrukcja, instalacje sanitarne i elektryczne; b) Projekty wykonawcze c) Projekt zamienny d) Przedmiary e) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. f) Protokół z weryfikacji projektu budowy Przedszkola i Sali gimnastycznej w Chechle Drugim. g) Uzupełnienia projektu

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45214100-1


Dodatkowe kody CPV: 45212222-8, 45223200-8, 45232460-4, 45311200-2, 45314000-1, 45110000-1, 45100000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8480000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Instalacyjno Budowlane "Lauer" Przemysław Lauer
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Piątkowisko 49a
Kod pocztowy: 95-200
Miejscowość: Pabianice
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10430400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9900000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11383412.61
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.