eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › "Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Sycowie"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-12

Ogłoszenie nr 510046815-N-2019 z dnia 12-03-2019 r.

Powiat Oleśnicki z siedzibą w Oleśnicy: "Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Sycowie"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
zadanie realizowane w ramach projektu pn. "Poprawa efektywności energetycznej oraz ograniczenie niskiej emisji w budynkach ZSP w Sycowie" przez Powiat Oleśnicki współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 503502-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540019347-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Oleśnicki z siedzibą w Oleśnicy, Krajowy numer identyfikacyjny 93193469600000, ul. ul. J. Słowackiego 10, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 140 107, e-mail zamowienia@powiat-olesnicki.pl, faks 713 140 110.
Adres strony internetowej (url): www.powiat-olesnicki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Sycowie"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.272.1.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

: I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wymienionych poniżej: BUDYNEK A oraz SALA GIMNASTYCZNA Powierzchnia całkowita budynku: 2215,69 m2 Kubatura całkowita: 7740,10 m3 Liczba kondygnacji: 3 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: BRANŻA BUDOWLANA - docieplenie ścian zewnętrznych (w niezbędnym zakresie - część ścian została ocieplona już wcześniej) oraz wewnętrznych, - roboty blacharskie - wymiana parapetów, rynien, rur spustowych, opierzeń, - docieplenie stropów, - docieplenie stropodachu łącznika, - pokrycie dachu papą, - wymiana stolarki otworowej drzwiowej oraz okiennej BRANŻA INSTALACYJNA / ELEKTRYCZNA - wymiana instalacji CO, - wymiana armatury, urządzeń kotłowni, - modernizacja systemu ciepłej i zimnej wody z kotłem gazowym i pompami ciepła, - wymiana opraw oświetleniowych na oświetlenie typu LED, - wykonanie instalacji fotowoltaicznej (PV) na dachu budynku A BUDYNEK C Powierzchnia całkowita budynku: 501,90 m2 Kubatura całkowita: 1889,80 m3 Liczba kondygnacji: 1 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: BRANŻA BUDOWLANA - docieplenie ścian zewnętrznych, usunięcie zawilgoceń, zabezpieczenie ścian przed ponownym zamakaniem, - docieplenie stropodachu auli, - wymiana daszku nad wejściem do budynku, - roboty blacharskie - wymiana parapetów, rynien, rur spustowych, opierzeń, - wymiana stolarki otworowej drzwiowej oraz okiennej BRANŻA INSTALACYJNA / ELEKTRYCZNA - wymiana odcinków instalacji CO i CWU prowadzonych w kanale, w gruncie, - wymiana instalacji CO, - modernizacja systemu ciepłej i zimnej wody, - wymiana opraw oświetleniowych na oświetlenie typu LED BUDYNEK B + D Powierzchnia całkowita budynków: 3373,10 m2 Kubatura całkowita: 14 821,60 m3 Liczba kondygnacji: 3 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: BRANŻA BUDOWLANA - docieplenie ścian zewnętrznych oraz wewnętrznych, osuszenie ścian poprzez wykonanie iniekcji krystalicznej ścian zewnętrznych oraz wewnętrznych, - docieplenie istniejących bram, - docieplenie stropów, - wymiana bram stalowych na bramy segmentowe; wymiana naświetli na witryny, - wymiana stolarki otworowej drzwiowej oraz okiennej, - wymiana pakietów szybowych, - roboty blacharskie - wymiana parapetów, rynien, rur spustowych, opierzeń BRANŻA INSTALACYJNA / ELEKTRYCZNA - wymiana instalacji CO, - wymiana armatury, urządzeń kotłowni, - montaż instalacji gazowej ułożonej w gruncie, - modernizacja systemu ciepłej i zimnej wody z kotłem gazowym i pompami ciepła, - wymiana opraw oświetleniowych na oświetlenie typu LED, - wykonanie instalacji fotowoltaicznej (PV) na dachu budynku D II. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. III. Lokalizacja przedmiotu zamówienia: budynki A, B, C, D oraz sala gimnastyczna w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Sycowie, ul. Daszyńskiego 42, (56-500), gm. Syców, powiat oleśnicki IV. Zamawiający złożył dokumentację projektową dotyczącą wykonania instalacji gazowej w budynku A oraz dotyczącą wykonania instalacji gazowej w budynku D w Wydziale Architektury i Budownictwa celem uzyskania decyzji pozwolenia na budowę. Zamawiający uzyskał już pierwsze pozwolenie na wykonanie instalacji w budynku A - DECYZJA NR Is-2/2019 z dnia 4 stycznia 2019 roku i dołącza je do dokumentacji przetargowej. Zamawiający po uzyskaniu drugiej decyzji - dotyczącej wykonania instalacji gazowej w budynku D, przekaże je Wykonawcy (przewidywany termin uzyskania decyzji - pierwsza połowa lutego 2019 r.) V. Dodatkowe informacje: - Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmniejszenia parametrów termicznych stolarki okiennej i drzwiowej, bram stalowych segmentowych itd. Parametry izolacyjności wynikają z założeń do osiągnięcia wskaźników energetycznych w ramach projektu i nie mogą ulec zmianie. - Zamawiający informuje, że podane w dokumentacji projektowej kolory stolarki są orientacyjne i mogą zostać zastąpione kolorami tożsamymi/zbliżonymi wg RAL do podanych przez Zamawiającego. - Zamawiający zezwala na przyjęcie koloru standardowego dla profili aluminiowych tj. np. RAL8019 (lub zbliżony) dla stolarki drzwiowej (w tym również bram) w budynku B-D,C, drzwi nadbudówki dachowej w budynku B-D (drzwi D-02 w zestawieniu stolarki) w kolorze szarym (np. RAL7001 lub zbliżony). W budynku A konieczna jest kontynuacja dotychczasowej kolorystyki, dominującym kolorem jest biały, dlatego drzwi przeszklone wykonać w kolorystyce białej, natomiast drzwi do pomieszczeń technicznych (np. kotłownia, pomieszczenie gospodarcze) wykonać jako szare. - Zamawiający informuje, że w sali gimnastycznej w budynku A należy przyjąć szyby o zwiększonej odporności na uderzenia - tzw. szyby bezpieczne. - Zamawiający informuje, że stolarka okienna podlegająca wymianie powinna być wyposażona w nawiewniki higrosterowalne o parametrze przepływu powietrza nie gorszym niż V= 0,3 m3/(m*h*daPa2/3). - Zamawiający informuje, że bramy segmentowe w budynku B-D powinny być otwierane ręcznie. Nie jest wymagane otwieranie elektryczne. - Zamawiający informuje, że w dokumentacji projektowej nie występują okna, które należy otwierać z poziomu podłogi poprzez dźwignie, cięgna itd. - Zamawiający informuje, że szerokość parapetów zależna jest od grubości ściany i głębokości osadzenia okna w otworze okiennym. Jest to wielkość wynikowa podczas montażu stolarki, dlatego takich danych nie określa dokumentacja projektowa. Dokładna szerokość wynika z pomiaru z natury. Zgodnie ze sztuką budowlaną krawędź parapetu wewnętrznego winna być wysunięta 5 cm przed lico ściany. Zamawiający wymaga parapetów matowych. Kolor parapetów powinien być taki, jak kolor stolarki przy którym jest montowany. - Zamawiający informuje, że istniejąca instalacja oświetleniowa w budynkach jest dwurzędowa, w związku z tym należy doprowadzić trzeci przewód PE zgodnie z opisem technicznym i odtworzyć stan nawierzchni ścian i sufitów. VI. Wykonawca jest zobowiązany do powierzenia funkcji Kierownika Budowy/koordynatora/kierownika robót osobie wykazanej w ofercie przetargowej . Zmiana osób odpowiedzialnych za realizację umowy nie wymaga zmiany umowy . Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego na zmianę Kierownika Budowy W tym celu Wykonawca przedłoży Zamawiającemu pisemne uzasadnienie wraz z: a) oświadczeniem o przyjęciu obowiązku Kierownika Budowy, b) decyzją o nadaniu uprawnień, c) zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, d) oświadczeniem kierownika budowy potwierdzonym przez przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków w postępowaniu dla osoby pełniącej tą funkcję. VII. Do zadań oraz czynności należeć będzie wykonanie wszystkich prac określonych w dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót. W przypadku wynagrodzenia ryczałtowego przedmiar robót nie determinuje zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę roboty budowlanej i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego przedmiarowi robót można przypisać wyłącznie charakter dokumentu pomocniczego. VIII. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. IX. Prace wykonywane będą na czynnym, pracującym obiekcie. Nie przewiduje się całkowitego wyłączenia z użytkowania budynku na czas prac. Kolejność robót w poszczególnych pomieszczeniach zostanie ustalona z wybranym Wykonawcą na podstawie harmonogramu prac, który powstanie po konsultacjach z użytkownikami pomieszczeń w których realizowane będą roboty. Wszelkie zmiany kolejności wykonywania prac należy zgłaszać i koordynować poprzez przedstawiciela Zamawiającego wskazanego oraz Inspektora nadzoru inwestorskiego, wskazanych w umowie. X. Wykonawca w trakcie pracy zobowiązany jest do utrzymywania czystości i należytego porządku związanego z wykonywanymi robotami w miejscu pracy i na ciągach komunikacyjnych. W trakcie wykonywania prac pokoje użytkowników należy dokładnie zabezpieczyć przed pyłem i zabrudzeniem. XI. Roboty budowlane należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią systemową, zgodnie z umową, projektem budowlanym, przedmiarem robót, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, Polskimi Normami Budowlanymi przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy (odpowiednio do art. 30 Pzp) z jednoczesnym dopuszczeniem rozwiązań równoważnych (zaakceptowanych przez nadzór autorski i Zamawiającego), oraz niniejszą SIWZ. XII. Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia z należytą starannością m.in. informując projektantów o celu przygotowywanej dokumentacji projektowej, i wprost wymagając od nich przygotowania opisu przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami ustawy pzp, w szczególności jej art. 29. Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia dostarcza wykonawca. Ewentualne występujące w opracowaniach projektowych lub innych składających się na opis przedmiotu zamówienia nazwy (w tym nazwy własne, znaki towarowe), patenty, typy i pochodzenie produktów nie są dla Wykonawcy wiążące i nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 Pzp, a jedynie doprecyzowanie oczekiwań jakościowych, funkcjonalnych i technologicznych Zamawiającego. Wszystkie materiały oraz planowane rozwiązania równoważne i zamienne muszą być uzgodnione pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie, produkty itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie odpowiedników równoważnych o właściwościach nie gorszych i gwarantujących osiągnięcie parametrów nie niższych od wymaganych przez Zamawiającego. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie Wykonawca może przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. Innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Jeżeli w dokumentacji wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, oznacza to, że Zamawiający dopuszcza wykonanie o równoważnych opisanych przez Zamawiającego parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Wykonawca, który zastosuje materiały równoważne, ma obowiązek wykazać, jakie materiały zostaną zmienione i określić jakie materiały w ich miejsce proponuje, a także wykazać, iż zastosowane materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne opisanym przez Zamawiającego. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp, jeżeli w przedmiocie zamówienia wskazano jakiekolwiek cechy techniczne i jakościowe przez odniesienie do polskich norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że proponowane przez niego usługi, dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: - dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót (stanowiący dokument pomocniczy), pozwolenie na budowę- załącznik nr 1 do siwz - wzór umowy- załącznik nr 7 do SIWZ Wszystkie wymienione powyżej dokumenty nawzajem się uzupełniają. 11. Kody opisujące przedmiot zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 45443000-4 - roboty elewacyjne 45410000-4 tynkowanie 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektu budowlanego 45320000-6 Roboty izolacyjne 45321000-3- izolacja cieplna 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.00-5 instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45261215-4 Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych 09 331 200-0 Słoneczne moduły fotoelektryczne 12. Informacja o ofertach częściowych i wariantowych a) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych b) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych c) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp d) Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej 13. Wymagania stawiane wykonawcy: 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 4. Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 14. Warunki finansowe rozliczeń- zostały opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do siwz. II. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ LUB PODWYKONAWCĘ NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ 1. Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o prace osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1)Wykonawca wraz z fakturą będzie składał Zamawiającemu oświadczenia swoje i podwykonawców o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących przy realizacji przedmiotowego zamówienia czynności wskazane przez Zamawiającego; Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę, okresu na jaki umowa o pracę została zawarta i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia odpowiednio w imieniu Wykonawcy i/lub podwykonawcy; oraz 2) Wykonawca na żądanie Zamawiającego w ciągu 5 dni przedkłada Zamawiającemu do wglądu dokumenty potwierdzające zatrudnienie przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących przy realizacji zamówienia czynności wskazane przez Zamawiającego, tj. a) oświadczenia, o których mowa w pkt 1 , b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, z co najmniej minimalnym miesięcznym wynagrodzeniem, osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: a) Osoby realizujące wszystkie roboty budowlane. Obowiązek ten nie dotyczy kierownika budowy i kierownika robót oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Wykonawcy lub Podwykonawcy. Inne umowy niż umowa o prace mogą mieć osoby, które nie wykonują pracy w rozumieniu art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r.- Kodeks Pracy (Dz. U. z 2018r. poz. 917ze zm.). 4) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę i/lub podwykonawcę, w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt. 2, oświadczenia i/lub dokumentów, o których mowa w pkt. 2 lit. a i b, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych w pkt 3 lit.a , i tym samym podstawę do naliczania przez Zamawiającego kary umownej określonej w § 15 ust.2 pkt 7 I 8. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę i/lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6) Zatrudnienie powinno trwać przez cały okres wykonania Umowy lub minimalnie na okres wykonywania odpowiednich czynności, o których mowa w pkt. 3lit. a). 7) Obowiązki Wykonawcy w tymże zakresie oraz odpowiadające im uprawnienia Zamawiającego (m.in. kary umowne) określa SIWZ oraz § 15 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ II.5) Główny kod CPV: 45443000-4 Dodatkowe kody CPV: Kod CPV 45410000-4 45400000-1 45320000-6 45321000-3 45300000-0 45331100-7 45421000-4 45421100-5 45453000-7 45311200-2 45261215-4 09331200-0

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45443000-4


Dodatkowe kody CPV: 45410000-4, 45400000-1, 45320000-6, 45321000-3, 45300000-0, 45331100-7, 45421000-4, 45421100-5, 45453000-7, 45311200-2, 45261215-4, 09331200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3842897.93
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Defero Sp. z o.o., z siedzibą w Sieradzu (98-200), przy ul. Zajęczej 5/11
Email wykonawcy: biuro@defero.net.pl
Adres pocztowy: ul. Zajęcza 5/11,98-200 Sieradz
Kod pocztowy: 98-200
Miejscowość: Sieradz
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6489718.96
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6489718.96
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9225000.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.