To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-13
Ogłoszenie nr 510046761-N-2020 z dnia 13-03-2020 r.
Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy: Dostawa materiałów reklamowych na potrzeby Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 513211-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy, Krajowy numer identyfikacyjny -0000000000000,
ul. Jana Spychalskiego
34,
61-553
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618 357 901, e-mail
zp@posir.poznan.pl, faks
618 334 651.
Adres strony internetowej (url): www.posir.poznan.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów reklamowych na potrzeby Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.240.13.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez Wykonawcę, na rzecz Zamawiającego materiałów reklamowych wyszczególnionych i opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ (opis zamówienia - formularz cenowy) oraz załączniku nr 2 do SIWZ (wzory materiałów reklamowych). - Termin dostaw poszczególnych materiałów reklamowych określony został w załączniku nr 1 do SIWZ. - W terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, Zamawiający przekaże Wykonawcy logotyp POSiR w plikach, gwarantujących należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. - W przypadku materiałów reklamowych, które muszą zostać sporządzone zgodnie z projektem graficznym Zamawiającego np. kalendarz trójdzielny ścienny, smycze, kołonotes, podkładka pod mysz, komin, kubek, Zamawiający przekaże odpowiedni projekt graficzny, najpóźniej na 21 dni przed planowaną datą dostawy danego materiału reklamowego, określoną w załączniku nr 1 do SIWZ. W przypadku materiałów reklamowych, dla których termin dostawy został wyznaczony na dzień 3 marca 2020 roku, Zamawiający przekaże projekt graficzny najpóźniej na 14 dni przez datą dostawy. - Materiały reklamowe będą dostarczane do miejsca każdorazowo wskazanego przez Zamawiającego. - Wraz z ofertą należy dołączyć próbki (wzory) oferowanych materiałów: w ilości po 1 sztuce, dla każdej pozycji wymienionej w załączniku nr 1 do SIWZ, w przykładowym kolorze i z dowolnym nadrukiem. Próbki (wzory) stanowią element oferty, na ich podstawie dokonana zostanie ocena ofert w kryterium "jakość". Nie podlegają one zatem uzupełnieniu na podstawie art 26 ust 3 ustawy. Jeśli Wykonawca nie złoży wymaganych próbek wraz z ofertą, oferta podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy- treść oferty nie odpowiada treści SIWZ. - Materiały dostarczane Zamawiającemu w trakcie realizacji zamówienia, nie mogą odbiegać rozmiarem, jakością nadruku i koloru od tych przedstawionych jako próbka (wzór) wraz z ofertą. - Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca musi złożyć ofertę na całość zamówienia. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani zastosowania aukcji elektronicznej. - Każdy projekt materiału reklamowego przed produkcją musi zostać przesłany do akceptacji Zamawiającego, za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mail: a.sobczyk@posir.poznan.pl
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 22.46.20.00 - Materiały reklamowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
108160.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TODO Jakub Kawa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
86355.78
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Utrzymanie nawierzchni chodników, ścieżek rowerowych, peronów zatok autobusowych, ścieków, wysp rozdziału wg wskazanej lokalizacji poprzez usuwanie przerastającej zieleni na terenie RDW w Kole
- remont schodów zewnętrznych wejściowych do budynku Wydziału Matematyki i Informatyki ul. Uniwersytetu Poznańskiego 4 w Poznaniu
- Wielostanowiskowa stacja robocza do prowadzenia syntez równoległych oraz pompa strzykawkowa.
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej"
- Dostawa kamizelek odblaskowych dla dzieci, wykorzystywanych w działaniach profilaktycznych na rzecz bezpieczeństwa publicznego.
- Poprawa efektywności energetycznej obiektów Powiatu Poznańskiego: Etap I - Projekt i budowa 3 mikro instalacji PV. Etap II - Instalacja pomp ciepła.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów reklamowo-promocyjnych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie.
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Politechniki Opolskiej (DWM, Rekrutacja, KR, ABK).
- Dostawa materiałów promocyjnych (3 części).
- Dostawa materiałów promocyjnych w ramach "V Krajowych Dni Pola".
- Kompleksowa organizacja wydarzeń związanych ze "Zlotem OSEhero"
- Zakup gadżetów reklamowych do sklepiku UMG "Kotwica" -3
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.