eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › wykonywanie remontów mieszkań socjalnych i docelowych w budynkach gminnych, zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-12

Ogłoszenie nr 510045344-N-2020 z dnia 12-03-2020 r.

Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o: wykonywanie remontów mieszkań socjalnych i docelowych w budynkach gminnych, zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500240-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540002557-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o, Krajowy numer identyfikacyjny 27656763200000, ul. ul. Dolnych Wałów 11, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 392 900, e-mail jurkiewicz@zbmgliwice.pl, faks 323 392 962.
Adres strony internetowej (url): www.zbmgliwice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

wykonywanie remontów mieszkań socjalnych i docelowych w budynkach gminnych, zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

001/PZ/2020/ZBM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zgodnie z numeracją SIWZ: 3.6. Przewidywany zakres zamówienia stanowić będą: a) roboty murarsko-tynkarskie, malarskie, posadzkarskie, b) roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i gazowe, c) roboty instalacyjne: instalacja elektryczna, d) prace stolarskie, e) roboty zduńskie, f) inne, uzgodnione indywidualnie z Zamawiającym. 3.7. Zlecenie na wykonanie robót będzie sporządzone przez służby techniczne Zamawiającego na podstawie: protokołu typowania, wytycznych z Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej, Urzędu Miasta, karty stanu technicznego lokalu. Zlecenie/zlecenia zostaną wystawione w terminie od 7 do 14 dni roboczych licząc od dnia dostarczenia przez Wykonawcę kosztorysu ofertowego, z uwzględnieniem zapisów określonych w pkt. 3.10 SIWZ 3.8. Wykonanie robót bez zlecenia będzie upoważniało Zamawiającego do odmowy przyjęcia faktury wystawionej przez Wykonawcę na te roboty. 3.9. Do każdego zlecenia Wykonawca przedstawi ofertę cenową w formie kosztorysu ofertowego do akceptacji, w formie papierowej (2 egzemplarze) i elektronicznej (program do kosztorysowania). Wykonawca dostarcza kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową. Zakres kosztorysu zgodny z protokołem typowania. Kosztorys winien zostać przesłany w wersji elektronicznej na podany przez Zamawiającego adres email. Kosztorys winien zostać sporządzony w wersji edytowalnej w programie kosztorysowym. 3.10. Wykonawca dostarczy kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową w formie podanej w pkt. 3.7 SIWZ zgodny z zakresem robót określonym w protokole typowania w ciągu 3 dni roboczych od daty sporządzenia protokołu. Protokół typowania zostanie przekazany Wykonawcy w dniu sporządzenia. 3.11. Zakres robót określony przez Zamawiającego nie może być przez Wykonawcę samowolnie zmieniony. Każda zmiana wymaga akceptacji Zamawiającego. 3.12. Rozliczenie robót po ich zakończeniu i odbiorze przez inspektora - zgodnie z § 5 pkt.3 i pkt.6 umowy. 3.13. Do faktury za wykonane roboty musi być podłączony protokół odbioru robót, zlecenie, opinia kominiarska, próba szczelności instalacji gazowej, protokół z pomiaru instalacji elektrycznej oraz zatwierdzony kosztorys zamienny z obmiarem robót. 3.14. W sprawach spornych Wykonawca przedstawi Zamawiającemu rachunki/ faktury do wglądu (Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wymienione dokumenty w sytuacji, gdy zostanie stwierdzona rażąca różnica w zastosowanych materiałach względem oferowanych i wycenionych w kosztorysie np. producent, model, etc., Sytuacja dotyczy również rachunków za przyjęcie odpadów na wysypisko. 3.15. Zamawiający dopuszcza następujące maksymalne wartości netto wybranych urządzeń: bateria umywalkowa lub zlewozmywakowa: 120zł/szt., bateria wannowa: 160zł/szt., kuchnia gazowa 4-palnikowa z piekarnikiem: 760zł/szt., piec gazowy wody przepływowej wieloczerpalny: 750zł/szt., urządzenie sanitarne porcelanowe "kompakt": 310zł/szt., wanna blaszana emaliowana: 350zł/szt., zlewozmywak blaszany emaliowany 2 komorowy: 200zł/szt. Wszystkie urządzenia w I gatunku. 3.16. Koszt wymiany stolarki okiennej nie może przekroczyć kwoty 600 netto/m2 (materiały + robocizna: demontaż starych okien, montaż nowych okien). 3.17. Koszt wymiany stolarki drzwiowej wewnętrznej nie może przekroczyć 450,00zł/szt. netto (materiały + robocizna: demontaż starych drzwi, montaż nowych drzwi oraz obróbka). 3.18. Koszt wymiany stolarki drzwiowej zewnętrznej nie może przekroczyć 1.400,00 zł/szt. netto (materiały + robocizna: demontaż starych drzwi, montaż nowych drzwi i obróbka). Stolarka winna spełniać warunki: okna i drzwi balkonowe trójszybowe o współczynniku (dla całego okna a nie oddzielnie dla poszczególnych elementów składowych) Uw 1,1 W/(m2K). 3.19. Roboty muszą być wykonywane zgodnie ze sztuką budowlaną w oparciu o przepisy Prawa Budowlanego. 3.20. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i P.POŻ w zakresie czynności zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i odpowiada za nie przestrzeganie tych przepisów. 3.21. Zakres robót winien zostać sporządzony przez Wykonawcę po dokonaniu "oględzin" lokalu. 3.22. Wykonawca we własnym zakresie dostarcza niezbędny sprzęt, narzędzia oraz materiały do wykonania usługi. 3.23. Wykonawca odpowiada za spowodowanie zagrożeń i utrudnień, narażając użytkowników budynków i ich posesji na szkody. 3.24. Przed przystąpieniem do prac i w trakcie wykonywania robót Wykonawca zobowiązany jest do: a: zabezpieczenia zaplecza magazynowego i warunków socjalnych swoim pracownikom, b: przeszkolenia pracowników realizujących zadanie pod katem przepisów BHP, c: prowadzenia księgi obmiarów, zgłaszania robót zanikowych i zgłaszania ich odbioru. 3.25. Do obowiązku Wykonawcy należy przeprowadzenie na własny koszt wymaganych niezbędnych odbiorów (zgodnie z zakresem robót określonym dla konkretnego lokalu). Przewiduje się wykonanie odbiorów: gazowych, elektrycznych, kominiarskich. 3.26. Pozostałe warunki realizacji zamówienia reguluje treść wzoru umowy, który stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji. 3.27. Szacunkowa kwota umowy wyniesie 540.000,00zł (brutto) w każdym zadaniu częściowym do wykorzystania w terminie do dnia 31.12.2020r. Zamawiający na etapie ogłoszenia nie zna adresów remontowanych lokali, jednakże wykonawcy wyłonieni w każdym z trzech zadań otrzymywać będą proporcjonalnie taką samą ilość zleceń w tym samym czasie (na przykład zlecenie z Miasta Gliwice obejmować będzie wykonanie 15 mieszkań w kwartale; każdy z Wykonawców otrzyma zlecenie na wykonanie 5 lokali mieszkalnych w tym samym czasie, o zbliżonej powierzchni, zakresie robót oraz wartości szacunkowej zamówienia jednostkowego). 3.28. Przed analizą niniejszej SIWZ Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z treścią ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu, opublikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych. 3.29. Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych i przeglądzie pogwarancyjnym. Koszty tych przeglądów ponosi Wykonawca. Prosimy o uwzględnienie faktu w wycenie przedmiotu zamówienia. 3.30. Zamawiający dopuszcza prowadzenie przez Wykonawcę robót w systemie dwuzmianowym. 3.31. Zamawiający przewiduje fakturowanie częściowe zależnie od ilości otrzymanych zleceń; rozliczenie robót kosztorysem powykonawczym sporządzonym metodą uproszczoną (chyba że Zamawiający wymagać będzie w konkretnym przypadku kosztorysu sporządzonego metodą szczegółową). 3.32. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części robót. Roboty nie wykonane, nie podlegają fakturowaniu w ramach niniejszego kontraktu. 3.33. Zatrudnione osoby winne posiadać aktualne, wymagane prawem polskim zaświadczenia o zdolności do wykonywania prac objętych niniejszym zamówieniem. 3.34. Za skuteczne powiadomienie mieszkańców, zakładów usługowych i gestorów sieci o prowadzonych robotach i utrudnieniach z tym związanych odpowiada Wykonawca Sposób powiadomienia zgodnie z decyzją Wykonawcy i obowiązującym prawem. 3.35. Zamawiający nie wyraża zgodny na instalowanie w obrębie realizacji inwestycji (cały teren działki, której dotyczy inwestycja) reklam bez jego zgody. Warunki uzyskania zgody j.w. mogą być przedmiotem oddzielnych negocjacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo wywieszenia na terenie budowy bannera reklamującego firmę Zamawiającego. 3.36. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania dyskrecji i tajemnicy odnośnie ewentualnie powierzonych i w toku wykonywania zamówienia pozyskanych informacji dotyczących Zarządu Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach. 3.37. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.38. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zawarcia umowy ramowej. 3.39. Miejsce realizacji: lokale mieszkalne na terenie Miasta Gliwice, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. 3.40. Wykonawca wystawia fakturę VAT w kwocie netto + należny podatek VAT, cena brutto z adnotacją "Mechanizm podzielonej płatności".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45330000-9, 45310000-3, 45332000-3, 45420000-7, 45431200-6, 45442100-8, 45450000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wykonywanie remontu mieszkań socjalnych i docelowych w budynkach gminnych zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach w okresie do 31.12.2020r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 500000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe MATEO Wójcicki Zbigniew
Email wykonawcy: wojcicki.mateo@op.pl
Adres pocztowy: Ozorkowska 39
Kod pocztowy: 95-073
Miejscowość: Ustronie
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 40.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 39.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 40.75
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Cena oferty to rzeczywista cena jednostkowa roboczogodziny brutto. Umowa opiewa na ryczałtową kwotę 540.000,00zł brutto.


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wykonywanie remontu mieszkań socjalnych i docelowych w budynkach gminnych zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach w okresie do 31.12.2020r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 500000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo- Budowlany PIOTR BOGUSZEWSKI
Email wykonawcy: zrbpiotrboguszewski@interia.pl
Adres pocztowy: Jesionowa 24
Kod pocztowy: 43-190
Miejscowość: Mikołów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 40.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 39.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 40.75
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Cena oferty to rzeczywista cena jednostkowa roboczogodziny brutto. Umowa opiewa na ryczałtową kwotę 540.000,00zł brutto.


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Wykonywanie remontu mieszkań socjalnych i docelowych w budynkach gminnych zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach w okresie do 31.12.2020r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 500000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Przemysłowo- Handlowo- Usługowe POG-TECH Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@pog-tech.pl
Adres pocztowy: Orląt Śląskich 44
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 41.28
Oferta z najniższą ceną/kosztem 39.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 41.28
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Cena oferty to rzeczywista cena jednostkowa roboczogodziny brutto. Umowa opiewa na ryczałtową kwotę 540.000,00zł brutto.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.