eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ProstkiBudowa, rozbudowa, przebudowa stacji uzdatniania wody Prostki, gmina Prostki" w ramach operacji "Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej, stacji uzdatniania wody oraz budowa oczyszczalni ścieków na terenie gminy Prostki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-07

Ogłoszenie nr 510044440-N-2019 z dnia 07-03-2019 r.

Gmina Prostki: Budowa, rozbudowa, przebudowa stacji uzdatniania wody Prostki, gmina Prostki" w ramach operacji "Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej, stacji uzdatniania wody oraz budowa oczyszczalni ścieków na terenie gminy Prostki

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 5 Środowisko przyrodnicze i racjonalne wykorzystanie zasobów, Działanie 5.2 Gospodarka wodno-ściekowa

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 504736-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Prostki, Krajowy numer identyfikacyjny 79067113600000, ul. 1 Maja 44B, 19-335 Prostki, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. (87) 611 20 12, e-mail sekretariat@prostki.pl, faks (087) 611 20 79.
Adres strony internetowej (url): http://bip.prostki.pl/wiadomosci/10042/przetargi

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa, rozbudowa, przebudowa stacji uzdatniania wody Prostki, gmina Prostki" w ramach operacji "Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej, stacji uzdatniania wody oraz budowa oczyszczalni ścieków na terenie gminy Prostki

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RI.271.2.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i branżowych dla zadania pt. Budowa, rozbudowa, przebudowa stacji uzdatniania wody Prostki, gmina Prostki w ramach operacji Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej, stacji uzdatniania wody oraz budowa oczyszczalni ścieków na terenie gminy Prostki 3.1.1. Opis koncepcji Zgodnie z zapotrzebowaniem projektuje się stację wodociągową na wydajność 80,00m3/h. Stacja będzie pracować w układzie jednostopniowego napowietrzania w aeratorze centralnym DN1600mm oraz dwustopniowej filtracji w filtrach ciśnieniowych zamkniętych DN1800mm. Woda surowa ze studni wierconej pobierana będzie pompą głębinową i tłoczona do stacji uzdatniania. W pierwszej kolejności zostanie napowietrzona w mieszaczu rurowym o długości L=750mm, a następnie w aeratorze centralnym. Po procesie napowietrzania podana zostanie na filtry pośpieszne ciśnieniowe, wypełnione złożami mieszanymi. Uzdatniona woda kierowana będzie do dwóch, projektowanych zbiorników wyrównawczych o pojemności 150m3 każdy, skąd zestawem pompowym 2-go stopnia podana zostanie do sieci wodociągowej. Dezynfekcja wody wykonywana będzie okresowo w momencie stwierdzenia skażenia bakteriologicznego wody poprzez dozowanie podchlorynu sodu do wody podawanej na zbiornik, rurociąg wody surowej lub bezpośrednio na sieć, za zestawem hydroforowym 2-go stopnia. Wody pochodzące z płukania filtrów po uprzednim ich przetrzymaniu i sklarowaniu w odstojniku popłuczyn będą odprowadzane do kanalizacji deszczowej. Stacja wodociągowa będzie w pełni zautomatyzowana i przystosowana do przesyłu danych do systemu SCADA zainstalowanego w miejscu wskazanym przez Inwestora. 3.1.2. Technologia uzdatniania wody Przyjęto zastosowanie następującego układu technologicznego: - Pompownia I stopnia - woda z ujęć podziemnych przy pomocy pomp głębinowych dostarczana będzie do ciągu technologicznego uzdatnia wody; - Aeracja - napowietrzanie wody będzie odbywać się w aeratorze ciśnieniowym o czasie przetrzymania minimum 180 sekund, ilości powietrza 10% ilości wody; - Filtracja dwustopniowa - odżelazienie i odmanganianie na złożu kwarcowym i katalitycznym, będzie odbywać się w filtrach ciśnieniowych z prędkością filtracji vf < 10,0 m/h. - Podwyższona zawartość jonu amonowego zredukowana zostanie, metodą biologicznej nitryfikacji, w procesie usuwania manganu i żelaza na złożu filtracyjnym. - Retencja wody w zbiornikach wyrównawczych; - Pompownia II stopnia - dystrybucja wody do sieci wodociągowej poprzez zestaw hydroforowy; - Wzruszanie złoża w filtrach - regeneracja powietrzem za pomocą dmuchawy; - Płukanie złoża w filtrach - dystrybucja czystej wody za pomocą pompy płucznej; - Dezynfekcja wody uzdatnionej podchlorynem sodu. 3.1.3. Zakres robót - Remont budynku technologicznego, - Budowa 2 nadziemnych, stalowych zbiorników retencyjnych 2x150m3, - Przebudowa technologii uzdatniania wody wraz z częścią instalacyjną elektryczną - Przebudowa i remont sieci międzyobiektowych; - Rozbudowa ujęcia polegającej na wykonaniu studni głębinowej SW-1A, SW-3 wraz z wyposażeniem, - Remont studni SW-2 polegający na wymianie obudowy na nadziemną z laminatu poliestrowo - szklanego oraz wymiana pompy głębinowej wraz z orurowaniem i zasilaniem, - Likwidacja otworu studziennego SW-1, - Przebudowa sieci międzyobiektowych, - Budowa bezodpływowego, szczelnego zbiornika na ścieki z chlorowni Ø1000mm, - Budowa trzykomorowego odstojnika popłuczyn Ø2000mm, - Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej, - Budowa przyłącza kanalizacji popłuczyn do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej. - Wykonanie zagospodarowania terenu. Roboty wewnętrzne: - Montaż układu technologii uzdatniania wody o wydajności 80m³/h, - Montaż instalacji kanalizacji popłuczyn, - Montaż instalacji kanalizacji wód posadzkowych, - Montaż instalacji kanalizacji sanitarnej, - Montaż instalacji kanalizacji z chlorowni, - Montaż instalacji wodociągowej, - Montaż instalacji wentylacyjnej - Montaż instalacji grzewczej, 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót, planach i rysunkach oraz STWiOR w Załączniku nr 1.1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia 3.3. Zamawiający zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 7 do SIWZ 3.4. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych 3.5. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązany będzie do: 3.5.1. urządzenia terenu budowy, 3.5.2. zapewnienia obsługi komunikacyjnej, usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 3.5.3. w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w wyniku robót, elementów osnowy geodezyjnej - naprawienie ich lub doprowadzenie do stanu pierwotnego. 3.5.4. odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, 3.5.5. wykonania badań, prób, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających, 3.5.6. wykonania badań laboratoryjnych (wskazanych przez Zamawiającego) przy współudziale niezależnego laboratorium zaakceptowanego przez Zamawiającego, 3.5.7. uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru ostatecznego. 3.6. Jeżeli w dokumentacji przetargowej dokonano opisu przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu to w związku z treścią art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych o parametrach równych lub wyższych od podanych w dokumentacji projektowej. Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów (produktów) ma wyłącznie charakter przykładowy. Dokumentacja projektowa, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. 3.7. W przypadku, gdy w dokumentacji przetargowej i projektowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w w/w dokumentacji. 3.8. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji przetargowej i projektowej, wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 3.9. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45252126-7 Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej 45231100-6 Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 71355000-1 Obsługa geodezyjna 45223500-1 Konstrukcje z betonu zbrojonego 45262500-6 Roboty murarskie i murowe 45262311-4 Betonowanie konstrukcji 45262310-7 Zbrojenie 45261100-5 Wykonywanie konstrukcji dachowych 45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45410000-4 Tynkowanie 45442100-8 Roboty malarskie 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 3.10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 3.11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej 3.12. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 3.13. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 Pzp. 3.14. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 3.15. Zamawiający nie określa standardów jakościowych, o których mowa w art. 91 ust. 2a Pzp. 3.16. Zamawiający przed wszczęciem postępowania nie przeprowadził dialogu technicznego. 3.17. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 3.18. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej 3.19. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane 3.20. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/podwykonawcom i podania przez Wykonawcę nazw (Firm) podwykonawców. 3.21. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp. 3.22. Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania Wykonawców, o którym mowa w art. 38 ust. 3 Pzp. 3.23. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 3.24. Postępowanie realizowane jest na podstawie zawartej umowy o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 5 Środowisko przyrodnicze i racjonalne wykorzystanie zasobów, Działanie 5.2 Gospodarka wodno-ściekowa

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45210000-2, 45233220-7, 45252126-7, 45231100-6, 45111200-0, 45330000-9, 45311000-0, 71355000-1, 45223500-1, 45262500-6, 45262311-4, 45262310-7, 45261100-5, 45260000-7, 45400000-1, 45410000-4, 45442100-8, 45231300-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2271408.94
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Inżynieryjne SAN-SYSTEM Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@san-system.pl
Adres pocztowy: ul.Mazurska 30A
Kod pocztowy: 19-400
Miejscowość: Olecko
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2793833.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2793833.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3690000.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.