eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO ANALIZATORA BADAŃ KRYTYCZNYCH RAZEM Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA DLA ODDZIAŁU ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII ORAZ SOR

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-09

Ogłoszenie nr 510042516-N-2020 z dnia 09-03-2020 r.

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO ANALIZATORA BADAŃ KRYTYCZNYCH RAZEM Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA DLA ODDZIAŁU ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII ORAZ SOR

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 503492-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku, Krajowy numer identyfikacyjny 34141172700000, ul. Ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 54 412 94 13, e-mail szpital_wloclawek@interia.pl, faks 54 412 94 13.
Adres strony internetowej (url): www.szpital.wloclawek.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO ANALIZATORA BADAŃ KRYTYCZNYCH RAZEM Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA DLA ODDZIAŁU ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII ORAZ SOR

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZP/5/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych do analizatora badań krytycznych razem z dzierżawą analizatora dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii oraz SOR dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku przez okres 24 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy w następującym asortymencie: Lp. / Przedmiot zamówienia / Ilość / Okres 1 Dzierżawa analizatora do wykonywania oznaczeń parametrów krytycznych - 2 szt / 24 miesiące 2 Kaseta do analizatora wymienionego w poz. 1, umożliwiająca wykonanie 300 oznaczeń parametrów krytycznych - 72 kasety 3 Odczynniki do uruchomienia kasety wymienionej w poz. 2, opakowanie 4 x 5 amp. po 2,5 ml - 16 opakowań 4 Papier do analizatora (poz. 1), opakowanie po 5 rolek - 20 opakowań Szczegółowe parametry wymagane: Lp. Parametr wymagany 1 Analizator parametrów krytycznych, pracujący w systemie ciągłym, z kompletnym wyposażeniem, przeznaczony do pracy na Oddziale Anestezjologii i Intensywnej Opieki Medycznej oraz w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym. 2 Analizator parametrów krytycznych nie starszy niż 2017 rok dla OIT, dla SOR 2019rok. 3 Automatyczny analizator parametrów krytycznych pracujący w systemie ciągłym dokonujący jednoczasowo i w jednej próbce pomiaru: pH, pCO2, pO2, K+, Na+, Ca++, Glukoza, Mleczany, Hct 4 Zakres liniowości oznaczanego wapnia zjonizowanego od 0,10 - 5,00 mmol/L. 5 Pomiar wszystkich parametrów z krwi pacjenta oraz materiału kontrolnego w jednym torze pomiarowym. 6 Analizator przeznaczony do pracy w trybie laboratoryjnym oraz oddziałowym - zestawy odczynnikowe w postaci jednej kasety odczynnikowo-sensorowej zawierającej takie elementy jak: elektrody, płyny kontrolne, myjące, pojemnik na ścieki, sondę aspiracyjną. Dopuszcza się zewnętrzny materiał walidacyjny w ampułkach do jednorazowego użytku przy instalacji kasety w celu sprawdzenia jej integralności. Nie dopuszcza się żadnych zewnętrznych kalibratorów/materiałów do regulacji w ampułkach niezależnie czy kalibracji/regulacji dokonuje serwis czy użytkownik. 7 Automatyczna kontrola jakości minimum 3 razy dziennie na trzech poziomach. 8 Automatyczna kalibracja jedno- lub dwupunktowa bez konieczności ingerencji Użytkownika. Dopuszcza się kalibrację fabryczną. 9 Objętość próbki: do 150 mikrolitrów. 10 Czas pomiaru do 2 minut. 11 Podtrzymywanie pracy analizatora przy awarii zasilania minimum 30 minut - UPS wewnętrzny. 12 Interfejsy umożliwiające przesyłanie danych w sieci w systemie dwukierunkowym. 13 Wbudowany, automatyczny system kontroli jakości w czasie rzeczywistym (badanie kontroli jakości wykonywane w sposób automatyczny po każdym oznaczeniu). Dostęp na bieżąco do wykresu kontroli jakości Delta Chart 14 Automatyczne oświetlenie pola aspiracji próbki. 15 Bezprzewodowa komunikacja - wbudowany w aparat moduł wifi. 16 Instrukcja obsługi w języku polskim dostarczona wraz z analizatorem. 17 Oferowany analizator winien posiadać oprogramowanie w języku polskim i być gotowy do podjęcia działalności bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 18 Termin dostarczenia i uruchomienia analizatora: 7 dni od dnia podpisania umowy. 19 Serwis: 19a Merytoryczne wsparcie w rozwiązywaniu doraźnych problemów eksploatacyjnych poprzez telefoniczny instruktaż operatora. 19b Gwarancja techniczna przez cały okres obowiązywania umowy - uwzględniająca koszty napraw, wymiany podzespołów, okresowych przeglądów serwisowych, a także inne nie wymienione koszty, z wyjątkiem wyspecyfikowanych w ofercie materiałów zużywalnych. 19c Czas reakcji serwisu - max. 60 min. od chwili zgłoszenia. Pod pojęciem czas reakcji serwisu Zamawiający rozumie - kontakt telefoniczny w sprawie zgłoszenia dokonanego za pomocą telefonu, fax-u, sms, maila. 19d Czas przystąpienia do bezpośredniej naprawy - max. 24 godz. od chwili zgłoszenia. 19e Dostępność serwisu ciągła, przez cały okres obowiązywania umowy - możliwość zgłaszania awarii 24 godziny / dobę, 7 dni w tygodniu ( także w dni ustawowo wolne od pracy). Wykonawca zobowiązany będzie do aktualizowania podanych numerów w przypadku każdorazowej ich zmiany. 19f Działania naprawcze podejmowane będą niezwłocznie bez jakichkolwiek dodatkowych warunków wstępnych. 19g Instalacja, uruchomienie i szkolenie personelu Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w zakresie obsługi (w tym zasad podawania materiału badanego do analizatora), konserwacji, rozwiązywania drobnych problemów technicznych oraz interpretacji wyników na koszt Wykonawcy. 20 Parametry oceniane: 20a Każdorazowa walidacja wielotestowej kasety dedykowanym materiałem przed jej uruchomieniem w celu sprawdzenia integralności kasety i wykluczeniu jej uszkodzenia np. w transporcie. 20b Aparat wyposażony w Inteligentny System Zarządzania Jakością przeprowadzający w sposób automatyczny badania kontroli jakości: po każdym oznaczeniu, co 4 godziny i co 24 godziny bez dodatkowych kosztów 20c Przechowywanie kaset sensorowo-odczynnikowych (wszystkich kaset wymaganych do pracy aparatu), w temperaturze pokojowej. Uwaga! Formularz parametrów wymaganych stanowi skonkretyzowanie zobowiązań wykonawcy, w związku z czym traktowany będzie jako treść oferty nie podlegający uzupełnieniu, jednakże przy uwzględnieniu treści art. 87 ust. 2 uPzp.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 33696500-0


Dodatkowe kody CPV: 38434000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 204360.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WERFEN POLSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy: biuro@werfen.com
Adres pocztowy: ul. Wolińska 4
Kod pocztowy: 03-699
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 221218.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 221218.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 221218.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.