eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zelów › REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH NA DROGACH GMINNYCH PRZY UŻYCIU EMULSJI MODYFIKOWANYCH I GRYSÓW BAZALTOWYCH W GMINIE ZELÓW

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-02-26

Ogłoszenie nr 510034388-N-2020 z dnia 26-02-2020 r.

Gmina Zelów: REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH NA DROGACH GMINNYCH PRZY UŻYCIU EMULSJI MODYFIKOWANYCH I GRYSÓW BAZALTOWYCH W GMINIE ZELÓW

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 502499-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Zelów, Krajowy numer identyfikacyjny 59064827300000, ul. ul. Żeromskiego 23, 97-425 Zelów, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 0 44 634 10 00, e-mail umzelow@zelow.pl, faks 0 44 634 13 41.
Adres strony internetowej (url): www.zelow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH NA DROGACH GMINNYCH PRZY UŻYCIU EMULSJI MODYFIKOWANYCH I GRYSÓW BAZALTOWYCH W GMINIE ZELÓW

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPI.271.2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchniach bitumicznych, polegającego na powierzchniowym utrwaleniu miejsc wskazanych przez Zamawiającego przy użyciu emulsji modyfikowanych i grysów bazaltowych. W zakresie zamówienia zawiera się: 1) Zakup emulsji modyfikowanych zgodnych z normą PN-EN 13808:2010 ,,Asfalty i lepiszcza asfaltowe Zasady klasyfikacji kationowych emulsji asfaltowych" i grysów bazaltowych o cechach wyrobu kruszywa grubego frakcji 5,6/8 mm i 2/5,6 mm zgodnych z PN-EN 13043:2004 ,,Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu". 2) Dostarczanie emulsji modyfikowanych i grysów bazaltowych na drogi gminne w Gminie Zelów wskazane przez Zamawiającego. 3) Wbudowanie dostarczonego materiału poprzez jego powierzchniowe utrwalenie patcherem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych obejmuje naprawę wybojów, uszczelnienie pojedynczych pęknięć oraz uzupełnienie ubytków. 2. Długość dróg objętych zamówieniem wynosi ok. 70 km. Prace remontowe odbywać się będą na drogach następujących sołectw: Bocianicha, Bujny Księże, Bujny Szlacheckie, Dąbrowa, Grabostów, Grębociny, Chajczyny, Ignaców, Jamborek, Janów, Jawor, Karczmy, Kociszew, Kol. Kociszew, Kurówek, Łęki, Łobudzice, Kol. Łobudzice, Mauryców, Ostoja, Pawłowa, Pożdżenice, Kol. Pożdżenice, Pszczółki, Wola Pszczółecka, Pukawica, Sobki, Sromutka, Walewice, Wygiełzów, Wypychów, Zagłówki, Zabłoty, Zalesie, Zelówek oraz na drogach miasta Zelowa. 3. Przewidywana ilość zamówienia emulsji modyfikowanych i grysów bazaltowych wynosi 150 Mg. 4. Zakres zamówienia robót ustalany będzie każdorazowo przez Zamawiającego w pisemnym zleceniu. 5. Po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego, przed przystąpieniem do prac, Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z warunkami w terenie, szczegółowo uzgodnić zakres prac z Zamawiającym. 6. Wykonawca w trakcie wykonywanego zlecenia jest zobowiązany do codziennego powiadamiania przedstawiciela Zamawiającego, na nr telefonu 44/634-10-00 wew. 30 lub 500 123 669 o miejscu prowadzonych prac, godzinie rozpoczęcia i godzinie zakończenia prac oraz ilości wbudowanego materiału. 7. Wbudowanie każdej partii emulsji modyfikowanych i grysów bazaltowych musi być potwierdzone przez przedstawiciela Gminy Zelów (sołtysa danej miejscowości lub pracownika Urzędu Miejskiego w Zelowie), po wcześniejszym zawiadomieniu Zamawiającego przez Wykonawcę. 8. Materiał niespełniający wymagań bądź o złej jakości, nie zostanie zaakceptowany przez Zamawiającego i zostanie usunięty z terenu prac niezwłocznie przez Wykonawcę lub na jego koszt. 9. Wykonawca przy każdorazowym dostarczeniu materiału jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu obmiar wbudowanego materiału oraz deklarację zgodności lub certyfikat jakości. 10. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, wbudowanych materiałów, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie prowadzonych prac, metody użyte przy robotach oraz ich zgodność z obowiązującymi przepisami i normami. 11. Ponadto na Wykonawcy spoczywają następujące obowiązki: 1) prowadzenie na bieżąco obmiaru robót, 2) wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami w tej dziedzinie; 3) zapewnienia właściwej organizacji ruchu drogowego w trakcie trwania prowadzonych prac, 4) w przypadku braku odpowiedniego oznakowania robót, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe z tego tytułu, 5) nie naruszanie własności i innych praw osób trzecich; 6) przestrzegania przepisów BHP, o ruchu drogowym oraz prawa budowlanego; 7) dostarczanie na każde żądanie atestów lub badań laboratoryjnych na wbudowany materiał; 8) utrzymania ruchu publicznego oraz utrzymania istniejących obiektów (jezdnie, ciągi piesze, znaki drogowe, bariery ochronne, urządzenia odwodnienia itp.) na terenie prac, w okresie trwania robót, do czasu odbioru robót. 12. Wykonawca powinien dysponować remonterem drogowym PATCHER sprawnym technicznie i dopuszczonym do użytkowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. 13. Remont nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych, obejmuje następujące czynności: 1) czyszczenie uszkodzonych miejsc z kurzu, piasku, luźnego materiału itp. poprzez wydmuchanie ich sprężonym powietrzem, 2) przepłukiwanie wodą przy mocno zakurzonych drogach - ma to szczególne zastosowanie w ochronie naturalnego środowiska np. w pracach na osiedlach mieszkaniowych, 3) sprysk emulsją wcześniej przygotowanych miejsc uszkodzenia nawierzchni, 4) wypełnianie uszkodzonej nawierzchni wysokojakościową mieszanką - emulsja + grys, 5) obsypka czystym grysem powierzchni łaty wypełnionej mieszanką. 14. Wykonawca jako odpowiedzialny za jakość stosowanych emulsji modyfikowanych i grysów bazaltowych, prowadzi na swój koszt kontrolę ilościowo - jakościową ich dostaw. Badania wykonywane przez Wykonawcę powinny obejmować sprawdzenie spełniania wymagań cech gatunkowych zgodnych z zamówieniem. 15. Odbioru robót dokonuje Zamawiający po uprzednim zawiadomieniu przez Wykonawcę. Z czynności odbioru sporządza się protokół z uwzględnieniem obmiaru powierzchni wykonanych robót i ilości wbudowanego materiału. 16. Zakończenie zleconych robót oraz gotowość do odbioru Wykonawca zgłosi Zamawiającemu na piśmie. Odbioru robót dokona komisja wyznaczona przez Zamawiającego w obecności Wykonawcy. Nieobecność Wykonawcy nie wstrzymuje czynności odbioru, Wykonawca traci jednak w tym wypadku prawo do zgłoszenia swoich zastrzeżeń i zarzutów w stosunku do wyniku odbioru. Komisja odbierająca roboty dokona ich oceny jakościowej na podstawie przedłożonych dokumentów. W przypadku nienależytego wykonania prac, wykryciu wad komisja przerwie swoje czynności i ustali nowy termin odbioru oraz termin wykonania robót poprawkowych. 17. Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia wykonywania zleconych robót niezwłoczne, jednak w czasie nie dłuższym niż 24 lub 36 godzin* od momentu otrzymania zlecenia. *w zależności od treści złożonej oferty. 18. Wykonawca zobowiązany jest zwrotnie potwierdzić otrzymane zgłoszenie telefonicznie, e-mailem lub na nr faks 44 6341 341. 19. Na wykonane roboty remontowe Wykonawca udzieli gwarancji na okres 12 miesięcy. 20. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych będzie następować sukcesywnie w ciągu całego okresu trwania umowy tj. do 31.12.2020 r. 21. Rozliczenie wykonanych robót następować będzie po ich odbiorze. Wykonawca za zrealizowane prace wystawiał będzie faktury na koniec każdego miesiąca. 22. Zamawiający ustala odroczony, 30 dniowy termin płatności licząc od daty otrzymania poprawnie wystawionej faktury lub rachunku przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego. 23. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: a) osoby pełniącej nadzór nad wykonywaniem zleconych prac b) osób posiadających odpowiednie kwalifikacje do obsługi maszyn i urządzeń niezbędnych do realizacji zamówienia c) sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a: -Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia stosownego oświadczenia na koniec każdego miesiąca świadczenia umowy, o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy osób wykonujących czynności w realizacji zamówienia, o których mowa w ppkt. a i b. Powyższy obowiązek dotyczy również Podwykonawcy, jeżeli Wykonawca powierzył mu wykonywanie robót. d) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a: - Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo naliczenia Wykonawcy kar umownych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 99000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: RAFALIN Spółka z o. o. Spółka Komandytowa
Email wykonawcy: rafalin_blachownia@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Malicka 42
Kod pocztowy: 42-290
Miejscowość: Blachownia
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 97785.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 97785.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 189000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.