eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › Wymiana pokrycia dachowego budynku A Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie



Ogłoszenie z dnia 2019-02-11

Ogłoszenie nr 510026683-N-2019 z dnia 11-02-2019 r.

Starostwo Powiatowe w Wieluniu: Wymiana pokrycia dachowego budynku A Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 658437-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Starostwo Powiatowe w Wieluniu, Krajowy numer identyfikacyjny 73093489000000, ul. Pl. Kazimierza Wielkiego 2, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 438 434 280, e-mail zam_pub@powiat.wielun.pl, faks 438 434 263.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiat.wielun.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana pokrycia dachowego budynku A Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ON.272.23.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wymiana 20 - letniego pokrycia dachowego budynku wysokiego "A" Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie na nową blachodachówkę panelową (w połysku) o łącznej powierzchni 630 m2. Budynek A DPS w Skrzynnie zlokalizowany jest na działce nr ewid. 1470, obręb Skrzynno, gmina Ostrówek. Wymiary ww. budynku: - wysokość do rynny: 13 m2, długość ściany południowej: 30 m2: Zakres rzeczowy robót obejmuje w szczególności: 1) demontaż: - instalacji odgromowej na dachu; - obróbek blacharskich; - pokrycia z blachodachówki o powierzchni 630 m2; - 6 szt. okien dachowych o wymiarach 55x78 oraz kominów wentylacyjnych; - łat drewnianych o powierzchni 434 m2; - wyłazu dachowego; 2) montaż: - nowej folii paroprzepuszczalnej na powierzchni 434 m2; - nowych kontrłat na powierzchni 434 m2; - 30% zdemontowanych łat dachowych nadających się do ponownego montażu oraz 70% nowych łat; - 4 szt. nowych okien dachowych PCV o wymiarach 68x120 oraz nowych kominów wentylacyjnych; - nowych obróbek blacharskich i pokrycia z blachodachówki o powierzchni 630 m2; - nowego wyłazu dachowego; - nowych ław kominiarskich; - zdemontowanej instalacji odgromowej na dachu; 3) montaż i demontaż rusztowania; 4) wykonanie pomiarów instalacji odgromowej. Zamawiający wymaga aby nowa blachodachówka zakupiona i zamontowana przez Wykonawcę w miarę możliwości dobrana była kolorystycznie do obecnego orynnowania. Orynnowanie poziome pozostaje bez zmian, tj. nie podlega demontażu. Szczegółowy opis zamówienia zawiera Przedmiar robót. Zamawiający informuje, iż w roku 2017 przeprowadzono remont dachu na budynku wysokim w zakres którego wchodził: montaż kontrłat, ułożenie folii paroprzepuszczalnej, wymiana zwilgotniałych oraz zbutwiałych łat drewnianych na łącznej powierzchni 196 m2. Wobec powyższego w przedstawionym powyżej zakresie rzeczowym robót - pomniejszono na budynku wysokim powierzchnię kontrłat, folii paroprzepuszczalnej i łat drewnianych o 196 m2. Uwaga nr 1 Wymiana pokrycia dachowego na budynku A Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie nie jest przedmiotem zgłoszenia robót budowlanych i nie wymaga pozwolenia na budowę. Zdemontowane materiały, tj.: blachodachówkę i obróbki blacharski, a także 2 szt. okien-wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca przekaże Zamawiającemu poprzez ich ułożenie w siedzibie Zamawiającego, w wyznaczonym przez niego miejscu. Pozostałe materiały rozbiórkowe zostaną zutylizowane przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany będzie: - zapewnić kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia wymagane ustawą Prawo budowlane; - zabezpieczyć i oznakować prowadzone roboty oraz dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania. Zamawiający zapewni we własnym zakresie Inspektora nadzoru inwestorskiego. Uwaga nr 2 Rozliczenie robót będzie się odbywało na podstawie 2 faktur częściowych i faktury końcowej (łącznie 3 faktury) za wykonane elementy robót ujęte w harmonogramie rzeczowo-finansowym zatwierdzonym przez Zamawiającego. Przedmiotem odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego będzie bezusterkowe wykonanie elementów i całego przedmiotu zamówienia, potwierdzone odpowiednio protokołami odbiorów częściowych i protokołem odbioru końcowego. Odbiorom częściowym będą podlegały roboty zanikające i ulegające zakryciu, z tym, że odbiór tych robót przez Zamawiającego nastąpi w terminie bezzwłocznym po zgłoszeniu przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy, harmonogramu rzeczowo-finansowego, uwzględniającego wykonanie wszystkich robót objętych przedmiotem umowy. Harmonogram musi być zaakceptowany przez Zamawiającego. Harmonogram musi zawierać wszelkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania przedmiotu umowy z ich podziałem na poszczególne elementy z uwzględnieniem terminów realizacji każdego z tych elementów. Uwaga nr 3 Dokumentacja projektowa została wykonana dla zadania pn. "Docieplenie budynku Domu Pomocy Społecznej, wymiana pokrycia dachowego i stolarki okiennej w ramach zadania Termomodernizacja budynku DPS w Skrzynnie wraz z montażem odnawialnych źródeł energii. niniejsze postępowanie dotyczy jedynie wymiany pokrycia dachowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45261210-9


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111300-1, 45453000-7, 45111220-6, 45312311-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 134068.32
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZRW Łódź Anna Błaszczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ciesielska 6/1
Kod pocztowy: 91-308
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 88223.98
Oferta z najniższą ceną/kosztem 88223.98
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 183590.93
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.