eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO - B7 ORAZ ETYLINY Pb 95 - E5 DLA POJAZDÓW WSS, ETYLINY Pb 95 PRZEZNACZONEJ DO KOSIAREK I ZAMIATAREK SPALINOWYCH, OLEJU OPAŁOWEGO DLA KOTŁOWNI ORAZ OLEJU NAPĘDOWEGO DLA AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. BŁ. KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI WE WŁOCŁAWKU W OKRESIE 24 MIESIĘCY

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-02-11

Ogłoszenie nr 510024701-N-2020 z dnia 11-02-2020 r.

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku: SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO - B7 ORAZ ETYLINY Pb 95 - E5 DLA POJAZDÓW WSS, ETYLINY Pb 95 PRZEZNACZONEJ DO KOSIAREK I ZAMIATAREK SPALINOWYCH, OLEJU OPAŁOWEGO DLA KOTŁOWNI ORAZ OLEJU NAPĘDOWEGO DLA AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. BŁ. KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI WE WŁOCŁAWKU W OKRESIE 24 MIESIĘCY

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku, Krajowy numer identyfikacyjny 34141172700000, ul. Ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 54 412 94 13, e-mail szpital_wloclawek@interia.pl, faks 54 412 94 13.
Adres strony internetowej (url):
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.szpital.wloclawek.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO - B7 ORAZ ETYLINY Pb 95 - E5 DLA POJAZDÓW WSS, ETYLINY Pb 95 PRZEZNACZONEJ DO KOSIAREK I ZAMIATAREK SPALINOWYCH, OLEJU OPAŁOWEGO DLA KOTŁOWNI ORAZ OLEJU NAPĘDOWEGO DLA AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. BŁ. KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI WE WŁOCŁAWKU W OKRESIE 24 MIESIĘCY

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZP/109/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego B7 oraz etyliny Pb 95-E5 dla pojazdów znajdujących się w dyspozycji Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego, agregatów prądotwórczych, oleju opałowego dla kotłowni, etyliny Pb 95 przeznaczonej do kosiarek i zamiatarek spalinowych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku. Zamówienie podzielone jest na 4 części i będzie realizowane przez okres 24 miesięcy. Część nr 1. 1) Przedmiotem zamówienia w Części nr 1 jest sukcesywna dostawa oleju napędowego oraz etyliny 95 dla ambulansów (pojazdów pozostających w dyspozycji zamawiającego) w systemie bezgotówkowym za pomocą elektronicznych kart na stacjach paliw należących do sieci stacji Wykonawcy na terenie całego kraju, w tym przede wszystkim na terenie miasta Włocławek oraz poza miastem na terenie powiatu włocławskiego. 2) Na etapie realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest zapewnić i posiadać na terenie miasta Włocławek co najmniej 2 czynne ( 24 godziny na dobę ) stacje paliw, oraz dodatkowo poza terenem miasta Włocławek co najmniej 20 stacji paliw na terenie województwa Kujawsko-Pomorskiego. 3) Planowany termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy. 4) Przewidywana ilość, którą zamierza kupić Zamawiający: 200 000 litrów oleju napędowego oraz 720 litrów etyliny Pb95. 5) Przewidywana ilość kart wydanych na pojazdy: 24 sztuk. Ilość kart może ulec zmianie w zależności od ilości pojazdów, które posiada Zamawiający. 6) Sprzedaż oleju napędowego dokonywana będzie po cenie aktualnie obowiązującej na danej stacji paliw należącej do sieci stacji Wykonawcy w momencie zakupu, pomniejszonej o rabat udzielony przez Wykonawcę. Rabat liczony będzie od ceny jednostkowej brutto ( 1 litr ) oleju napędowego obowiązującej na stacji w dniu zakupu. 7) Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz fakturą VAT zestawienie cen jednostkowych netto obowiązujących na jego stacji, w poszczególnych dniach, w którym Zamawiający dokonał zakupu oleju napędowego. 8) Cena oleju napędowego po dokonanym upuście nie może być wyższa o 1% od średniej cen hurtowych brutto obowiązujących na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, w dacie zakupu przez Zamawiającego oleju napędowego. Średnią cen rynkowych oleju napędowego na terenie województwa kujawsko-pomorskiego Zamawiający może ustalić na podstawie ogólnodostępnych informacji, w szczególności dostępnych w Internecie. Jeżeli cena oleju napędowego jest wyższa od wysokości wskazanej w zdaniu pierwszym, zastosowanie ma średnia cena hurtowa brutto obowiązująca w danym dniu na terenie województwa kujawsko-pomorskiego powiększona o 1%. 9) Sprzedaż oleju napędowego odbywać się będzie bezpośrednio do zbiorników samochodów służbowych Zamawiającego. 10) Wykonawca wyda i dostarczy Zamawiającemu w ciągu 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy- elektroniczne karty dla każdego samochodu służbowego Zamawiającego (wystawione na nr rejestracyjny pojazdu) umożliwiające bezgotówkowy zakup oleju napędowego na stacjach paliw należących do Wykonawcy. Koszt wydania kart będzie zawierał się w wynagrodzeniu Wykonawcy. 11) Wraz z kartami Zamawiający otrzyma od Wykonawcy - w oddzielnej zamkniętej kopercie - numery PIN przyporządkowane do każdej karty i umożliwiające potwierdzenie dokonania zakupów. 12) Wykonawca wyda Zamawiającemu dodatkowe karty w przypadku objęcia umową dodatkowego pojazdu. Koszt wydania dodatkowych kart będzie zawierał się w wynagrodzeniu Wykonawcy. 13) Wykonawca odpłatnie wyda Zamawiającemu dodatkowe karty w przypadku ich utraty z winy Zamawiającego, za opłatą zgodnie z najnowszym cennikiem Wykonawcy przekazanym Zamawiającemu. 14) Wykonawca zobowiązuje się do przekazania aktualnego cennika wydania nowych kart Zamawiającemu w ciągu 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy i późniejszego powiadamiania Zamawiającego o jego zmianach w terminie 5 dni roboczych od dnia wprowadzenia zmiany. W trakcie realizacji zamówienia wzrost ceny pierwotnie wskazanej w cenniku Wykonawcy za wydanie nowych kart Zamawiającemu nie może wzrosnąć o więcej niż 20%. 15) Wykonawca zapewni natychmiastową blokadę karty w sieci stacji paliw należących do Wykonawcy po zgłoszeniu przez Zamawiającego w szczególności jej utraty, kradzieży lub zniszczenia. 16) Kierowca Zamawiającego po każdorazowym zatankowaniu pojazdu otrzyma od Wykonawcy dokument potwierdzający ilość wydanego paliwa, datę wydania, nr rejestracyjny zatankowanego pojazdu oraz kwotę do zapłaty. 17) Wykonawca rozlicza transakcje z Zamawiającym w PLN. 18) Obowiązują następujące okresy rozliczeniowe: o okres rozliczeniowy rozpoczynający się pierwszego dnia danego miesiąca kalendarzowego i trwający do piętnastego dnia tego samego miesiąca kalendarzowego. o okres rozliczeniowy rozpoczynający się szesnastego dnia danego miesiąca kalendarzowego i trwający do ostatniego dnia tego samego miesiąca kalendarzowego. 19) Wykonawca wystawi i prześle drogą pocztową faktury zbiorcze za dany okres rozliczeniowy, z załączonym zestawieniem dokonanych transakcji, zawierającym następujące informacje: o datę i miejsce dokonania transakcji, o nr rejestracyjny pojazdu, o ilość, cenę oraz wartość zakupionych paliw. Część nr 2. 1) Przedmiotem zamówienia w Części nr 2 jest dostawa oleju napędowego do agregatów prądotwórczych w 2 transzach. 2) Ilość oleju napędowego, którą zamierza kupić Zamawiający: 2 x 500 litrów. Terminy dostaw będą następować w II transzach w okresie 24 miesięcy. Dokładny dzień dostawy zostanie uzgodniony z Zamawiającym, jednakże nie może być dłuższy niż 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego w tym zakresie. 3) Sprzedaż oleju opałowego odbywać się będzie bezpośrednio do zbiorników Zamawiającego, znajdujących się w pomieszczeniu agregatów prądotwórczych na terenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Włocławku przy ul. Wienieckiej 49, 87-800 Włocławek. Część nr 3. 1) Przedmiotem zamówienia w Części nr 3 jest dostawa oleju opałowego do kotłowni Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Włocławku. 2) Ilość oleju opałowego, którą zamierza kupić Zamawiający: 30 000 litrów sukcesywnie. 3) Termin dostawy zostanie uzgodniony z Zamawiającym, jednakże nie może być dłuższy niż 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego w tym zakresie. 4) Sprzedaż oleju opałowego odbędzie się bezpośrednio do zbiorników Zamawiającego, znajdujących się w budynku kotłowni na terenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Włocławku przy ul. Wienieckiej 49, 87-800 Włocławek. Część nr 4. 1) Przedmiotem zamówienia w Części nr 4 jest sukcesywna dostawa etyliny Pb 95 przeznaczonej do kosiarek i zamiatarek spalinowych Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Włocławku. 2) Ilość etyliny Pb 95, którą zamierza kupić Zamawiający: 400 litrów 3) Termin dostawy zostanie uzgodniony z Zamawiającym, jednakże nie może być dłuższy niż 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego w tym zakresie. 4) Sprzedaż etyliny Pb 95 odbędzie się bezpośrednio do zbiorników Zamawiającego. 5) Przewidywana ilość kart wydanych na zakup etyliny. UWAGI KOŃCOWE DOTYCZĄCE WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: Oferowane paliwa płynne muszą spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 23 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680) oraz przepisach odrębnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 09134100-8


Dodatkowe kody CPV: 09135100-5, 09132100-4, 09211100-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Negocjacje bez ogłoszenia

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 786822.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Arkadiusz Saczewski - Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ,, Żar"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sokołowska 159a
Kod pocztowy: 08-110
Miejscowość: Siedlce
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1027664.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1027664.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1027664.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5600.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5090.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5090.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5090.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 103200.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Arkadiusz Saczewski Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowo ,, Żar"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sokołowska nr 159a
Kod pocztowy: 08-110
Miejscowość: Siedlce
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 100800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 100800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 100800.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Część nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2396.75
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Arkadiusz Saczewski Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ,,Żar"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sokołowskiej 159A
Kod pocztowy: 08-110
Miejscowość: Siedlce
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2036.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2036.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2036.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.