Ogłoszenie nr 510024701-N-2020 z dnia 11-02-2020 r.
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku: SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO - B7 ORAZ ETYLINY Pb 95 - E5 DLA POJAZDÓW WSS, ETYLINY Pb 95 PRZEZNACZONEJ DO KOSIAREK I ZAMIATAREK SPALINOWYCH, OLEJU OPAŁOWEGO DLA KOTŁOWNI ORAZ OLEJU NAPĘDOWEGO DLA AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. BŁ. KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI WE WŁOCŁAWKU W OKRESIE 24 MIESIĘCY
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku, Krajowy numer identyfikacyjny 34141172700000,
ul. Ul. Wieniecka
49,
87-800
Włocławek, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
54 412 94 13, e-mail
szpital_wloclawek@interia.pl, faks
54 412 94 13.
Adres strony internetowej (url):
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.szpital.wloclawek.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO - B7 ORAZ ETYLINY Pb 95 - E5 DLA POJAZDÓW WSS, ETYLINY Pb 95 PRZEZNACZONEJ DO KOSIAREK I ZAMIATAREK SPALINOWYCH, OLEJU OPAŁOWEGO DLA KOTŁOWNI ORAZ OLEJU NAPĘDOWEGO DLA AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. BŁ. KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI WE WŁOCŁAWKU W OKRESIE 24 MIESIĘCY
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZP/109/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego B7 oraz etyliny Pb 95-E5 dla pojazdów znajdujących się w dyspozycji Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego, agregatów prądotwórczych, oleju opałowego dla kotłowni, etyliny Pb 95 przeznaczonej do kosiarek i zamiatarek spalinowych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku. Zamówienie podzielone jest na 4 części i będzie realizowane przez okres 24 miesięcy. Część nr 1. 1) Przedmiotem zamówienia w Części nr 1 jest sukcesywna dostawa oleju napędowego oraz etyliny 95 dla ambulansów (pojazdów pozostających w dyspozycji zamawiającego) w systemie bezgotówkowym za pomocą elektronicznych kart na stacjach paliw należących do sieci stacji Wykonawcy na terenie całego kraju, w tym przede wszystkim na terenie miasta Włocławek oraz poza miastem na terenie powiatu włocławskiego. 2) Na etapie realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest zapewnić i posiadać na terenie miasta Włocławek co najmniej 2 czynne ( 24 godziny na dobę ) stacje paliw, oraz dodatkowo poza terenem miasta Włocławek co najmniej 20 stacji paliw na terenie województwa Kujawsko-Pomorskiego. 3) Planowany termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy. 4) Przewidywana ilość, którą zamierza kupić Zamawiający: 200 000 litrów oleju napędowego oraz 720 litrów etyliny Pb95. 5) Przewidywana ilość kart wydanych na pojazdy: 24 sztuk. Ilość kart może ulec zmianie w zależności od ilości pojazdów, które posiada Zamawiający. 6) Sprzedaż oleju napędowego dokonywana będzie po cenie aktualnie obowiązującej na danej stacji paliw należącej do sieci stacji Wykonawcy w momencie zakupu, pomniejszonej o rabat udzielony przez Wykonawcę. Rabat liczony będzie od ceny jednostkowej brutto ( 1 litr ) oleju napędowego obowiązującej na stacji w dniu zakupu. 7) Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz fakturą VAT zestawienie cen jednostkowych netto obowiązujących na jego stacji, w poszczególnych dniach, w którym Zamawiający dokonał zakupu oleju napędowego. 8) Cena oleju napędowego po dokonanym upuście nie może być wyższa o 1% od średniej cen hurtowych brutto obowiązujących na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, w dacie zakupu przez Zamawiającego oleju napędowego. Średnią cen rynkowych oleju napędowego na terenie województwa kujawsko-pomorskiego Zamawiający może ustalić na podstawie ogólnodostępnych informacji, w szczególności dostępnych w Internecie. Jeżeli cena oleju napędowego jest wyższa od wysokości wskazanej w zdaniu pierwszym, zastosowanie ma średnia cena hurtowa brutto obowiązująca w danym dniu na terenie województwa kujawsko-pomorskiego powiększona o 1%. 9) Sprzedaż oleju napędowego odbywać się będzie bezpośrednio do zbiorników samochodów służbowych Zamawiającego. 10) Wykonawca wyda i dostarczy Zamawiającemu w ciągu 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy- elektroniczne karty dla każdego samochodu służbowego Zamawiającego (wystawione na nr rejestracyjny pojazdu) umożliwiające bezgotówkowy zakup oleju napędowego na stacjach paliw należących do Wykonawcy. Koszt wydania kart będzie zawierał się w wynagrodzeniu Wykonawcy. 11) Wraz z kartami Zamawiający otrzyma od Wykonawcy - w oddzielnej zamkniętej kopercie - numery PIN przyporządkowane do każdej karty i umożliwiające potwierdzenie dokonania zakupów. 12) Wykonawca wyda Zamawiającemu dodatkowe karty w przypadku objęcia umową dodatkowego pojazdu. Koszt wydania dodatkowych kart będzie zawierał się w wynagrodzeniu Wykonawcy. 13) Wykonawca odpłatnie wyda Zamawiającemu dodatkowe karty w przypadku ich utraty z winy Zamawiającego, za opłatą zgodnie z najnowszym cennikiem Wykonawcy przekazanym Zamawiającemu. 14) Wykonawca zobowiązuje się do przekazania aktualnego cennika wydania nowych kart Zamawiającemu w ciągu 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy i późniejszego powiadamiania Zamawiającego o jego zmianach w terminie 5 dni roboczych od dnia wprowadzenia zmiany. W trakcie realizacji zamówienia wzrost ceny pierwotnie wskazanej w cenniku Wykonawcy za wydanie nowych kart Zamawiającemu nie może wzrosnąć o więcej niż 20%. 15) Wykonawca zapewni natychmiastową blokadę karty w sieci stacji paliw należących do Wykonawcy po zgłoszeniu przez Zamawiającego w szczególności jej utraty, kradzieży lub zniszczenia. 16) Kierowca Zamawiającego po każdorazowym zatankowaniu pojazdu otrzyma od Wykonawcy dokument potwierdzający ilość wydanego paliwa, datę wydania, nr rejestracyjny zatankowanego pojazdu oraz kwotę do zapłaty. 17) Wykonawca rozlicza transakcje z Zamawiającym w PLN. 18) Obowiązują następujące okresy rozliczeniowe: o okres rozliczeniowy rozpoczynający się pierwszego dnia danego miesiąca kalendarzowego i trwający do piętnastego dnia tego samego miesiąca kalendarzowego. o okres rozliczeniowy rozpoczynający się szesnastego dnia danego miesiąca kalendarzowego i trwający do ostatniego dnia tego samego miesiąca kalendarzowego. 19) Wykonawca wystawi i prześle drogą pocztową faktury zbiorcze za dany okres rozliczeniowy, z załączonym zestawieniem dokonanych transakcji, zawierającym następujące informacje: o datę i miejsce dokonania transakcji, o nr rejestracyjny pojazdu, o ilość, cenę oraz wartość zakupionych paliw. Część nr 2. 1) Przedmiotem zamówienia w Części nr 2 jest dostawa oleju napędowego do agregatów prądotwórczych w 2 transzach. 2) Ilość oleju napędowego, którą zamierza kupić Zamawiający: 2 x 500 litrów. Terminy dostaw będą następować w II transzach w okresie 24 miesięcy. Dokładny dzień dostawy zostanie uzgodniony z Zamawiającym, jednakże nie może być dłuższy niż 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego w tym zakresie. 3) Sprzedaż oleju opałowego odbywać się będzie bezpośrednio do zbiorników Zamawiającego, znajdujących się w pomieszczeniu agregatów prądotwórczych na terenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Włocławku przy ul. Wienieckiej 49, 87-800 Włocławek. Część nr 3. 1) Przedmiotem zamówienia w Części nr 3 jest dostawa oleju opałowego do kotłowni Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Włocławku. 2) Ilość oleju opałowego, którą zamierza kupić Zamawiający: 30 000 litrów sukcesywnie. 3) Termin dostawy zostanie uzgodniony z Zamawiającym, jednakże nie może być dłuższy niż 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego w tym zakresie. 4) Sprzedaż oleju opałowego odbędzie się bezpośrednio do zbiorników Zamawiającego, znajdujących się w budynku kotłowni na terenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Włocławku przy ul. Wienieckiej 49, 87-800 Włocławek. Część nr 4. 1) Przedmiotem zamówienia w Części nr 4 jest sukcesywna dostawa etyliny Pb 95 przeznaczonej do kosiarek i zamiatarek spalinowych Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Włocławku. 2) Ilość etyliny Pb 95, którą zamierza kupić Zamawiający: 400 litrów 3) Termin dostawy zostanie uzgodniony z Zamawiającym, jednakże nie może być dłuższy niż 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego w tym zakresie. 4) Sprzedaż etyliny Pb 95 odbędzie się bezpośrednio do zbiorników Zamawiającego. 5) Przewidywana ilość kart wydanych na zakup etyliny. UWAGI KOŃCOWE DOTYCZĄCE WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: Oferowane paliwa płynne muszą spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 23 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680) oraz przepisach odrębnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 09134100-8
Dodatkowe kody CPV: 09135100-5, 09132100-4, 09211100-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Negocjacje bez ogłoszenia
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część nr 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
786822.40
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Arkadiusz Saczewski - Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ,, Żar"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1027664.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część nr 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5600.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5090.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część nr 3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
103200.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Arkadiusz Saczewski Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowo ,, Żar"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
100800.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Część nr 4 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2396.75
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Arkadiusz Saczewski Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ,,Żar"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2036.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Modernizacja i przebudowa terenów i obiektów należących do Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku - wymiana podłogi sportowej w Hali Mistrzów II postępowanie
- Nasadzenia krzewów w pasach drogowych na terenie miasta Włocławek z podziałem na 2 zadania
- DOSTAWA SUROWCÓW FARMACEUTYCZNYCH ORAZ MATERIAŁÓW POMOCNICZYCH DO PRACOWNI RECEPTUROWEJ, SYSTEMÓW ZAMKNIĘTYCH DO PRACOWNI CYTOSTATYKÓW ORAZ MARKERÓW DO PRACOWNI ENDOSKOPII PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych worków foliowych LDPE do selektywnej zbiórki odpadów dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Saniko sp. z o.o. we Włocławku
- Budowa sceny letniej wraz z zagospodarowaniem terenu przy boisku sportowym w miejscowości Kruszyn
- SPRZEDAWCA - HANDEL TRADYCYJNY I SPRZEDAŻ INTERNETOWA
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezgotówkowy zakup ON i benzyny E10, PB do samochodów służbowych, maszyn i urządzeń (kosiarki, dmuchawy, agregaty) na okres 36 miesięcy dla Narodowego Instytutu Kardiologii - 2 edycja
- "Dostawa oleju napędowego do zbiornika o pojemności 2500 litrów" na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Chodczu"
- Dostawa paliw płynnych oraz dodatku AdBlue do pojazdów Zespołu Transportu Medycznego oraz szpitalnego agregatu prądotwórczego, kosiarki, odśnieżarki dla ZZOZ w Wadowicach
- Dostawa dla środków transportowo-sprzętowych ekoPionki Sp. z o.o. na lata 2024/2025 oleju napędowego i benzyny bezołowiowej p5.
- Zakup paliw silnikowych, tj. benzyn bezołowiowych i oleju napędowego, oraz płynów do spryskiwaczy na potrzeby Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych, płynów eksploatacyjnych, akcesoriów samochodowych oraz usług mycia i odkurzania pojazdów i innych usług
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.