eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Galewice › Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem "Przebudowa drogi gminnej nr 118324 E Osiek - Węglewice wraz z budową kanalizacji deszczowej"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-01-31

Ogłoszenie nr 510018889-N-2020 z dnia 31-01-2020 r.

Gmina Galewice: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem "Przebudowa drogi gminnej nr 118324 E Osiek - Węglewice wraz z budową kanalizacji deszczowej"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 634678-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Galewice, Krajowy numer identyfikacyjny 25085507300000, ul. Wieluńska 5, 98-405 Galewice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 627 838 618, e-mail sekretariat@galewice.pl, faks 627 838 625.
Adres strony internetowej (url): www.galewice.biuletyn.net

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem "Przebudowa drogi gminnej nr 118324 E Osiek - Węglewice wraz z budową kanalizacji deszczowej"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.RI.6.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1 Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem "Przebudowa drogi gminnej nr 118324 E Osiek - Węglewice wraz z budową kanalizacji deszczowej". Zakres prac przewidzianych do wykonania w ramach przebudowy drogi gminnej nr 118324 E Osiek - Węglewice określa projekt budowlany, dokumentacja techniczna i przedmiar robót. 3.2 Zakres obowiązków inspektora nadzoru, wynika z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.), będzie obejmował w szczególności: 1) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie, poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania z umową o roboty budowlane, dokumentacją techniczną, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 3) Organizacja nadzoru w sposób nie powodujący zbędnych przerw w realizacji robót i zapewniający terminowość dokonywanych odbiorów robót i prób technicznych, eliminując możliwość powstawania opóźnień w realizacji robót przez wykonawcę; 4) Uczestnictwo w protokolarnym przekazaniu Wykonawcy robót terenu budowy; 5) Prowadzenie wszelkich spraw formalno-prawnych związanych z wykonywaniem, odbiorami i zakończeniem robót; 6) Zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynacja swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego, 7) Sprawdzenie i akceptacja wszystkich dokumentów złożonych przez Wykonawcę robót wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 8) Opiniowanie przedstawionych do akceptacji Zamawiającego umów z Podwykonawcami robót budowlanych, 9) Prowadzenie czynności kontrolnych i składanie Zamawiającemu okresowych sprawozdań w zakresie podmiotów i osób faktycznie realizujących poszczególne prace i roboty obejmowane kolejnymi odbiorami i rozliczeniami częściowymi i końcowymi, oraz na podstawie jakich umów, upoważnień lub zleceń takie prace i roboty są przez te podmioty wykonywane, 10) Udzielanie Wykonawcy informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących realizacji robót, 11) Kontrola jakościowa, ilościowa, finansowa i formalna postępu robót na budowie oraz informowanie Zamawiającego o wszelkich opóźnieniach w realizacji robót, 12) Dostosowanie godzin pracy do Wykonawcy robót budowlanych, 13) Organizacja i prowadzenie, co miesięcznych (a w przypadku wystąpienia potrzeby - częściej) Rad Budowy i innych spotkań związanych z realizacją inwestycji. Inspektor Nadzoru sporządza protokoły z narad oraz wszelkich spotkań i przekazuje zainteresowanym stronom (Wykonawcy i Zamawiającemu) w terminie 2 dni po naradzie, 14) W razie pilnej konieczności stawianie się na budowie na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót najpóźniej w ciągu 24 godzin od otrzymania informacji; 15) Nadzór nad prowadzeniem wszelkich badań, pomiarów i prób. 16) Przeprowadzanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorów częściowych i odbioru końcowego robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru. 17) Inspektor Nadzoru zobowiązany jest przystępować do odbiorów niezwłocznie po zgłoszeniu Wykonawcy robót wpisem do Dziennika budowy nie później jednak niż w ciągu 2 dni od daty zgłoszenia. 18) Sprawdzanie wykonanych robót i powiadamianie Wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez Wykonawcę, a także ustalenia rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 19) Nadzór nad przestrzeganiem przez Wykonawcę zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, 20) Kontrola oznakowania ustawionego przez Wykonawcę na czas wykonywania robót, 21) Informowanie Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót oraz podejmowanych działaniach zapobiegawczych i naprawczych oraz wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu realizacji inwestycji; 22) Monitorowanie postępu robót pod względem technicznym, finansowym, organizacyjnym i czasowym, sprawdzanie ich zaawansowania; 23) Nadzorowanie badań wbudowywanych materiałów i wyrobów wykonywanych przez wykonawcę robót budowlanych; 24) Informowanie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach wykonawcy robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego a stanem faktycznym na terenie budowy; 25) W przypadku wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego: a) bezzwłoczne pisemne powiadomienie Zamawiającego o wystąpieniu konieczności zamówień dodatkowych celem podjęcia stosownych decyzji; b) przygotowanie dla Zamawiającego protokołu sporządzonego przy udziale przedstawicieli wykonawcy robót, zawierającego opis powstałych problemów technicznych, koniecznych zmian w dokumentacji projektowej, opis robót niezbędnych do zamówień dodatkowych; c) przedstawienie Zamawiającemu sprawdzonej kalkulacji kosztów ewentualnych zamówień dodatkowych wycenionych zgodnie z umową z Wykonawcą robót; d) wydanie polecenia wykonania zamówień dodatkowych wyłącznie po uzyskaniu pisemnej (pod rygorem nieważności) akceptacji Zamawiającego (zamówienie dodatkowe udzielane będzie przez Zamawiającego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych). 26) Informowanie Zamawiającego na piśmie o niezbędności wykonania robót koniecznych jeśli takie wynikną w trakcie realizacji robót budowlanych lub zamiennych nie uwzględnionych w umowie o roboty budowlane, zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót, bądź o konieczności zrezygnowania z określonych robót, jeżeli jest to niezbędne i zgodne z treścią Umowy jaką Zamawiający zawarł z Wykonawcą robót i obowiązującymi przepisami. 27) Sporządzanie protokołów konieczności w przypadku wykonania robót dodatkowych lub zamiennych z uzasadnieniem potrzeby wykonania tych prac oraz wnioskowania do Zamawiającego o ich wykonanie, 28) Sprawdzenie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu sprawdzonej (pod względem zgodności z warunkami umowy) i zaopiniowanej dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych na proponowane przez Wykonawcę zmiany lub roboty dodatkowe; 29) W przypadku wystąpienia konieczności udzielenia zamówień dodatkowych lub robót zamiennych w ramach umowy na roboty, Inspektor Nadzoru zobowiązuje się do sprawowania nad nimi nadzoru w ramach umówionego wynagrodzenia. 30) Wnioskowanie o dokonanie zmian (wydłużenia) terminu wykonania robót i przedstawienia ich do akceptacji Zamawiającemu w ciągu 2 dni od daty zgłoszenia przez Wykonawcę, 31) Dopilnowanie zabezpieczenia przez Wykonawcę terenu budowy i rozliczenie inwestycji w przypadku wypowiedzenia umowy, 32) Doradzania Zamawiającemu w zakresie roszczeń i sporów z wykonawcą robót oraz w zakresie problemów mogących się pojawić podczas prowadzenia robót budowlanych. 33) Sprawdzenie kompletności i zawartości merytorycznej przygotowanego przez Wykonawcę operatu kolaudacyjnego i przedłożenia go do akceptacji Zamawiającemu w celu ustalenia terminu końcowego odbioru robót. 34) Sprawdzanie kompletności i jakości dokumentacji powykonawczej i przekazanie po sprawdzeniu Zamawiającemu wraz z dokumentacją związaną z nadzorowaną budową. 35) Uczestniczenie w pracach związanych z odbiorem końcowym robót. 36) Przygotowanie i wypełnienie protokołu odbioru końcowego robót, 37) W okresie trwania gwarancji na roboty budowlane: a) Udział wraz z Zamawiającym w przeglądach gwarancyjnych nie rzadziej niż raz w roku. Zamawiający powiadomi Inspektora Nadzoru o przeglądach gwarancyjnych na 7 dni przed wyznaczonym terminem przeglądu, b) W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania robót poprawkowych Inspektor Nadzoru zobowiązany będzie, do określenia zakresu i technologii robót poprawkowych w uzgodnieniu z Zamawiającym i do bezpośredniego nadzoru w trakcie ich realizacji. 38) Wstrzymywanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy zawartej przez Zamawiającego z wykonawcą robót i niezwłocznego pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o tym fakcie. 39) Podstawowym środkiem przekazywania informacji i decyzji na terenie budowy będzie przekazany w dniu wprowadzenia Wykonawcy robót na budowę Dziennik Budowy, który stosownie do Prawa budowlanego winien być przechowywany przez kierownika budowy wykonawcy robót. Dziennik ten winien być regularnie czytany przez inspektora nadzoru, który powinien dokonywać własnych wpisów, potwierdzających lub korygujących wpisy Wykonawcy oraz bieżącą działalność Wykonawcy. 40) Wpisy Inspektora Nadzoru w dzienniku budowy winny w pierwszym rzędzie dotyczyć: a) wypełnienia rzeczowych i formalnych wymagań wynikających z umowy z Wykonawcą robót w odniesieniu do zezwoleń, świadectw jakości; b) postępu robót; c) kontroli jakości robót; d) bezpieczeństwa wykonywanych robót; e) bezpieczeństwa personelu oraz stron trzecich. 41) Kontrola dokumentów rozliczeniowych wykonawcy robót budowlanych, aprobowanie koniecznych zmian na etapie realizacji robót nie powodujących wydłużenia czasu trwania zadania oraz zwiększenia kosztów jego realizacji. 42) Sprawdzanie zestawień Wykonawcy, wartości zakończonych i odebranych robót, potwierdzenie kwot do wypłaty. 43) Sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu podpisanych protokołów odbiorów częściowych robót i robót ulegających zakryciu wraz z dokumentami niezbędnymi do odbioru zgodnie z umową z Wykonawcą robót. 44) Wykrywanie, notyfikacja, rejestracja, kontrola i koordynacja usuwania wad w trakcie realizacji budowy oraz w okresie gwarancyjnym. 45) W przypadku odstąpienia od umowy z Wykonawcą robót, wykonanie inwentaryzacji budowy oraz ustalenie wartości wykonanych przez wykonawcę robót w oparciu o stawki kosztorysu ofertowego, faktycznego zaawansowania robót na dzień ich przerwania, a także wartość nie użytych i pozostawionych na budowie materiałów, zaplecza budowy i budowli tymczasowych a także przygotowywanie kosztorysów na roboty niewykonane celem określenia zakresu dla nowego wykonawcy robót. 46) Rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy i Zamawiającym wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót. 47) Wykonywanie, po uzgodnieniu z Zamawiającym, wszystkich innych czynności, nie wymienionych w niniejszej umowie, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9


Dodatkowe kody CPV: 71247000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 117740.39
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Henryk Kaczmarek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wolności 147A, Dąbrowa
Kod pocztowy: 98-300
Miejscowość: Wieluń
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

tak
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35338.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35338.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 110700.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.