eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa artykułów spożywczych dla Oddziałów POSIR, w roku 2020.



Ogłoszenie z dnia 2020-01-24

Ogłoszenie nr 510014831-N-2020 z dnia 24-01-2020 r.

Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy: Dostawa artykułów spożywczych dla Oddziałów POSIR, w roku 2020.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 636127-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy, Krajowy numer identyfikacyjny -0000000000000, ul. Jana Spychalskiego 34, 61-553 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 357 901, e-mail zp@posir.poznan.pl, faks 618 334 651.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa artykułów spożywczych dla Oddziałów POSIR, w roku 2020.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.240.67.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla Oddziałów POSiR, w roku 2020. Wykonawca musi wycenić wszystkie pozycje formularzy cenowych dla części na które składa ofertę, pominięcie pozycji skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z SIWZ. o I część: sukcesywne dostawy produktów mięsnych i wędlin, do restauracji "RYCERSKA" znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu, ul. Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia, zapewni do użytkowania przez Zamawiającego nieodpłatnie, przez cały okres trwania umowy, minimum 1 przeszkloną witrynę chłodniczą o pojemności 400 l z zakresem temperatur od 2 do 12 ºC i 3 sztuki zamrażarek o pojemności 280 dm³ każda, które na swój koszt i niebezpieczeństwo dostarczy i zamontuje w miejscu realizacji zamówienia. KOD CPV: 15130000-8 produkty mięsne 15110000-2 mięso 15131130-5 wędliny o II część: sukcesywne dostawy warzyw i owoców, do restauracji "RYCERSKA" znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 2 do SIWZ, Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia na dostawę warzyw i owoców, zapewni do użytkowania przez Zamawiającego nieodpłatnie, przez cały okres trwania umowy, minimum 1 lodówkę o pojemności 750 l, którą na swój koszt i niebezpieczeństwo dostarczy i zamontuje w miejscu realizacji zamówienia. KOD CPV: 15300000-1 owoce warzywa i inne produkty o III część: sukcesywne dostawy mleka i przetworów mlecznych, do restauracji "RYCERSKA" znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym załącznik nr 3 do SIWZ, KOD CPV: 15511000-3 mleko 15500000-3 przetwory mleczne o IV część:sukcesywne dostawy napojów alkoholowych i piwa, do: a) restauracji "RYCERSKA" znajdującejsię na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, oraz Oddziału Rataje w Poznaniu, os.Piastowskie 106 a, zgodnie z załączonymi formularzami cenowymi- załącznik nr 4 do SIWZ, KOD CPV: 15910000-0 destylowane napoje alkoholowe 15930000-6 wina 15960000-5 piwo słodowe 15961000-2 piwo - V część: sukcesywne dostawy napojów bezalkoholowych, do: a) restauracji "RYCERSKA" znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu, ul. Krańcowa 98 b) Oddziału Rataje w Poznaniu, os. Piastowskie 106 a, c) Młodzieżowego Ośrodka Sportowego w Poznaniu, ul.Gdańska 1, d) Dyrekcji POSiR w Poznaniu, ul. Spychalskiego 34, e) Oddziału Golęcin ul.Warmińska 1, 60-622 Poznań, f) Oddziału Kasprowicza ul. Jarochowskiego 5-5a, 60- 751 Poznań, g) Oddziału Malta ul. Wiankowa 3, 61-131 Poznań, h) Oddziału Atlantis os. Batorego 101, 60-687 Poznań, zgodnie z załączonym formularzam cenowym- załącznik nr 5 do SIWZ, KOD CPV: 15980000-1 napoje bezalkoholowe 15981000-8 wody mineralne 15982100-6 soki ze świeżych owoców o VI część: sukcesywne dostawy ryb, do restauracji "RYCERSKA" znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym załącznik nr 6 do SIWZ, KOD CPV: 03311000-2 ryby - VII część: sukcesywne dostawy przetworów, do restauracji "RYCERSKA" znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul.Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- ałącznik nr 7 do SIWZ, KOD CPV: 15330000-0 przetworzone owoce i warzywa 15331135-2 grzyby przetworzone - VIII część: sukcesywne dostawy mrożonek, do restauracji "RYCERSKA" znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 8 do SIWZ, Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia na dostawę mrożonek, zapewni do użytkowania przez Zamawiającego nieodpłatnie, przez cały okres trwania umowy, minimum 5 sztuk zamrażarek o pojemności 280 dm³ każda, które na swój koszt i niebezpieczeństwo dostarczy i zamontuje w miejscu realizacji zamówienia. KOD CPV: 15331170-9 warzywa mrożone 15896000-5 produkty głęboko zamrożone - IX część: sukcesywne dostawy przypraw, dla restauracji"RYCERSKA" znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 9 do SIWZ, KOD CPV: 15870000-7 przyprawy i przyprawy korzenne - X część: sukcesywne dostawy artykułów suchych, do: a) restauracji "RYCERSKA" znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu, ul. Krańcowa 98 b) Oddziału Rataje w Poznaniu, os. Piastowskie 106 a, c) Młodzieżowego Ośrodka Sportowego w Poznaniu, ul.Gdańska 1, d) Dyrekcji POSiR w Poznaniu, ul. Spychalskiego 34, e) Oddziału Golęcin ul.Warmińska 1, 60-622 Poznań, f) Oddziału Kasprowicza ul. Jarochowskiego 5-5a, 60- 751 Poznań, g) Oddziału Malta ul. Wiankowa 3, 61-131 Poznań, h) Oddziału Atlantis os. Batorego 101, 60-687Poznań, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 10 do SIWZ, KOD CPV:15861000-1 kawa 15863000-5 herbata 15613311-1 płatki kukurydziane 15612200-3 mąki zbożowe 15613310-4 gotowe zboża śniadaniowe 15614100-6 ryż Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka części zamówienia. Produkty spożywcze muszą być wysokiej jakości, spełniać wymagania jakościowe dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich normach, posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, zgodnie z zasadami Dobrej Praktyki Produkcyjnej i Dobrej Praktyki Higienicznej oraz systemu HACCP. oraz być świeże, dobrej jakości i w I gatunku. Powinny posiadać aktualny termin przydatności do spożycia i dopuszczenie do obrotu, wydane przez uprawnione podmioty. Zamawianie towaru odbywać się będzie sukcesywnie w ciągu całego okresu trwania umowy. Zamawiane towary należy dostarczać na koszt własny wykonawcy w uzgodnionym terminie ( tego samego dnia lub w dniu następnym max 24 godziny od złożenia zamówienia), również w soboty do magazynu Oddziału, który dokonał zamówienia lub w inne miejsce wskazane przez Kierownika zamawiającego Oddziału. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilości zamówionego towaru w ramach poszczególnych asortymentów w zależności od zapotrzebowania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 15800000-6


Dodatkowe kody CPV: 15130000-8, 15110000-2, 15131130-5, 15500000-1, 15511000-3, 15500000-3, 15910000-0, 15930000-6, 15960000-5, 15910000-0, 15961000-2, 03311000-2, 15330000-0, 15331135-2, 15331170-9, 15896000-5, 15861000-1, 15863000-5, 15613310-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Sukcesywne dostawy produktów mięsnych i wędlin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 163000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CHŁODEX Małgorzata i Piotr Nalewaja Sp. j.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul Gdańska 118
Kod pocztowy: 62-200
Miejscowość: Gniezno
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 184221.35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 184221.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 184221.35
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Sukcesywne dostawy warzyw i owoców

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 82000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Paulina Muller, Firma Handlowo- Usługowa,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pszenna 5a
Kod pocztowy: 62-020
Miejscowość: Swarzędz
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 105454.95
Oferta z najniższą ceną/kosztem 105454.95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 105454.95
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Sukcesywne dostawy mleka i przetworów mlecznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 77000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SERMAR Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Olszynowa 35
Kod pocztowy: 62-081
Miejscowość: Wysogotowo
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 78070.05
Oferta z najniższą ceną/kosztem 78070.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 78070.05
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Sukcesywne dostawy ryb

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 37000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Tęczowy Pstrąg" Sprzedaż Ryb Rafał Gruszczyński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: os. Rusa 34 A
Kod pocztowy: 61-245
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 51640.92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 51640.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 51640.92
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Sukcesywne dostawy przetworów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Levant Foods Sp. z o.o.,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Smoluchowskiego 11A
Kod pocztowy: 60-179
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 24882.59
Oferta z najniższą ceną/kosztem 24882.59
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 24882.59
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Sukcesywne dostawy napojów alkoholowych i piwa

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), na w/w części postępowania, nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Sukcesywne dostawy napojów bezalkoholowych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), na w/w części postępowania, nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Sukcesywne dostawy mrożonek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Levant Foods Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Smoluchowskiego 1A
Kod pocztowy: 60-179
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25061.03
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25061.03
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25061.03
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Sukcesywne dostawy przypraw

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 17000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Levant Foods Sp. z o.o.,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Smoluchowskiego 11A
Kod pocztowy: 60-179
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17899.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17899.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17899.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Sukcesywne dostawy artykułów suchych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 50000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Levant Foods Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Smoluchowskiego 11A
Kod pocztowy: 60-179
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 70569.84
Oferta z najniższą ceną/kosztem 70569.84
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 70569.84
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.