eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Robota budowlana - zakup systemu oddymiania do budynku A przy ul. Kossutha 13 w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2020-01-22

Ogłoszenie nr 510012698-N-2020 z dnia 22-01-2020 r.

Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki: Robota budowlana - zakup systemu oddymiania do budynku A przy ul. Kossutha 13 w Katowicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 626809-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki, Krajowy numer identyfikacyjny 15447382000300, ul. ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. (032) 7351547, 7351637, e-mail inwestycje@nfz-katowice.pl, faks 327 351 636.
Adres strony internetowej (url): www.nfz-katowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Robota budowlana - zakup systemu oddymiania do budynku A przy ul. Kossutha 13 w Katowicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

18/pn/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia była robota budowlana - zakup systemu oddymiania do budynku A przy ul. Kossutha 13 w Katowicach, zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ. 2. Na opis przedmiotu zamówienia składały się: 1) formularz opis przedmiotu zamówienia; 2) dokumentacja projektowa, na którą składały się: a) projekt budowlany i wykonawczy autorstwa Kabe Systemy Alarmowe Sp. z o.o. b) przedmiar robót; 3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (w skrócie: STWiOR). 3. W formularzu opis przedmiotu zamówienia Wykonawca winien był oświadczyć, iż najpóźniej w dniu zawarcia umowy Wykonawca lub podwykonawca (w zależności od tego, czy dana osoba zatrudniona jest przez Wykonawcę, czy podwykonawcę) przedłoży Zamawiającemu (jednej z osób wskazanych w umowie) oświadczenie, iż osoby wykonujące w ramach niniejszego zamówienia (umowy) czynności, co do których przedmiotowa SIWZ (umowa) wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy w całym okresie realizacji umowy. Kompletne oświadczenie miało zawierać również wykaz osób (imię i nazwisko) zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem wykonywanych przez te osoby czynności (zakres obowiązków pracownika) oraz wraz ze wskazaniem daty zawarcia umowy o pracę i rodzaju umowy o pracę, dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. SIWZ wskazała, jakie czynności na gruncie niniejszego postępowania należy rozumieć jako czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu kodeksu pracy. 3. Wykonawca winien był udzielić gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu zamówienia, tj. na wykonane roboty budowlane, w tym na zainstalowane urządzenia, wykonane instalacje, zastosowane materiały i urządzenia, a także na pozostałe elementy zamówienia, które można objąć gwarancją i rękojmią za wady, na warunkach określonych we wzorze umowy. Wykonawca winien był zaoferować 60-miesięczny okres gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu zamówienia. Bieg okresu gwarancji i rękojmi za wady rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu odbioru robót budowlanych, kończy zaś wraz z upływem zaoferowanego przez Wykonawcę okresu gwarancji i rękojmi za wady licząc od dnia podpisania protokołu końcowego. »W ramach udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia (umowy), w całym okresie jej trwania, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania serwisu, tj. do dokonywania przeglądów technicznych oraz konserwacji wszystkich zamontowanych w ramach umowy urządzeń i instalacji - patrz wzór umowy. 4. Robota budowlana będąca przedmiotem niniejszego postępowania stanowi część zamówienia na wszystkie roboty budowlane Śląskiego OW NFZ w roku 2019 (zamówienie udzielane w częściach). 5. Opis przedmiotu zamówienia określał standardy jakościowe, o których mowa w art.91 ust.2a pzp. 6. W formularzu opis przedmiotu zamówienia Wykonawca jako treść oferty winien był podać nazwę producenta oferowanych central oddymiania, a także nazwę oraz model oferowanych central oddymiania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45312100-8


Dodatkowe kody CPV: 45315600-4, 31625200-5, 45210000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 102498.35
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Interaut Sławomir Kowalczyk
Email wykonawcy: biuro@interaut.pl
Adres pocztowy: ul. Słowackiego 4
Kod pocztowy: 41-400
Miejscowość: Mysłowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 121995.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 121995.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 130339.20
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.