eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonywanie usługi stałej konserwacji, napraw i przeglądów urządzeń i instalacjiklimatyzacyjnych, wentylacyjnych i chłodniczych w budynkach Instytutu Lotnictwa w Warszawie Al. Krakowska 110/114

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-01-18

Ogłoszenie nr 510011488-N-2019 z dnia 18-01-2019 r.

Instytut Lotnictwa: Wykonywanie usługi stałej konserwacji, napraw i przeglądów urządzeń i instalacji: klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i chłodniczych w budynkach Instytutu Lotnictwa w Warszawie Al. Krakowska 110/114

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 648937-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Instytut Lotnictwa, Krajowy numer identyfikacyjny 3737400000, ul. al. Krakowska 110/114, 02-256 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 8460011 wew. 261, e-mail maciej.marzec@ilot.edu.pl, edyta.sitnik@ilot.edu.pl, faks 22 1160525.
Adres strony internetowej (url): http://ilot.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonywanie usługi stałej konserwacji, napraw i przeglądów urządzeń i instalacji: klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i chłodniczych w budynkach Instytutu Lotnictwa w Warszawie Al. Krakowska 110/114

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

127/ZZ/AZLZ/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia nr 127/ZZ/AZLZ/2018 jest wykonywanie usługi stałej konserwacji, napraw i przeglądów urządzeń i instalacji: klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i chłodniczych w budynkach Instytutu Lotnictwa w Warszawie Al. Krakowska 110/114. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) określa załącznik nr 1 do SIWZ. Uwaga: Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty, po wcześniejszym ustaleniu terminu z przedstawicielem Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale XVIII ust. 1 SIWZ, dokonał wizji lokalnej przedmiotu zamówienia (w obecności przedstawiciela Zamawiającego) w celu zapoznania się z jego specyfiką i zakresem. 3. Miejsce realizacji: siedziba Zamawiającego. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, posiadał aktualną opłaconą polisę ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, z okresem jej obowiązywania przez czas trwania zamówienia na kwotę co najmniej 100 000,00 zł. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu kopię polisy OC wraz z potwierdzeniem dokonania wymaganych opłat. W przypadku krótszego terminu obowiązywania polisy (okres obowiązywania polisy nie obejmuje okresu realizacji zamówienia) Wykonawca jest zobowiązany do odnawiania ubezpieczenia na warunkach nie gorszych od przedstawionych przed podpisaniem umowy i terminowego opłacania składek z tego tytułu za ww. okres oraz do bieżącego przedstawiania Zamawiającemu poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów w tej sprawie. Jeżeli polisa będzie wystawiona w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia kwoty na podstawie średniego kursu NBP z dnia wystawienia dokumentu. 5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów oznacza to określenie standardu i właściwości technicznych. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie przedmiotu zamówienia tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jakie zostały wskazane w ww. dokumencie lub lepsze. 6. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo, o ile zastosowane normy zagwarantują utrzymanie standardów na poziomie nie gorszym niż wymagania określone w ww. normach. 7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub podwykonawcy zatrudnienia na umowę o pracę osób, które będą realizować zamówienie, w ramach wykonywania następujących czynności: 1) dla osób zajmujących się serwisowaniem urządzeń znajdujących się na terenie obiektów Zamawiającego: - diagnozowanie usterek oraz awarii urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i chłodniczych, - diagnozowanie usterek oraz awarii w instalacjach towarzyszących tj. ciepła technologicznego, glikolowych i zimnej wody, - wykonywanie napraw urządzeń klimatyzacji typu VRF, SPLIT i MULTISPLIT, central wentylacyjnych, wentylatorów, agregatów chłodniczych oraz instalacji im towarzyszących, - wykonywanie przeglądów urządzeń (zgodnie z zestawieniem urządzeń) i instalacji oraz ich konserwacji, - prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej (zapisy dotyczące wszystkich ingerencji tj. przeglądy, konserwacje, serwisy i remonty systemów, układów, urządzeń - pełna dokumentacja z podejmowanych i zakończonych działań), - przeprowadzanie okresowych przeglądów szczelności urządzeń chłodniczych i dokonywanie stosownych adnotacji w kartach obsługi technicznej i naprawy urządzeń lub instalacji zawierających czynnik chłodniczy będący substancją kontrolowaną w ilości zgodnej z obowiązującą ustawą o F-gazach, - serwisowanie urządzeń (zgodnie z zestawieniem urządzeń) i instalacji; 2) dla osoby - koordynatora: - koordynowanie i organizowanie pracy podległych jemu osób zajmujących się serwisowaniem urządzeń znajdujących się na terenie obiektów Zamawiającego, - opracowywanie planów przeglądów serwisowych i nadzór nad ich realizacją, - nadzór nad terminową realizacją napraw urządzeń klimatyzacji typu VRF, SPLIT i MULTISPLIT, central wentylacyjnych, wentylatorów, agregatów chłodniczych oraz instalacji im towarzyszących, - koordynowanie i kontrola zamówień materiałów i części zamiennych, - kontrola pełnej dokumentacji z podejmowanych i zakończonych działań, - zapewnienie zgodności wykonywania przedmiotu umowy z obowiązującymi przepisami BHP, P-Poż, oraz z normami ochrony środowiska. Określone wyżej czynności spełniają przesłanki pracy wykonywanej w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (Dz. U. z 2018, poz. 108 z późn. zm.) tj. wykonywanie pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę. Zatrudnienie w warunkach określonych w zdaniu wyżej jest zatrudnieniem na podstawie stosunku pracy. Przedmiotowy warunek nie dotyczy przypadku gdy Wykonawca jest osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą i będzie osobiście wykonywał ww. czynności. 8. Na każde żądanie Zamawiającego przekazane Wykonawcy w trakcie realizacji ww. umowy, Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu do wglądu, w terminie do 7 dni od dnia otrzymania ww. żądania, umów o pracę z pracownikami (zawartymi z Wykonawcą lub podwykonawcą) wraz z zakresem ich czynności oraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego, udzieloną przez pracowników, w zakresie realizacji czynności, o których mowa w ust. 7. Zmiana ww. terminu wymaga pisemnej zgody Zamawiającego. W przypadku gdy Wykonawca zaniecha zawarcia umowy o pracę lub w terminie określonym w ust. 8 nie przedłoży Zamawiającemu do wglądu umów lub zgód, o których mowa w ust. 8 lub zawrze umowę o pracę na wymiar czasu pracy pracownika mniejszy niż faktyczny wymiar czasu wynikający z zakresu wykonywanych przez niego czynności, Zamawiający uzna, że doszło do niedopełnienia wymogu zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy i będzie uprawniony do żądania od Wykonawcy zapłaty kary umownej w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji umowy, w których Wykonawca nie wykazał dopełnienia przedmiotowego wymogu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 797154.47
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HVAC SERVICE Joanna Miszczak
Email wykonawcy: biuro@hvacservice.pl
Adres pocztowy: ul. Majdańska 1/46
Kod pocztowy: 04-088
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 854850
Oferta z najniższą ceną/kosztem 854850
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 996054
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.