eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Remont pomieszczeń internatu na terenie Szkoły Podoficerskiej PSP w Bydgoszczy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-01-16

Ogłoszenie nr 510009535-N-2020 z dnia 16-01-2020 r.

Szkoła Podoficerska Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy: Remont pomieszczeń internatu na terenie Szkoły Podoficerskiej PSP w Bydgoszczy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 624028-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szkoła Podoficerska Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy, Krajowy numer identyfikacyjny 90585370000000, ul. ul. Glinki 86, 85-861 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 498 400, e-mail sppspbydgoszcz@straz.gov.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://www.sppsp.bydgoszcz.pl/zamowienia-publiczne.html

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont pomieszczeń internatu na terenie Szkoły Podoficerskiej PSP w Bydgoszczy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SPT.2370.8.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje remont pomieszczeń prawego skrzydła pierwszego piętra oraz parteru budynku Internatu Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej: Remont dziesięciu pomieszczeń I piętra (druga kondygnacja) skrzydła prawego internatu (pomieszczenia typu 1a i 1d, - wg rysunku: Pokoje kondygnacji powtarzalnej - inwentaryzacja w projekcie remontu pomieszczeń (załącznik nr 7). Remont części wspólnych oraz pom. gospodarcze i kuchnia - korytarz I piętro z wyłączeniem lewego skrzydła kondygnacji. Remont klatki schodowej. Remont pomieszczeń internatu na parterze, wraz ze zmianą układu pomieszczeń sanitarnych. Remont części wspólnych - komunikacja parter. Montaż systemu pożarowego na parterze oraz w piwnicy (wymiana czujek oraz ręcznych ostrzegaczy pożaru na parterze oraz w piwnicy bez wymiany centrali p.poż.). Doprowadzenie instalacji internetowej i komputerowej do dwóch pomieszczeń na parterze z pomieszczenia technicznego w piwnicy. Sprawdzenie i ewentualna naprawa instalacji telefonicznej w pomieszczeniach objętych remontem. Remont obejmuje pomieszczenia znajdujące się na terenie Szkoły Podoficerskiej PSP w Bydgoszczy zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załączniki do niniejszej specyfikacji: -przedmiar robót - załącznik nr 6, -projekt remontu pomieszczeń - załącznik nr 7, -specyfikacja techniczna - załącznik nr 8, -rzut kondygnacji powtarzalnej z zaznaczeniem przedmiotu postępowania oraz schematem instalacji systemu p.poż - załącznik nr 9, -zmiany układu pomieszczeń sanitarnych oraz gabinetu lekarskiego na parterze - załącznik nr 10. Dodatkowe informacje do przedmiotu postępowania: Uwaga! Załączona dokumentacja (przedmiar robót) do przedmiotu zamówienia obejmuje remont pomieszczeń internatu dla całego 1 pietra (kondygnacja II), remont pomieszczeń części wspólnych oraz remont całego parteru (kondygnacja I). Zamawiający zwraca uwagę, że w powyższym postępowaniu remontem objęte nie jest całe lewe skrzydło internatu 1 piętra, sytuację tę obrazuje - załącznik nr 9 rzut kondygnacji powtarzalnej dla 1 piętra. Wobec powyższego do wyceny należy przyjąć ilości, odliczając 10 pokoi oraz korytarz skrzydła lewego na pierwszym piętrze. Do wyceny nie należy liczyć pozycji opisanych w przedmiarze robót jako - "NIE DOTYCZY". Przykładowe zmiany: Poz. Nr 33 w przedmiarze robót - demontaż baterii stojącej umywalkowej -(łazienki - 1 piętro) jest szt. 20, a powinno być szt.10 (dalsze punkty analogicznie dla 10 pokoi). Poz. nr 88 w przedmiarze robót - szafy wnękowe trzydrzwiowe pod wymiar wnęki jest szt. 20, a powinno być szt.10 (1 piętro). (dalsze punkty analogicznie dla 10 pokoi). Konieczne zmiany do uwzględnienia: Poz. nr 23 w przedmiarze robót jest: "montaż wkładek typu Master Key - drzwi wejściowe - (pokoje -1 piętro) 20 szt." Powinno być: "Montaż wkładek typu Master Key - drzwi wejściowe - (pokoje -1 piętro) na 5 kluczy do każdego pokoju + 10 kluczy dodatkowych typu Master Key otwierające wszystkie pokoje objęte remontem oraz pokoje już wyremontowane". Poz. Nr 59 w przedmiarze robót jest: "montaż umywalek pojedynczych porcelanowych z syfonem 55 cm KOŁO NOVA PRO (lub podobne prostokątne do akceptacji przez Inwestora przed montażem)- (łazienki - 1 piętro)- 20 szt." Powinno być: "montaż umywalek pojedynczych porcelanowych z syfonem 55 cm KOŁO NOVA PRO (lub podobne półokrągłe do akceptacji przez Inwestora przed montażem)- (łazienki - 1 piętro)- 10 szt." Poz. Nr 83 do wymiany należy przyjąć 46 gniazd instalacyjnych nieuszczelnionych podtynkowych oraz 2 gniazda instalacyjne uszczelnione podtynkowe (pomieszczenie kuchenne). Poz. nr 91 w przedmiarze robót - przy wycenie wymiany zaworów grzejnikowych należy uwzględnić wymianę na 1 piętrze bez skrzydła lewego, oraz bez 2 piętra tj. 92 szt. Poz. nr 99 w przedmiarze robót - wymiana czujek pożarowych DOT 4046 POLON-ALFA należy uwzględnić wymianę tylko na paterze oraz w piwnicy łącznie 35 szt. (w tym jedna czujka wielosensorowa umożliwiająca zmianę parametrów środowiskowych). Zamawiający zwraca uwagę aby przed przystąpieniem do prac Wykonawca wykonał inwentaryzację połączeń kablowych. Poz. nr 100 i 101 w przedmiarze robót - montaż ręcznych ostrzegaczy pożaru należy uwzględnić wymianę 8 szt. w piwnicy oraz na parterze. Wszystkie prace będą wykonywane na terenie czynnego obiektu, w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym. Wszelkie rozwiązania, zastosowane materiały muszą zostać ustalone z Zamawiającym. Jeżeli Wykonawca uzna, że konieczne jest uwzględnienie prac nieuwzględnionych w dokumentacji, powinien przyjąć je do wyceny. Uwaga! Przedmiar robót jest tylko materiałem pomocniczym, Wykonawca zobowiązany jest w niektórych pozycjach odliczyć ok. 50% podanej ilości oraz przyjąć już poprawione pozycje do określenia wartości przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45332400-7


Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45453000-7, 45421100-5, 45421153-1, 45431200-9, 45432130-4, 45442100-8, 45315100-9, 45316000-5, 45312100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 617792.58
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INFRA-BUD Spółka z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kościuszki 27
Kod pocztowy: 85-079
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 667215.99
Oferta z najniższą ceną/kosztem 667215.99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 847061.78
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 144677,01

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.