eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolsztyn"Wewnętrzne roboty instalacyjno- budowlane na potrzeby utworzenia Szpitalnego Oddziału Ratunkowego (SOR)" PN/25/2018 w ramach Umowy o dofinansowanie nr POIS.09.01.00-00-0257/18-00/453/2018/128 Projektu pn. "Budowa i wyposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Wolsztynie" nr POIS.09.01.00-00-0257/18 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020



Ogłoszenie z dnia 2019-01-11

Ogłoszenie nr 510007261-N-2019 z dnia 11-01-2019 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: "Wewnętrzne roboty instalacyjno- budowlane na potrzeby utworzenia Szpitalnego Oddziału Ratunkowego (SOR)" PN/25/2018 w ramach Umowy o dofinansowanie nr POIS.09.01.00-00-0257/18-00/453/2018/128 Projektu pn. "Budowa i wyposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Wolsztynie" nr POIS.09.01.00-00-0257/18 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. "Budowa i wyposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Wolsztynie" nr POIS.09.01.00-00-0257/18 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 654746-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500294959-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 97077342600000, ul. ul. Wschowska 3, 64200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 68 347 73 00, 347 73 63, e-mail przetargi@spzozwolsztyn.pl, faks 683 842 590.
Adres strony internetowej (url): www.spzozwolsztyn.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: SPZOZ

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Wewnętrzne roboty instalacyjno- budowlane na potrzeby utworzenia Szpitalnego Oddziału Ratunkowego (SOR)" PN/25/2018 w ramach Umowy o dofinansowanie nr POIS.09.01.00-00-0257/18-00/453/2018/128 Projektu pn. "Budowa i wyposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Wolsztynie" nr POIS.09.01.00-00-0257/18 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PN/25/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Lokalizacja inwestycji: SPZOZ Wolsztyn ul. Wschowska 3; budynek "F"- parter. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn "Wewnętrzne roboty instalacyjno- budowlane na potrzeby utworzenia Szpitalnego Oddziału Ratunkowego (SOR)", Prace wykonywane będą na parterze Budynku "F", należącego do SPZOZ w Wolsztynie. Zakres prac obejmuje wykonanie w szczególności: a) ścianek działowych,b) robót wykończeniowych ścian i sufitów, c) podłoży i posadzek, d) stolarki drzwiowej,e) robót sanitarnych, f) robót elektrycznych niskoprądowych, sieci logicznych, g) instalacji gazów medycznych,h) instalacji wod-kan,i) instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji,j) malowanie,k) dostawę wraz z montażem i uruchomieniem medycznych mostów zasilających,l) dostawę wraz z montażem lamp zabiegowych m) przeprowadzenie prac wykończeniowych, Zamawiający informuje, że na wykonywanie ww. prac posiada aktualne pozwolenie na budowę. Szczegółowy zakres robót budowlanych określony został w: a) dokumentacji technicznej (tj. projektach budowlanych, projektach powykonawczych oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach {z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia przedmiary mają wyłącznie charakter pomocniczy}). WW dokumentacja stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. b) Parametrach technicznych medycznych mostów zasilających i lamp zabiegowych. WW dokumentacja stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, c) informacje ogólne dotyczące stanu obiektu oraz zakresu wykonanych już prac oraz prac objętych niniejszym zamówieniem stanowi załącznik nr 4 do SIWZ tj. Wytyczne do wykonywania robót budowlanych. d) instalacje sanitarne, mechaniczne i elektryczne należy wykonać zgodnie z załączonymi projektami wykonawczymi. ? W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wraz z montażem: a) medycznych mostów zasilających oraz b) dostarczenia i zamontowania lamp zabiegowych. Szczegółowe wymagania w zakresie lamp zabiegowych zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ. Zamawiający informuje, że mosty zasilające oraz lampy zabiegowe zostały zakwalifikowane jako wyrób medyczny w związku z powyższym Wykonawca do ich kalkulacji winien zastosować 8 % stawkę podatku VAT. 8. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane medyczne mosty zasilające, lampy zabiegowe oraz inne urządzenia zakwalifikowane jako wyrób medyczny spełniały narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadały wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U.2017.211 ze zmianami). Zamawiający wymaga, aby: ? zamontowane medyczne mosty zasilające i lampy zabiegowe posiadały - właściwe deklaracje zgodności CE, wpis lub zgłoszenie do URWMiPB ? dla wytwórcy systemu rurociągowego do gazów medycznych - certyfikatu dla systemu zarządzania jakością zgodnego z normą ISO 13485 lub równoważną oraz certyfikatu EC na zgodność z Dyrektywą o Wyrobach Medycznych 93/42/EEC Pozostałe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45300000-0


Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45330000-9, 45331100-7, 42520000-7, 45442100-8, 33100000-1, 31524110-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2141549.61
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ORLIKON sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Za Groblą 1
Kod pocztowy: 61-860
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2597994.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2553048.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3198600.49
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.