eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobierzyce › "Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług dot. realizacji p/n "Usługi inspektora inwestorskiego nadzoru technicznego robót ogólnobudowlanych i wybranych drogowych inwestycji i remontów obiektów budowlanych realizowanych przez Gminę Kobierzyce."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-01-14

Ogłoszenie nr 510006860-N-2020 z dnia 14-01-2020 r.

Gmina Kobierzyce: "Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług dot. realizacji p/n "Usługi inspektora inwestorskiego nadzoru technicznego robót ogólnobudowlanych i wybranych drogowych inwestycji i remontów obiektów budowlanych realizowanych przez Gminę Kobierzyce."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kobierzyce, Krajowy numer identyfikacyjny 93193507500000, ul. Al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 111 215, e-mail info@ugk.pl, faks 713 111 252.
Adres strony internetowej (url): www.ugk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług dot. realizacji p/n "Usługi inspektora inwestorskiego nadzoru technicznego robót ogólnobudowlanych i wybranych drogowych inwestycji i remontów obiektów budowlanych realizowanych przez Gminę Kobierzyce."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RŚZiZP.271.56.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług (prac) co zlecone umową nr RŚZiZP.UM-0001/2018 dotyczącą realizacji p/n "Usługi inspektora inwestorskiego nadzoru technicznego robót ogólnobudowlanych i wybranych drogowych inwestycji i remontów obiektów budowlanych realizowanych przez Gminę Kobierzyce", gdzie Zamawiający zamawia, a Wykonawca przyjmuje do realizacji: 1) prowadzenie nadzorów inwestorskich w branży ogólnobudowlanej nad inwestycjami i remontami prowadzonymi przez Gminę Kobierzyce, które będą realizowane na podstawie przyjętych planów budżetowych, w tym wieloletniej prognozy finansowej, 2) prowadzenie nadzorów inwestorskich w branży drogowej (wybranej tj. związanej z robotami ogólnobudowlanymi) niezbędnych w związku z inwestycjami i remontami prowadzonymi przez Gminę Kobierzyce, które będą realizowane na podstawie przyjętych planów budżetowych, w tym wieloletniej prognozy finansowej za wyjątkiem inwestycji budowy, przebudowy lub remontu dróg, które są zlecane przez Zamawiającego odrębnie; będą to więc nadzory tylko na inwestycjach kubaturowych i innych, w których cześć drogowa związana jest z zagospodarowaniem innego obiektu, jak np. komunikacja wewnętrzna, parkingi, place manewrowe itp., 3) udział w spotkaniach, posiedzeniach, kontrolach, wizjach lokalnych organizowanych przez organy nadzoru budowlanego w sprawach dotyczących terenowo Gminy Kobierzyce, 4) inne czynności towarzyszące realizacji inwestycji realizowane w imieniu Zamawiającego lub w ramach doradztwa.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71300000-1


Dodatkowe kody CPV: 71315400-3, 71247000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 112500
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biuro Obsługi Inwestycji mgr inż. Rafał Andrzejczak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sportowa 44
Kod pocztowy: 55-040
Miejscowość: Kobierzyce
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 138375
Oferta z najniższą ceną/kosztem 138375
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 0.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Nastąpiła potrzeba udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług (prac) co zlecone umową nr RŚZiZP.UM-0001/2018 dotyczącą realizacji p/n "Usługi inspektora inwestorskiego nadzoru technicznego robót ogólnobudowlanych i wybranych drogowych inwestycji i remontów obiektów budowlanych realizowanych przez Gminę Kobierzyce. Podstawa prawna art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Udzielenie zamówienia jest zgodne z w.w. przepisem, gdyż są spełnione przesłanki w nim wymienione tj. udziela się zamówienia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, a takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.