Ogłoszenie z dnia 2019-01-07
Ogłoszenie nr 510003015-N-2019 z dnia 07-01-2019 r.
Dom Pomocy Społecznej LEŚNY: Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej "Leśny" w Zaskoczynie w 2019 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 657348-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej LEŚNY, Krajowy numer identyfikacyjny 96150900000,
ul.
,
83041
Mierzeszyn, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
0-58 6828114, e-mail
dps.zaskoczyn@neostrada.pl, faks
0-58 6828114.
Adres strony internetowej (url): www.dpszaskoczyn.naszbip.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej "Leśny" w Zaskoczynie w 2019 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DPS.272.09.2018 PN
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej "Leśny" w Zaskoczynie w 2019 r, których zakres obejmuje dostawy artykułów spożywczych, jaj kurzych, mrożonek, mięsa,drobiu, wędlin i przetworów mlecznych. Orjetacyjne ilości artykułów żywnościowych objętych zamówieniami przedstawiają załączniki nr 1,2,3,4 i 5 do specyfikacji.Artykuły żywnościowe będą dostarczane mniejszymi partiami, w ilosciach określonych w zamówieniu cząstkowym przekazywanym wykonawcy. Ilości poszczedgólnych pozycji określone w załącznikach 1,2,3,4 i 5 mogą ulec zmianie, w zależności od potrzeb zamawiajacego.Zamawiający dopuszcza składania ofert czesciowych. zakres rzeczowy poszczególnych częsci obejmuje: część I zamówienia - dostawy artykułów spożywczych, częsć II zamówienia - dostawy jaj kurzych, częsć III zamówienia dostawy mrożonek, część IV zamówienia - dostawy miesa drobiu i wędlin, częsć V zamówienia - dostawy mleka i przetworów mlecznych. Każdorazowa dostawa musi być zgodna pod względem jakościowym i ilościowym z bieżącym zamówieniem Zamawiającego, potwierdzona i odebrana przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Dostawy odbywać się będą nie rzadziej niż: a) dostawy artykułów spozywczych - część I zamówienia dwa razy w tygodniu, b) dostawy jaj kurzych - częśc II zamówienia - jeden raz w tygodniu, c) dostawy mrożonek - częśc III zamówienia jeden raz w tygodniu, d) dostawy mięsa drobiu i wędlin - część IV zamówienia dwa razy w tygodniu, e) dostawy mleka i przetworów mlecznych - część V zamówienia dwa razy w tygodniu. Dostawy powinny odpowiadać normom sanitarnym i higienicznym przewidzianym dla żywności na terenie Rzeczpospolitej Polskiej ( w szczególności pod kontem stosowania przez wykonawcę zasad GMP/GHP oraz systemu HACCP.)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV: 15800000-6, 15612000-1, 15613311-1, 15330000-0, 15411100-3, 15431000-8, 15830000-5, 15840000-8, 15860000-4, 03142500-3, 15331170-9, 15220000-6, 15100000-9, 15113000-3, 15500000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawy artykułów spożywczych |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
64716.59
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: 'SENDI W.i A.SANDACH' SPÓŁKA JAWNA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
64716.59
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa jaj kurzych |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6400
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "SENDI W.i A. SANDACH" SPÓŁKA JAWNA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6400
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa mrożonek |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
26671.72
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: WODNIK Barbara i Krzysztof Ringwelscy Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
26671.72
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostwy mięsa i drobiu |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
97964.70
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Pomorskie Centrum Mięsne K&K Spółka z o.o. Hurtownia Sp.K.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
97964.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawy mleka i przetworów mlecznych |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
61612.55
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SPÓŁDZIELNIA OBROTU TOWAROWEGO PRZEMYSŁU MLECZARSKIEGO
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
61612.55
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 1 "Kosmatek" w Koninie w 2026r.
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W SIECHNICACH
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego Nr 2 "Akademia Krasnoludków w Jaworze" na rok 2026
- Dostawa artykułów spożywczych 2025/2026
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na części dla Domu Pomocy Społecznej w Sobowie na rok 2026"
- Dostawa mleka i przetworów mlecznych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





