Ogłoszenie nr 510001842-N-2019 z dnia 04-01-2019 r.
Gmina Zarszyn: Opracowanie projektu budowlanego na budowę budynku wielofunkcyjnego: Dom Ludowy, Remiza OSP, Ośrodek Zdrowia i Wiata Taneczna w Długiem
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 646917-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Zarszyn, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. Bieszczadzka
74,
38530
Zarszyn, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
13/ 4671038, e-mail
przetargi@zarszyn.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.zarszyn.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektu budowlanego na budowę budynku wielofunkcyjnego: Dom Ludowy, Remiza OSP, Ośrodek Zdrowia i Wiata Taneczna w Długiem
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.7.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są - usługi projektowe polegające na opracowaniu projektu budowlanego na budowę budynku wielofunkcyjnego: Dom Ludowy, Remiza OSP,Ośrodek Zdrowia i Wiata Taneczna w Długiem. Dane techniczne obiektu Pow. zabudowy:2267,30 m2 Pow. użytkowa: 2542,33 m2 Kubatura: 12510,50 m3 Lokalizacja zamierzenia inwestycyjnego: działki o nr ewid. 777, 776, 775 położone w miejscowości Długie. Zakres prac projektowych obejmuje: 1) Wykonanie wielobranżowego kompletnego projektu budowlanego ze wszystkimi elementami projektu wykonawczego. 2) Uzyskanie niezbędnych decyzji,wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń, warunków oraz innych dokumentów wymaganych przepisami szczególnymi. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: 1) Pełnienie nadzoru autorskiego
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7
Dodatkowe kody CPV: 71327000-6, 71400000-2, 71321000-4, 71240000-2, 71220000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
136668.04
Liczba otrzymanych ofert:
13
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PRB CONSULTING
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
99630.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja i przebudowa zabytkowego budynku Urzędu Miasta w Garwolinie - etap I - wykonanie pełnej dokumentacji projektowej
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na "Budowę Domu Studenta nr 3 z częścią dydaktyczną"
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania: Budowa placu odpraw dla samochodów ciężarowych w Oddziale Celnym w Stalowej Woli przy ul. Kwiatkowskiego 1
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA BUDOWY DROGI DOJAZDOWEJ DO DZIAŁKI NR 2103 W CZARNKOWIE (UL. LIPOWA) - POSTĘPOWANIE 2
- Wykonanie projektu wielobranżowego wykonawczego zagospodarowania terenu PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.