eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczyna › Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz zapewnienie świadczenia usługi dystrybucji energii elektrycznej dla Sieci Badawczej Łukasiewicz-Instytut Przemysłu Organicznego Oddział w Pszczynie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-01-03

Ogłoszenie nr 510000015-N-2020 z dnia 03-01-2020 r.

Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Przemysłu Organicznego: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz zapewnienie świadczenia usługi dystrybucji energii elektrycznej dla Sieci Badawczej Łukasiewicz-Instytut Przemysłu Organicznego Oddział w Pszczynie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 612511-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Przemysłu Organicznego, Krajowy numer identyfikacyjny 42613000290000, ul. Doświadczalna 27, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 103 081, e-mail pa@ipo-pszczyna.pl, faks 322 103 081.
Adres strony internetowej (url): www.ipo-pszczyna.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sieć Badawcza-Łukasiewicz

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz zapewnienie świadczenia usługi dystrybucji energii elektrycznej dla Sieci Badawczej Łukasiewicz-Instytut Przemysłu Organicznego Oddział w Pszczynie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

CRZP/07/PA/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Sprzedaż energii elektrycznej w planowanej ilości ok. 495,47 MWh w okresie od 01 stycznia 2020 roku do 31 grudnia 2020 roku. 2. Powyższa wartość przyjęta została do obliczenia szacunkowej wartości zamówienia (na podstawie zużycia za rok 2018/2019) nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. 3. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany prognozowanej ilości zużycia energii elektrycznej wynikającej, w szczególności z posiadanych przez Zamawiającego urządzeń, bez konsekwencji prawno-finansowych dla Zamawiającego. Warunki techniczne: o Obiekty biurowo -laboratoryjne, o Przekładniki prądowe/napięciowe: APAW-1, 300/5, o Licznik rozliczeniowy: ZMG410CR4.000b.03S2_P07_400_1/6, własność - klient, nr fabr. 50580227, o Miejsce dostarczenia i odbioru energii: zaciski prądowe na odgałęzieniu z linii 15 kV relacja Ogrodnicza - SOS, o Granice eksploatacji: zaciski prądowe na odgałęzieniu z linii 15 kV relacja Ogrodnicza - SOS, o Przyłącze: Linia SN 15 kV relacji Ogrodnicza - SOS poprzez URD SDOSWIAD o Napięcie zasilania: 15.0 kV o Moc przyłączeniowa: 80 kW o Moc umowna: 80 kW. o Planowane zużycie roczne: 495,47 MWh o Grupa taryfowa OSD: B22 4. Rozliczenia za energię elektryczną dokonywane będzie zgodnie z okresem rozliczeniowym w oparciu o fakturę wystawioną przez Wykonawcę w terminie 14 dni od otrzymania danych pomiarowo- rozliczeniowych . 5. Okres rozliczeniowy zgodny z okresem stosowanym przez Wykonawcę. 6. Wykonawca gwarantuje niezmienność ceny wskazanej w ofercie przez okres obowiązywania umowy, z zastrzeżeniem pkt. od 9 do 10. 7. Ceny i stawki opłat z tytułu dystrybucji energii elektrycznej ulegają zmianie w przypadku zmiany Taryfy , zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Powyższa zmiana następuje automatycznie od dnia wejścia w życie nowej Taryfy bez konieczności sporządzania aneksu do umowy. 8. cena energii elektrycznej może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT oraz stawki podatku akcyzowego lub innych zmian ogólnie obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności zmiany ustawy prawo energetyczne lub aktów wykonawczych do tej ustawy wprowadzających dodatkowe obowiązki związane z zakupem praw majątkowych lub certyfikaty dotyczące efektywności energetycznej, ceny energii elektrycznej zostaną powiększone o kwotę wynikającą z obowiązków nałożonych właściwymi przepisami, od dnia ich wejścia w życie. W przypadku gdy zmiana parametrów dystrybucyjnych wiązać się będzie z koniecznością ponoszenia opłat zgodnie z taryfą , Zamawiający zobowiązany będzie do ich uiszczenia. 9. Zamawiający dopuszcza zmianę wartości zamówienia na skutek zmiany parametrów technicznych do punktu poboru energii. Wykonawca gwarantuje, że zawarta umowa będzie zawierała zapisy nie mniej korzystne dla Zamawiającego niż standardowe umowy sprzedawców energii elektrycznej oraz usług dystrybucji zamieszczane na ich stronach internetowych, w tym uwzględniającą zapisy ustawy z dnia 21 lutego 2019 r. zmieniającej ustawę o zmianie ustawy o podatku akcyzowym oraz niektórych innych ustaw, ustawę - Prawo ochrony środowiska, ustawę o systemie zarządzania emisjami gazów cieplarnianych i innych substancji, ustawę o zmianie ustawy o biokomponentach i biopaliwach ciekłych oraz niektórych innych ustaw oraz ustawę o promowaniu energii elektrycznej z wysokosprawnej kogeneracji (Dz. U. z 2019 r. poz. 412) wraz z innymi aktami wykonawczymi dotyczącymi tej ustawy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09300000-2


Dodatkowe kody CPV: 09000000-3, 09310000-5, 65310000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 205089.79
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Tauron Sprzedaż GZE sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Barlickiego 2
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 205089.79
Oferta z najniższą ceną/kosztem 205089.79
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 205089.79
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.