eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przasnysz › "Dyfuzja procesów rozwojowych na terenie Północnego Mazowsza poprzez kompleksowe uzbrojenie terenów inwestycyjnych w północnej części powiatu przasnyskiego - ETAP III"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-01-23



Ogłoszenie nr 504430-N-2020 z dnia 2020-01-23 r.

Powiat Przasnyski - Powiatowy Zarząd Dróg: "Dyfuzja procesów rozwojowych na terenie Północnego Mazowsza poprzez kompleksowe uzbrojenie terenów inwestycyjnych w północnej części powiatu przasnyskiego - ETAP III"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Dyfuzja procesów rozwojowych na terenie Północnego Mazowsza poprzez kompleksowe uzbrojenie terenów inwestycyjnych w północnej części powiatu przasnyskiego - ETAP III

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Przasnyski - Powiatowy Zarząd Dróg, krajowy numer identyfikacyjny 55067104000000, ul. ul. Gdańska  4 , 06-300  Przasnysz, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 029 752-27-28, , e-mail sekretariat@pzd-przasnysz.pl, , faks 029 752-27-28.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiat-przasnysz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.powiat-przasnysz.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej, w języku polskim w kopercie zaadresowanej na zamawiającego, posiadającej następujące oznaczenia: Dyfuzja procesów rozwojowych na terenie Północnego Mazowsza poprzez kompleksowe uzbrojenie terenów inwestycyjnych w północnej części powiatu przasnyskiego - ETAP III - część ........" przesłana na adres lub złożona osobiście w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Adres:
Ofertę/ynależy złożyć w Powiatowym Zarządzie Dróg - 06-300 Przasnysz, ul. Gdańska 4 pok. Nr 19 lub przesłać na adres siedziby Powiatowego Zarządu Dróg-06-300 Przasnysz, ul. Gdańska 4


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Dyfuzja procesów rozwojowych na terenie Północnego Mazowsza poprzez kompleksowe uzbrojenie terenów inwestycyjnych w północnej części powiatu przasnyskiego - ETAP III"
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w ramach projektu "Dyfuzja procesów rozwojowych na terenie Północnego Mazowsza poprzez kompleksowe uzbrojenie terenów inwestycyjnych w północnej części powiatu przasnyskiego - Etap III". Roboty polegają na budowie drogi powiatowej klasy L o nawierzchni bitumicznej na odcinku około 2,39 km oraz infrastruktury technicznej tj. wykonaniu sieci elektrycznej w tym oświetlenia ulicznego, kanalizacji deszczowej, sanitarnej i wodociągowej oraz sieci telekomunikacyjnej. Planowany do budowy odcinek drogi powiatowej wraz z infrastrukturą techniczną stanowi element układu komunikacyjnego drogi powiatowej Przasnyskiej Strefy Gospodarczej Chorzele. Projektowany odcinek budowy drogi ma zapewnić przejazd pojazdów poruszających się w ruchu lokalnym obsługującym Przasnyską Strefę Gospodarczą Chorzele w okresie budowy jak też i w okresie jej użytkowania. Fragment drogi powiatowej przebiegać będzie w dużej mierze po nowym śladzie, na terenie stanowiącym grunty rolne i leśne i będzie elementem zamykającym pętlę drogową oraz kolejową. Projektowana droga powiatowa łączy się w miejscowości Chorzele z drogą krajową nr 57 (Bartoszyce - Szczytno - Przasnysz - Pułtusk) dwoma skrzyżowaniami w ulicy Grunwaldzkiej w km 117+950, 118+552, oraz pośrednio z drogą wojewódzką nr 614 Chorzele - Myszyniec trzema skrzyżowaniami w km 1+590, km 2+640, km 3+610. Ze względu na zakres i złożoność robót budowlanych projekt pn. "Dyfuzja procesów rozwojowych na terenie Północnego Mazowsza poprzez kompleksowe uzbrojenie terenów inwestycyjnych w północnej części powiatu przasnyskiego - Etap III" został podzielony na 3 części: Część 1 zamówienia - budowa drogi o nawierzchni bitumicznej na odcinku 2B oraz 2C; Część 2 zamówienia - budowa infrastruktury technicznej na odcinku 2B; Część 3 zamówienia - budowa infrastruktury technicznej na odcinku 2C

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111200-0
45314000-1
45310000-3
45233140-2
45332000-3
45330000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2020-06-15

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest wykazać w sposób szczególny
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że: 1. Dla części 1 zamówienia: Nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali minimum: a) jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie drogi klasy co najmniej L której wartość wynosiła minimum 1 200 000 zł. brutto (słownie: jeden milion dwieście tysięcy złotych brutto) 2. Dla części 2 zamówienia: Nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali minimum : a) jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie sieci sanitarnej kanalizacji deszczowej lub kanalizacji sanitarnej lub wodociągu której wartość wynosiła minimum 500 000 zł. brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych brutto) oraz b) jedną robotę budowlaną polegającą na budowie oświetlenia drogowego na co najmniej 20 punktów świetlnych 3. Dla części 3 zamówienia Nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali minimum : a) jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie sieci sanitarnej kanalizacji deszczowej lub kanalizacji sanitarnej lub wodociągu której wartość wynosiła minimum 500 000 zł. brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych brutto) oraz c) jedną robotę budowlaną polegającą na budowie studni kablowych w ilości 5 szt. W wykazie należy podać rodzaj, wartość, daty, miejsce wykonania i podmiotów, na rzecz którego roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (wzór wykazu stanowi zał. 7 do SIWZ) W przypadku wykazania wartości wykonanych robót w walutach obcych do oceny zostanie przyjęta wartość po przeliczeniu waluty na wartość w złotych wg średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia zamieszczenia Ogłoszenia o zamówieniu w BZP. 2.3.2. Wykonawca spełni warunek zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, posiadającą n/w uprawnienia i doświadczenie: 1. Dla części 1 zamówienia: a) Minimum 1 osobą - Kierownik Budowy - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń 2. Dla części 2 zamówienia: a) Minimum 1 osobą - Kierownik budowy - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń. b) Minimum 1 osobą - Kierownik robót sanitarnych- posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, gazowych bez ograniczeń c) Minimum 1 osoba - Kierownik robót elektrycznych- posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń d) Minimum 1 osoba - Kierownik robót telekomunikacyjnych - posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń 3. Dla części 3 zamówienia: a) Minimum 1 osobą - Kierownik budowy - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń b) Minimum 1 osobą - Kierownik robót sanitarnych- posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, gazowych bez ograniczeń c) Minimum 1 osoba - Kierownik robót elektrycznych- posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń d) Minimum 1 osoba - Kierownik robót telekomunikacyjnych - posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń Wszystkie wyżej wymienione osoby (pkt. 2.3.2 dla części 1, 2 oraz 3 zamówienia), muszą mieć minimum roczne doświadczenie zawodowe w pełnieniu poszczególnych funkcji oraz posiadać wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Uwaga 1: - W przypadku rozstrzygnięcia przetargu dla części 1, 2 oraz 3 funkcję Kierownika budowy będzie pełnił Kierownik budowy części 1. - W przypadku rozstrzygnięcia przetargu dla części 2 oraz 3 funkcję Kierownika budowy będzie pełnił Kierownik budowy części 2. - W przypadku rozstrzygnięcia przetargu dla jednej części funkcję Kierownika budowy będzie pełnił Kierownik budowy tej części. Uwaga 2: Dopuszcza się łączenie ww. stanowisk, uprawnień i kwalifikacji oraz funkcji, które może posiadać 1 lub więcej niż jedna osoba; zakres czynności wykonywanych oraz posiadane uprawnienia, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia podać w zał. nr 6 do SIWZ) . Wymieniony powyżej skład należy traktować, jako minimalne wymaganie Zamawiającego - obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie doświadczonego personelu, posiadającego odpowiednie uprawnienia w liczbie zapewniającej należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. UWAGA: Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych, uzyskanych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy Prawo budowlane (lub też na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), rozumie przez to również odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, nabyte w celu wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Oferta powinna zawierać (dla każdej części oddzielnie): 1. Formularz ofertowy sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Kosztorys(y) ofertowy(e) 2. Dowód wniesienia wadium, 3. Pełnomocnictwo osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy i składania w imieniu wykonawcy oświadczenia woli - jeśli dotyczy. 4. Oświadczenie Wykonawcy wykazujące brak podstaw do wykluczenia, które stanowi załączniki nr 2 do SIWZ 5. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 3 do SIWZ Ponadto: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, jeżeli wykonawcy złożyli odrębne oferty, oferty częściowe, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego, informacji o których mowa w art. 86 ust. 3. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest w terminie 5 dni dostarczyć opłaconą polisę OC, nie później niż przed datą podpisania umowy na kwotę nie mniejszą niż: dla części 1 - 1 000 000,00 złotych ( słownie : jeden milion złotych) dla części 2 - 1 000 000,00 złotych (słownie: jeden milion złotych) dla części 3 - 500 000,00 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium w kwocie Część 1 - 50 000,00 (pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) Część 2 - 50 000,00 (pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) Część 3 - 20 000,00 (dwadzieścia tysięcy złotych 00/100)


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia liczony od daty odbioru końcowego robót budowlanych25,00
Doświadczenie zawodowe osoby pełniącej funkcję Kierownika Budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń15,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1) Zmiany umowy w zakresie terminu realizacji umowy oraz terminu cząstkowego realizacji rzeczowej robót budowlanych dopuszcza się możliwość przedłużenia terminów o okres trwania przyczyn, z powodu, których będzie zagrożone dotrzymanie przy czym będą to przyczyny niezależne od Wykonawcy, wynikające z: a) konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi; b) konieczności wykonania zamówień zamiennych lub dodatkowych, których wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego; c) niedotrzymania przez Zamawiającego warunków umowy: opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu; d) okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy tj. warunki archeologiczne, geologiczne, hydrologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury, utrudniające lub uniemożliwiające terminowe wykonanie przedmiotu umowy (fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez Inspektora Nadzoru); e) wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, a w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych; f) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonywanie robót z powodu technologii realizacji prac określonych dokumentacją projektową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność - fakt ten musi zostać zgłoszony Zamawiającemu i musi zostać potwierdzony przez Inspektora Nadzoru; g) wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót, które nie wynika z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez Inspektora Nadzoru w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę); h) wystąpienia braku możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczenia do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; i) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy a zależnych od decyzji leżących po stronie współfinansującego realizację zadania; j) konieczności wykonania przez Zamawiającego korekty projektu dla usunięcia wad dostarczonej dokumentacji projektowej; k) wystąpienia opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; l) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; ł) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. Wszelkie opóźnienia, o których mowa powyżej muszą być odnotowane w dzienniku budowy oraz muszą być udokumentowane stosownymi protokołami konieczności podpisanymi przez kierownika budowy i Inspektora Nadzoru i zaakceptowane przez przedstawiciela Zamawiającego. W przedstawionych powyżej przypadkach wystąpienia opóźnień, Strony w aneksie do umowy ustalą nowe terminy, z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji robót budowlanych w odniesieniu do przesłanek, o których mowa powyżej, równy będzie okresowi przerwy lub przestoju. 2) zmiany umowy w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych lub innych, dodatkowych, niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy. Powyższa zmiana musi uzyskać akceptację Zamawiającego i Inspektora Nadzoru i jest możliwa tylko wówczas, gdy konieczność wykonania robót wynika z nieprzewidzenia ich w dokumentacji projektowej lub niemożności wykonania prac przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia. 3) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, który był podmiotem, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art.22a ust.1 ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, że Wykonawca wykaże Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; 4) wystąpienia nieprzewidzianej zmiany podwykonawców; 5) powierzenia podwykonawcy wykonania części zamówienia, która nie została wskazana przez Wykonawcę w Ofercie jako część zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone podwykonawcy; 6) zaistnienie konieczności zmiany zakresu robót powierzonych podwykonawcy; 7) zmiany w zakresie formy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy - zgodnie z art.149 ust.1 ustawy Prawa zamówień publicznych; 8) zmiany harmonogramu rzeczowo - finansowego oraz sposobu rozliczenia za wykonane roboty w przypadku zmiany umowy w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy, 9) zmiana osób - kierownika budowy lub kierowników poszczególnych branż przedstawionych w ofercie przetargowej, za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. Wykonawca z własnej inicjatywy może zaproponować zmianę osób w następujących przypadkach: śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy; jeżeli zmiana tych osób stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy np. rezygnacji itp. 10) zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego po wcześniejszej akceptacji Kierownika Zamawiającego. 11) zaistnienia, po zawarciu umowy w przypadku siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: a) o charakterze niezależnym od Stron, b) którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, c) którego nie można uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, d) której nie można przypisać drugiej Stronie. 12) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron; 13) jeżeli nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp niezależnie od ich wartości - jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie 2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 3. Zmiany o których mowa w ust. 1 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku i jego akceptacji przez Strony. 4. Zmiana umowy może być dokonana przed zakończeniem faktycznej realizacji jej przedmiotu, na pisemny wniosek Strony inicjującej zmianę z powołaniem się na okoliczności wymienione w ust. 1. Wniosek powinien być uzasadniony. 5. Skierowanie bez akceptacji Zamawiającego do kierowania robotami innych osób niż wskazane w Ofercie Wykonawcy stanowi podstawę do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy. 6. W przypadku zmiany osób, o których mowa w ust.1 ppkt 9 nową osobę powołaną do pełnienia w/w obowiązków musi spełniać wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla danej funkcji. 7. Zamawiający może żądać od Wykonawcy zmiany osób, o których mowa w ust.1 ppkt 9 niniejszego paragrafu, jeżeli uzna że nie wypełnia należycie swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku przez Zamawiającego. 8. W razie wątpliwości, Strony przyjmują, że nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany: 1) zaakceptowana przez Zamawiającego zmiana osoby, o której mowa w ust. 1 pkt. 9 ,dokonana wpisem do dziennika budowy, 2) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty lub nadzór nad realizacją przedmiotu umowy, 3) danych teleadresowych, 4) danych rejestrowych, 5) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron umowy, zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego nie prowadzącej do zmiany terminu zakończenia robót , wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-07, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Budowa drogi o nawierzchni bitumicznej na odcinku 2B oraz 2C
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres obejmuje roboty budowlane branży drogowej, polegające na: o budowie jezdni dla kategorii ruchu KR6 o budowie chodnika; o budowie ścieżki rowerowej o budowie zjazdów indywidualnych o budowie poboczy; o budowie rowów odwadniających; o zagospodarowaniu zielenią terenu przyległego; o wprowadzenie stałej organizacji ruchu; W ramach robót zostanie wykonana droga powiatowa klasy L o nawierzchni jak dla kategorii ruchu KR6 i szerokości 7,00 m. Grunt stabilizowany cementem o grubości warstwy 15 cm, 25 cm podbudowa warstwa z kruszyw 0/31,5mm, 16 cm warstwa podbudowy zasadniczej z AC WMS22 PMB 25/55-60, 4 cm warstwa wiążąca z AC WMS16 PMB 25/55-60 i 4 cm warstwa ścieralna z AC11S PMB 45/80-55. Wykonane zostaną chodni o szerokości 2,0, ścieżka rowerowa o szerokości 2,0m i zjazdy indywidualne o szerokości 4 ,0m z betonowej kostki brukowej "8cm". Wykonane zostaną 1,5 m pobocza żwirowe, odwodnienie jezdni za pomocą rowów przydrożnych oraz zamontowane oznakowanie pionowe i urządzenia bezpieczeństwa ruchu. Dno rowu oraz skarpy zostaną obsiane trawą.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111200-0, 45314000-1, 45310000-3, 45233140-2, 45332000-3, 45330000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia liczony od daty odbioru końcowego robót budowlanych25,00
Doświadczenie zawodowe osoby pełniącej funkcję Kierownika Budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia publicznego w terminie do 15.06.2020 roku


Część nr: 2Nazwa: budowa infrastruktury technicznej na odcinku 2B
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres obejmuje roboty budowlane branży sanitarnej, elektrycznej i telekomunikacyjnej, polegające na budowie sieci: 1) Sanitarnej: - kanalizacja deszczowa w tym wykonanie m.in: o robót zabezpieczających o robót ziemnych - 1 352,48 m3 o robót montażowych - 475 m - kanalizacja sanitarna w tym wykonanie m.in: o robót zabezpieczających o robót ziemnych - 6 844,00 m3 o robót montażowych - 1 581,50 m o montaż studni rewizyjnych - 93 szt. o pompowania - 1 szt. - sieć wodociągowa w tym wykonanie m.in: o robót zabezpieczających o robót ziemnych o robót montażowych - 1 496,30 m 2) Elektrycznej: - zasilanie pompowni w tym wykonanie m.in.: o robót ziemnych - na długości 1 134,00 m o robót montażowych: o układanie rur ochronnych - 118,00 m o układanie kabli wielożyłowych - 1 535,00 m o montaż stacji transformatorowej - 2 szt. o montaż punktu zdawczo odbiorczego - 1 szt. -oświetlenie w tym wykonanie m.in.: o robót ziemnych - 1 760,00 m o robót montażowych: o układanie rur ochronnych - 175,50 m o układanie kabli wielożyłowych - 3 936,00 m o stawianie słupów oświetleniowych stalowych i betonowych - 51,00 szt. - linia 15 kV w tym wykonanie robót ziemnych, montażowych oraz pomiarów. 3) Telekomunikacyjnej: o Budowa kanalizacji kablowej z rur - 2 327,30 m o Budowa studni kablowych - 52 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111200-0, 45314000-1, 45310000-3, 45233140-2, 45332000-3, 45330000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia liczony od daty odbioru końcowego robót budowlanych25,00
Doświadczenie zawodowe osoby pełniącej funkcję Kierownika Budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin zamówienia publicznego w terminie do 15.06.2020 roku z zachowaniem terminu cząstkowego realizacji rzeczowej robót budowlanych w terminie do 02.06.2020 roku


Część nr: 3Nazwa: budowa infrastruktury technicznej na odcinku 2C
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres obejmuje roboty budowlane branży sanitarnej, elektrycznej i telekomunikacyjnej, polegające na budowie sieci: 1) Sanitarnej: - kanalizacja deszczowa w tym wykonanie m.in: o robót zabezpieczających o robót ziemnych o robót montażowych: o wykonanie studni rewizyjnej - 1 szt. o wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami - 178,00 m - kanalizacja sanitarna w tym wykonanie m.in: o robót zabezpieczających o robót ziemnych o robót montażowych: o kanały z rur PCV - 726 m o studnie rewizyjne - 94 szt. sieć wodociągowa w tym wykonanie m.in: o robót zabezpieczających o robót ziemnych - 1 806,00 m3 o robót montażowych: o montaż rurociągów z rur polietylenowych - 899,70 m o zasuwy typu E - 10 kpl. o Hydranty pożarowe naziemne - 8 kpl. 2) Elektrycznej: -oświetlenie w tym wykonanie m.in.: o robót ziemnych - 1 239,00 m o robót montażowych: o układanie rur ochronnych - 56,50 m o układanie kabli wielożyłowych - 2 810,50 m 3) Telekomunikacyjnej: o Budowa kanalizacji kablowej z rur - 789,74 m o Budowa studni kablowych - 9 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111200-0, 45314000-1, 45310000-3, 45233140-2, 45332000-3, 45330000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia liczony od daty odbioru końcowego robót budowlanych25,00
Doświadczenie zawodowe osoby pełniącej funkcję Kierownika Budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia publicznego w terminie do 15.06.2020 roku z zachowaniem terminu cząstkowego realizacji rzeczowej robót budowlanych zamówienia do 02.06.2020 roku






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.