eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Baćkowice › Świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych dla Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Janczycach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-27

Ogłoszenie nr 500307157-N-2018 z dnia 27-12-2018 r.

Międzygminny Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o.: Świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych dla Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Janczycach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 651553-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Międzygminny Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 26069816300000, ul. Baćkowice 86, 27552 Baćkowice, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 605 533 283, e-mail mzgok@onet.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www: bip.mzgok.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych dla Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Janczycach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MZGOK ZP.6.2018.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje: a) świadczenie usług ochrony osób i mienia dla Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Janczycach, 27-552 Baćkowice, b) kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych o powierzchni użytkowej 996,3 m2 oraz pranie i suszenie odzieży roboczej pracowników. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych do świadczenia usług minimum 5 razy w tygodniu (w dni pracujące dla Zamawiającego) w Zakładzie Utylizacji Odpadów Komunalnych w Janczycach, 27-552 Baćkowice. Przed sporządzeniem oferty konieczne są oględziny pomieszczeń objętych przedmiotem zamówienia. 4.2. Świadczona usługa ochrony będzie wykonywana w całości przez pracowników wykonawcy, którzy winni być wyposażeni w jednolitą odzież roboczą oraz odpowiedni sprzęt niezbędny do wykonania czynności wchodzący w zakres usług. 4.3. Zapewnić ochronę całości obiektu Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Janczycach: a) w dni pracujące od 1400 - 700 (od poniedziałku do piątku), b) w soboty - całodobowo, c) w niedziele i święta - całodobowo. 4.4. Zapewnić możliwość wsparcia pracowników Z.U.O.K. działaniami patrolu zmotoryzowanego, który podejmować będzie interwencje na wezwanie upoważnionych pracowników. 4.5 Spełnić wymagania zawarte w ustawie o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 2018 poz. 2142 ) szczególnie związane z organizacją pracy, wyposażeniem, umundurowaniem i oznakowaniem pracowników. 4.6. Usługa polegać będzie na ochronie osób i mienia przed: a) kradzieżą i włamaniem, b) napadem rabunkowym, c) sabotażem, d) aktami wandalizmu, 4.7. Służba ochrony zobligowana jest do: a) prowadzenia interwencji w przypadku niewłaściwego zachowania osób przebywających w obiekcie, w tym również na prośbę personelu, b) utrzymania porządku na drogach wewnętrznych i ciągach komunikacyjnych Z. U. O. K. w Janczycach w zakresie organizacji ruchu, c) udzielania informacji z zakresu organizacji ruchu. d) obsługi systemu sygnalizacji przeciwpożarowej - potwierdzanie i kasowanie alarmów 4.8. Zleceniodawca udostępni Wykonawcy miejsca, w których zlokalizowany zostanie posterunek w Z.U.O.K. Janczyce, celem umożliwienia wykonywania przedmiotowej usługi.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 250000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Karabela Ochrona P.W. Karabela Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sokola 14
Kod pocztowy: 39-400
Miejscowość: Tarnobrzeg
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 264604.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 264604.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 381730.56
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.