eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskOdbiór i zagospodarowanie odpadów poprodukcyjnych frakcji palnej na 2019 rok

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-11

Ogłoszenie nr 500295788-N-2018 z dnia 11-12-2018 r.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.: Odbiór i zagospodarowanie odpadów poprodukcyjnych frakcji palnej na 2019 rok

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 641311-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 77053053000000, ul. ul. Szczecińska 112, 76200 Słupsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 59 843 40 22 w. 263, e-mail przetarg@pgkslupsk.pl, faks 59 84 17 149.
Adres strony internetowej (url): www.pgkslupsk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów poprodukcyjnych frakcji palnej na 2019 rok

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

18/T/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów poprodukcyjnych frakcji palnej o kodach: 07 02 13, 15 01 02, 15 01 05, 15 01 06, 15 02 03, 16 01 19 oraz odpadów o kodzie 19 12 10 powstających w procesie przetwarzania odpadów komunalnych, w procesie odzysku R1 lub R12. Zagospodarowanie dotyczy odpadów poprodukcyjnych oraz frakcji wysokokalorycznej odpadów powstających w procesie przetwarzania odpadów komunalnych, o ciężarze 0,2-0,4 Mg/m3. Odpady będą transportowane w stanie luźnym i/lub prasowanych belach w ilości ~250 Mg/ miesiąc. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości przewidywanych do zagospodarowania odpadów oraz do przekazania innych odpadów wysokokalorycznych w ramach posiadanych przez wykonawcę decyzji, co nie skutkuje odstąpieniem od umowy lub zmianą jej warunków. Rzeczywista ilość odpadów do produkcji RDF wynikała będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego. Odbiór odpadów odbywał się będzie z terenu PGK Sp. z o.o., baza Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów (RIPOK w Bierkowie), transportem Wykonawcy i na jego koszt w dni robocze w godz. 7-18. Załadunek odpadów do kontenerów, lub innych specjalistycznych przyczep/naczep do transportu odpadów leży po stronie Zamawiającego. Ważenie odbieranych odpadów będzie się odbywało na wagach Zamawiającego zlokalizowanych w ZUO w Bierkowie i będzie potwierdzone kwitami wagowymi. Dopuszcza się ważenie bezpośrednio u Wykonawcy. Każdy transport odbieranych przez Wykonawcę odpadów będzie ewidencjonowany w systemie wagowym. Wykonawca na bieżąco będzie potwierdzał ilości odebranych do zagospodarowania odpadów na wystawionej przez Zamawiającego karcie przekazania odpadów. Zamawiający będzie wystawiał karty przekazania odpadów na każdy odebrany transport odpadów na podstawia kwitów wagowych i bilansu ważeń z programu komputerowego obsługującego system wagowy w ZUO w Bierkowie. Karty przekazania odpadów wystawiane będą w 3 egz. dla Zamawiającego 1 egz. a dla Wykonawcy 2 egz., zgodnie z obowiązującymi wzorami KPO. Wykonawca zobowiązany jest co miesiąc przekazywać Zamawiającemu pisemne potwierdzenie o poddaniu odebranych odpadów procesowi odzysku w docelowej instalacji. Oferowany sposób zagospodarowania odpadów musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 900000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ELWOZ Spółka z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Szklana 44, 83-334 Miechucino
Kod pocztowy: 83-340
Miejscowość: Sierakowice
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1020600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1020600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1020600.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.