To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-28
Ogłoszenie nr 500285373-N-2018 z dnia 28-11-2018 r.
Gmina Nowogród Bobrzański: Rozbudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Urzuty
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 618195-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
Zamawiający na realizację zadania aplikuje o pozyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 19.2 "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Nowogród Bobrzański, Krajowy numer identyfikacyjny 97077075980001,
ul. ul. Słowackiego
11,
66010
Nowogród Bobrzański, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
683 290 962, e-mail
now.bobrz.um@post.pl, faks
683 276 663.
Adres strony internetowej (url): http://bip.nowogrodbobrz.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Urzuty
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GKZ.271.1.4a.2018.MK
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych dotyczących Rozbudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Urzuty, określona w dokumentacji projektowej: "Przebudowa ist. budynku świetlicy wiejskiej wraz z remontem schodów zewnętrznych i budową pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz bezodpływowego zbiornika na ścieki - etap II:. I etap inwestycji obejmował budowę zbiornika bezodpływowego na ścieki sanitarne oraz remont schodów zewnętrznych przy budynku świetlicy wiejskiej i został w całości zakończony. Zamówienie dotyczy II etapu projektu. Rozbudowa obejmuje dobudowę do istniejącej części świetlicy pomieszczeń sanitarnych. Dobudowa na rzucie prostokąta o wymiarach 4,62 x 5,08 m. Dach dwuspadowy o konstrukcji drewnianej kryty blachą nawiązującą do istniejącego pokrycia, ściany oparte na ławach żelbetowych. Istniejący budynek pełni funkcję świetlicy wiejskiej. Obiekt 1-kondygnacyjny, niepodpiwniczony, z dachem wielospadowym. Konstrukcja dachu krokwiowa z podparciem na ścianach zewnętrznych. Bryła budynku oparta na planie prostokąta. Budynek posiada jedno wejście od strony frontu i przylega do budynku 2-kondygnacyjnego Po rozbudowie budynek będzie budynkiem jednokondygnacyjnym z dachem w części istniejącej o nachyleniu 16º i dachem na części rozbudowanej o nachyleniu 35º. Wskaźniki techniczne ist. budynku: - powierzchnia zabudowy - 208,0 m2 - powierzchnia użytkowa - 172,6 m2 - kubatura budynku - 1009,0 m3 - wysokość kondygnacji - 2,89 m; 3,36 m; 3,87 m Wskaźniki techniczne projektowanej dobudowy: - powierzchnia zabudowy - 23,5 m2 - ilość kondygnacji - parter - wysokość kondygnacji - 3,0 m - szerokość elewacji frontowej - 4,62 m - wysokość do okapu - 3,07m - geometria dachu - 2-spadowy, kryty blachodachówka, kąt nachylenia 35º Zakres robót: 1) Roboty ziemne - niwelacja terenu, usunięcie warstwy humusu, 2) Wykonanie fundamentów i ściany podziemia, 3) Zasypanie fundamentów z zewnątrz i ubicie, 4) Wykonanie ścian nadziemia, 5) Wykonanie kominów wentylacyjnych, 6) Docieplenie ścian, 7) Wykonanie paroizolacji, 8) Wykonanie izolacji poziomej z wełny mineralnej, 9) Wykonanie dachu dwuspadowego o konstrukcji krokwiowo-jętkowy, pokrycie blachodachówką. 10) Roboty dekarskie - wymiana rynien, założenie drabinek śniegowych, obrobienie krawędzi z blachy 11) Wymiana drzwi zewnętrznych z PCV 12) Montaż okien z PCV, 13) Montaż drzwi wewnętrznych, 14) Postawienie ścianek działowych, 15) Wykonanie tynków zwykłych, 16) Uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych, 17) Położenie gładzi gipsowej na ścianach 18) Wykonanie warstwy wyrównawczej i wygładzającej ścian - folia w płynie, 19) Przygotowanie podłoża pod licowanie ścian płytkami 20) Licowanie ścian płytkami glazurowymi, 21) Szpachlowanie, malowanie ścian 22) Oczyszczenie elementów drewnianych podciągu, impregnacja, 23) Wykonanie posadzek, 24) Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej 25) Układanie płytek gres, 26) Rozebranie istniejącej drewnianej sceny, 27) Wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej, 28) Montowanie urządzeń sanitariów, 29) Montaż urządzeń do podgrzewania wody, 30) Wykonanie instalacji elektrycznej, 31) Montaż opraw oświetleniowych, 32) Docieplenie ścian budynku płytami styropianowymi, 33) Licowanie ścian cokołów, 34) Spoinowanie ścian, 35) Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych z kostki brukowej 6 cm, 36) Wykonanie chodnika z kostki betonowej 6 cm, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo - kosztorysowa, będąca załącznikiem do SIWZ. Zamówienie ma charakter ryczałtowy. Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter poglądowy. Wycenę należy przeprowadzić na podstawie załączonej dokumentacji technicznej. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do określonych przez projektanta po uprzednim zaakceptowaniu ich przez zamawiającego. 3. Zakres zamówienia obejmuje zakup wszystkich materiałów przewidzianych do realizacji zamówienia. 4. Po zakończeniu robót ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu, jaki był przed rozpoczęciem robót. 5. W celu prawidłowego sporządzenia oferty, Wykonawca powinien zapoznać się z przed-miotem zamówienia oraz pozyskać wszelkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. W cenie oferty Wykonawca przedstawi wszystkie koszty za dostawy, roboty i inne elementy niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia zgodnie z przyjętą technologią wy-konania robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. Uwaga: jeśli w projekcie lub pozostałej dokumentacji przetargowej wskazano nazwę normy, należy przez to rozumieć tą normę lub równoważną. 6. Ponadto zakres zadania obejmuje: a) W przypadku zajęcia pasa drogowego poniesienie wszelkich kosztów z tego tytułu, b) Zapewnienie kierownika budowy c) przeprowadzenie wymaganych badań i sprawdzeń potwierdzających właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia, d) opracowanie dokumentacji powykonawczej, e) opracowanie i wdrożenie programu zapewnienia jakości zgodnie ze STWiORB f) sporządzenie i wdrożenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, g) opracowanie książki obmiaru robót lub innego dokumentu, podpisanego przez kierownika budowy i inspektora nadzoru inwestorskiego, pozwalającego na potwierdzenie wykonania robót budowlanych, h) opinia technologiczna lub operat kolaudacyjny opracowany przez kierownika budowy i potwierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego zawierający m.in. wnioski uwzględniające wyniki badań oraz potwierdzenie o zgodności wykonania robót z projektem budowlanym, STWiORB i programem zapewnienia jakości. i) dostarczanie informacji miesięcznych o zaawansowaniu realizacji zadania j) Wykonawca zobowiązany jest przyjąć do realizacji typ/materiał nawierzchni utwardzonych zgodnie z Projektem Wykonawczym z zachowaniem wytycznych SIWZ. k) Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia do stanu, z przed rozpoczęciem robót. l) Wykonawca ma obowiązek utylizacji odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót budowlanych. m) Wskazane jest, aby Wykonawca zapoznał się na miejscu z wszelkimi okolicznościami realizacji przedmiotu zamówienia przeprowadzając wizję lokalną. n) Informacja dotycząca robót zamiennych lub zaniechanych. i Informacja dotycząca robót zamiennych: - Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do niniejszego zamówienia robót zamiennych. - Roboty zamienne możliwe do wykonania w ramach umowy, o czym mowa we wzorze umowy, zawsze będą robotami dotyczącymi robót budowlanych objętych zakresem określonym w dokumentacji projektowej i STWiORB, ale o innym charakterze niż pierwotnie planowano. - Roboty zamienne możliwe do wykonania zawsze będą dotyczyły robót budowlanych niewykraczających poza opis przedmiotu zamówienia. - Roboty zamienne muszą odpowiadać co najmniej warunkom opisanym w dokumentach przetargowych. Warunki dotyczą w szczególności poziomu standaryzacji, odpowiedniej funkcjonalności, jakości czy parametrów dotyczących danego elementu robót. - Roboty zamienne mogą polegać m.in. na zmianie sposobu wykonywania jakiegoś elementu robót lub zastosowaniu innych, równoważnych w stosunku do dokumentacji projektowej i STWiORB, urządzeń i / lub materiałów budowlanych. - Roboty zamienne mogą wynikać: - ze zmian zaproponowanych przez Wykonawcę, Nadzór Inwestorski lub przez Zamawiającego po spełnieniu warunków określonych przepisami prawa, - z wad dokumentacji projektowej i STWIORB jeśli zmiany te będą konieczne i niezależne od woli stron lub w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie nie-zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu zamówienia. ii Ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia: 1. na skutek zmian zaproponowanych przez Wykonawcę, Nadzór Inwestorski lub przez Zamawiającego po spełnieniu warunków określonych przepisami prawa i zgodnie z zapisami zawartymi w niniejszych dokumentach przetargowych, 2. z wad dokumentacji projektowej i STWIORB, jeśli zmiany te będą konieczne i niezależne od woli stron lub w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45212300-9
Dodatkowe kody CPV: 45443000-4, 45442110-1, 45330000-9, 45300000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
122849.85
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Remontowo-Budowlana Henryk Jadłoś
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
174950.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
- Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie.
- Budowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Puławy
- prace remontowe elewacji, balkonów, klatek schodowych budynków mieszkalnych w zasobach mieszkaniowych KTBS Sp. z o.o.
- Remont z dociepleniem dachu oraz wymiana świetlików dachowych na nowe w budynku "D" kuchni oraz ZOL należącego do Szpital Lipno Sp. z o.o. w Lipnie
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.