Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-23
Ogłoszenie nr 500280911-N-2018 z dnia 23-11-2018 r.
Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach: Dostawa sprzętu komputerowego i sieciowego do Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Program Rozwoju Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 630997-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500242642-N-2018, 500244476-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 27762086000000,
ul. ul. Raciborska
37,
40074
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 758 77 01, e-mail
asp@asp.katowice.pl, faks
32 758 77 01.
Adres strony internetowej (url): www.asp.katowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: publiczna szkoła wyższa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego i sieciowego do Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ASP-DAT-ZP-10-2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Zamówienie jest podzielone na części: 1. Dostawa sprzętu komputerowego 2. Dostawa mobilnego sprzętu komputerowego 3. Dostawa komputerów Apple 4. Dostawa i rozbudowa przestrzeni dyskowej 5. Dostawa przełącznika sieciowego 6. Dostawa drukarek biurowych 7. Dostawa drukarki wielkoformatowej 8. Dostawa wraz z montażem systemu rejestracji czasu pracy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. II. Wykonawca w ramach zadań nr 1-6 winien dostarczyć i wnieść przedmiot zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego do jednego z budynków Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach przy ul. Raciborskiej 50, Raciborskiej 37 lub ul. Koszarowej 19. III. Części (zadania częściowe) nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. IV. Wykonawca winien udzielić gwarancji i rękojmi, co najmniej na minimalny okres wskazany w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 2 do SIWZ) w odniesieniu do każdej pozycji zadań na które składa ofertę. Minimalny okres gwarancji udzielonej na dane urządzenie oraz jego podzespoły nie może być krótszy niż okres gwarancji udzielanej przez producenta. V. Zamawiający wymaga, aby sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia był: a) pierwszej jakości, fabrycznie nowy (nie używany przed dniem dostawy), nie pochodził z ekspozycji i nie był wcześniej prezentowany, wystawiany na imprezach targowych, w sklepie lub wypożyczany itp. b) wprowadzony do obrotu, odpowiadał obowiązującym normom i był zgodny z zasadniczymi wymaganiami , tj. posiadał deklarację zgodności wystawioną przez producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela i/lub oznakowany znakiem CE. VI. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia z nazwy sprzęt/urządzenia, zostały określone celem odniesienia do wymaganego przez Zamawiającego standardu jakościowego i funkcjonalnego. Wykonawca może zaproponować równoważny sprzęt tj. spełniający taką samą funkcję, którego parametry techniczne będą co najmniej takie jakie wymienił Zamawiający. VII. W zakresie zadania nr 8 - dostawa wraz z montażem systemu rejestracji czasu pracy - Zamawiający przewiduje WIZJĘ w miejscu wykonania zamówienia w budynku Galerii Rondo Sztuki w Katowicach każdorazowo na wniosek Wykonawcy. W celu umożliwienia obecności wszystkim Wykonawcom, informację o terminie zebrania Zamawiający zamieści na stronie internetowej. Zgłoszone na zebraniu pytania o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz odpowiedzi na nie, bez wskazywania źródeł zapytania zgodnie z art. 38 ust. 3a ustawy PZP, zostaną udostępnione na stronie internetowej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV: 30213200-7, 30213300-8, 30230000-0, 30231300-0, 30234500-3, 30237230-0, 30237280-5, 30237410-6, 30213100-6, 30213000-5, 30237270-2, 48820000-2, 48800000-6, 48821000-9, 30232100-5, 30232110-8, 35125200-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zadanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, W terminie wyznaczonym do składania ofert nie złożono oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa mobilnego sprzętu komputerowego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zadanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, W terminie wyznaczonym do składania ofert nie złożono oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa komputerów Apple |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
37104.99
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Cortland sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
34837.23
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa i rozbudowa przestrzeni dyskowej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
106500.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: System Data sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
115356.26
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa przełącznika sieciowego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zadanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, W terminie wyznaczonym do składania ofert nie złożono oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Dostawa drukarek biurowych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zadanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, W terminie wyznaczonym do składania ofert nie złożono oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Dostawa drukarki wielkoformatowej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zadanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, W terminie wyznaczonym do składania ofert nie złożono oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA PROTEZ I ŁAT NACZYNIOWYCH
- Sukcesywne dostawy ciekłego azotu
- Dostawa serwera wraz z oprogramowaniem systemowym i bazodanowym
- Dostawa odczynników, kaset do analizatora parametrów krytycznych AQT i gazometrów ABL-90
- Sukcesywne świadczenie usług prawnych w zakresie tworzenia Centrów Usług Społecznych realizowanych w ramach projektu pn. CUS - Nowe spojrzenie na usługi społeczne.
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa wdrożenia, konfiguracji, uruchomienia Systemu wydruku wraz z kompleksową obsługą serwisową w siedzibie Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych (ul. Stawki 2B, Warszawa) w okresie 36 miesięcy
- Dostawa kamer hiperspektralnych, drona, laptopów i oprogramowania w podziale na pakiety, 17/ZP/2024
- Dostawa serwerów wraz z dyskami i zasilaczami
- "Dostawa i montaż wyposażenia do budynku C O M w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej na budynek "Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego"
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania do Domu Pomocy Społecznej w Opolu
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.