eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów MazowieckaOdtworzenie nawierzchni oraz remont jezdni ulicy Kolejowej w Ostrowi Mazowieckiej - działka nr ew. 1



Ogłoszenie z dnia 2018-10-26

Ogłoszenie nr 500257863-N-2018 z dnia 26-10-2018 r.

Miasto Ostrów Mazowiecka: Odtworzenie nawierzchni oraz remont jezdni ulicy Kolejowej w Ostrowi Mazowieckiej - działka nr ew. 1

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: nr 617757-N-2018 z dnia 2018-09-17 r.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Ostrów Mazowiecka, Krajowy numer identyfikacyjny 55066786000000, ul. ul. 3-go Maja 66, 07300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 296 795 433, e-mail zzp@ostrowmaz.pl, faks 296 795 470.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.ostrowmaz.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odtworzenie nawierzchni oraz remont jezdni ulicy Kolejowej w Ostrowi Mazowieckiej - działka nr ew. 1

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RG-Z.271.84.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Odtworzenie nawierzchni i remont ulicy Kolejowej w Ostrowi Mazowieckiej. 2. W ramach zadania przewidziano odtworzenie podbudowy pod jezdnię w miejscu prowadzonej sieci kanalizacji sanitarnej oraz położenie nowej nawierzchni mineralno-bitumicznej w miejsce istniejących nawierzchni ulicy. 3. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie następujących elementów robót: -wymiana krawężników betonowych na nowe o wym. 15x30cm, -odtworzenie nawierzchni betonowo-asfaltowej po wykonaniu przecisku przy podłączeniu do sieci sanitarnej w ul. Szkoły Podchorążych Piechoty -wykonanie nawierzchni jezdni głównej ul. Kolejowej z betonu asfaltowego o powierzchni 4950,0 m², 4. Szczegółowy zakres robót do realizacji określony jest w załączonym przedmiarze robót 5. Wszystkie roboty w zakresie umowy należy wykonać pod nadzorem kierownika robót drogowych, 6. Zamawiający wymaga obecności na budowie kierownika w każdy dzień, w którym prowadzone będą roboty. 7. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca ma obowiązek wprowadzić organizację ruchu na czas prowadzenia prac w pasie drogowym, zgodnie z odrębnym projektem, zatwierdzonym przez Starostę Ostrowskiego. Oznakowanie należy utrzymać w odpowiednim stanie przez cały czas prowadzenia robót. 8. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu certyfikatów, deklaracji jakości, atestów i aprobat technicznych stosowanych materiałów zgodnych z Polskimi Normami. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z istniejącą państwową osnową geodezyjną w terenie oraz utrzymanie jej w nienaruszonym stanie przez cały czas prowadzenia robót budowlanych. Naruszenie punktów geodezyjnych spowoduje konieczność odbudowania powyższych oznaczeń przez Wykonawcę i poniesienia całkowitych kosztów z tym związanych. 10. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu robót budowlanych i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 11. Nazwy własne materiałów, produktów, urządzeń, usług, systemów lub procesów podanych w niniejszej specyfikacji lub złącznikach służą wyłącznie do podania minimalnych wymagań i parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia ich innymi równoważnymi produktami, materiałami, urządzeniami, usługami, systemami lub procesami o parametrach równoważnych, nie gorszych niż opisane w wyżej wymienionych dokumentach. Jeśli Wykonawca skorzysta z tej możliwości i zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymagania określone przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6


Dodatkowe kody CPV: 45233220-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 554496.31
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Robót Budowlano-Drogowych "DROGBUD" mgr inż. Andrzej Pecura
Email wykonawcy: zrbd.drogbud@vp.pl
Adres pocztowy: ul. Rytla 2 07-300 Ostrów Mazowiecka
Kod pocztowy: 07-300
Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 838057.43
Oferta z najniższą ceną/kosztem 838057.43
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 838057.43
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.