To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-09
Ogłoszenie nr 500191098-N-2018 z dnia 09-08-2018 r.
Zakład Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o.: Sukcesywna dostawa worków na odpady do
Zakładu Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o., dalej "ZUK" z podziałem na 2 Części
Część 1: Dostawa worków foliowych na odpady komunalne oraz segregowane odpady komunalne.
Część 2: Dostawa worków polipropylenowych na gruzowe odpady budowlane.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 574048-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500144462-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 22180312700000,
ul. ul. Obrońców Helu
1,
84200
Wejherowo, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
586 769 520, e-mail
marta.borowska@zukwejherowo.pl, faks
586 769 521.
Adres strony internetowej (url): www.zukwejherowo.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.zukwejherowo.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: spółka prawa handlowego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa worków na odpady do Zakładu Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o., dalej "ZUK" z podziałem na 2 Części Część 1: Dostawa worków foliowych na odpady komunalne oraz segregowane odpady komunalne. Część 2: Dostawa worków polipropylenowych na gruzowe odpady budowlane.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZ/03?2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1: Dostawa worków foliowych na odpady komunalne oraz segregowane odpady komunalne w następujących ilościach, asortymencie i parametrach: 1. Worek żółty - rodzaj folii HDPE, Wymiary 700 x 1100 mm, grubość folii 0,04 mm ilość - 200 000 sztuk 2. Worek zielony - rodzaj foliii LDPE, Wymiary 700 x 1100 mm, grubość folii 0,06 mm, ilość - 100 000 sztuk 3. Worek niebieski - rodzaj folii LDPE, Wymiary 700 x 1100 mm, grubość folii 0,04 mm, ilość - 100 000 sztuk 4. Worek brązowy - rodzaj folii LDPE, Wymiary 700 x 1100 mm, grubość folii 0,06 mm, ilość - 200 000 sztuk 5. Worek czarny - rodzaj folii LDPE, Wymiary 900 x 1100 mm, grubość folii 0,05 mm, ilość - 2 000 sztuk. Część 2: Dostawa worków polipropylenowych na gruzowe odpady budowlane w następujących ilościach, asortymencie i parametrach: 1. Worek gruzowy typu BIG BAG powlekany, materiał polipropylen, wymiary 95 x 95 x 100 cm, dopuszczalne obciążenie eksploatacji SWL -1 700 kg, ilość 100 sztuk 2. Worek polipropylenowy PPI, materiał polipropylen, Wymiary 60/100, gramatura 73 g, ilość - 1200 sztuk.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 19520000-7
Dodatkowe kody CPV: 18930000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa worków foliowych na odpady komunalne oraz segregowane odpady komunalne. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
159760.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SIPEKO SPÓŁKA Z O.O.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
196504.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część 2: Dostawa worków polipropylenowych na gruzowe odpady budowlane. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5300.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.H. BRATPOL Jerzy Bratkowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6519.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- SUKCESYWNE DOSTAWY WRAZ Z TRANSPORTEM ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA TRZECH PLACÓWEK OPIEKUŃCZO -WYCHOWAWCZYCH - OGNISK WYCHOWAWCZYCH IM. K. LISIECKIEGO "DZIADKA" W RUMI NA 2026 ROK
- Dokonywanie oględzin zwłok osób zmarłych, stwierdzanie zgonu i jego przyczyny oraz wystawiania karty zgonu na terenie powiatu wejherowskiego
- Dostawa mebli na wymiar do biblioteki Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie
- SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW GŁĘBOKO MROŻONYCH
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH I PRZYPRAW
- SUKCESYWNA DOSTAWA RYB ŚWIEŻYCH, MROŻONYCH, WĘDZONYCH, SOLONYCH I MARYNOWANYCH
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia magazynu zarządzania kryzysowego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 (II postępowanie)
- Dostawa: Realizacja Programu OLiOC w 2025 roku na terenie Powiatu Łaskiego w zakresie zadań własnych
- Sukcesywna dostawa worków do segregacji odpadów
- Dostawa 450 000 sztuk worków polipropylenowych na piasek do celów ochrony ludności i wyposażenia magazynów interwencyjnych dla Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego DUW
- Dostawa sprzętu przeciwpowodziowego w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku na terenie Gminy Wielgomłyny w zakresie zadań własnych - z podziałem na części.
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





