eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa SólRemont sanitariatów - etap II oraz podjazdów wraz z zadaszeniem dla osób niepełnosprawnych w Ośrodku Rehabilitacji Leczniczej w Nowej Soli.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-09

Ogłoszenie nr 500190917-N-2018 z dnia 09-08-2018 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ośrodek Rehabilitacji Leczniczej: Remont sanitariatów - etap II oraz podjazdów wraz z zadaszeniem dla osób niepełnosprawnych w Ośrodku Rehabilitacji Leczniczej w Nowej Soli.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 580322-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ośrodek Rehabilitacji Leczniczej, Krajowy numer identyfikacyjny 97070431300000, ul. ul. Kościuszki 27, 67100 Nowa Sól, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 0-68 4588400, e-mail rehabilitacjans@poczta.onet.pl, faks 0-68 3872346.
Adres strony internetowej (url): www.nowasol.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont sanitariatów - etap II oraz podjazdów wraz z zadaszeniem dla osób niepełnosprawnych w Ośrodku Rehabilitacji Leczniczej w Nowej Soli.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ORL.271.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest remont sanitariatów - etap II oraz podjazdów wraz z zadaszeniem dla osób niepełnosprawnych w Ośrodku Rehabilitacji Leczniczej w przy ul. Kościuszki 27 Nowej Soli. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie remontu pomieszczeń nr 2 i 21 na parterze budynku oraz pomieszczeń nr 106 i 123 na I piętrze budynku, o łącznej powierzchni użytkowej pomieszczeń remontowanych ca. 27,96 m2, charakterystyka robót: rozbiórka ścianek i obudów z płyt g-k, okładzin ścian i posadzek z płytek ceramicznych, demontaż ustępów, umywalek i baterii umywalkowych, wykonanie ścianek z elementów drobnowymiarowych z osadzaniem nadproży, wymiana wpustów ściekowych i podejść z rur PCV, wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej, montaż umywalek, ustępów, pisuarów i brodzików, wymiana grzejników, montaż stolarki drzwiowej, wykonanie okładzin ścian i podłóg, malowanie pomieszczeń, 2) wykonanie remontu dwóch podjazdów dla osób niepełnosprawnych wraz z zadaszeniami, o następujących wymiarach w aktualnym stanie użytkowania: powierzchnia zabudowy - 29,2 m2, długości podjazdów - 10,0 m i 12,0 m, szerokości płaszczyzn ruchu - 1,28 m i 1,25 m, wysokość krawężników podjazdów - ok. 0,11 m, poręcze na wysokości ok. 0,90 m i 0,75 m, charakterystyka robót: rozbiórka balustrady oraz demontaż poręczy przy ścianie budynku, rozbiórka istniejącej konstrukcji betonowej o łącznej powierzchni ca. 6,75 m3, wykonanie nawierzchni podjazdu z kostki betonowej brukowej trapezowej, wykonanie balustrady i poręczy ze stali nierdzewnej o łącznej długości ca. 70,5 m, demontaż istniejącego zadaszenia podjazdu oraz wykonane nowego zadaszenia łukowego z poliwęglanu komorowego o konstrukcji aluminiowej, usunięcie śladów zamocowania poprzednio funkcjonującego zadaszenia i przemalowanie elewacji ściany frontowej w strefie wejściowej o powierzchni ca. 44 m2.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45210000-2, 45223220-4, 45232452-5, 45233250-6, 45311200-2, 45331100-7, 45332000-3, 45410000-4, 45421000-4, 45430000-0, 45442100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 211844.27
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Budowlane BUD-BIG Krzysztof Pultyn
Email wykonawcy: krzysztofpultyn@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Długa 17
Kod pocztowy: 67-100
Miejscowość: Przyborów
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 298290.43
Oferta z najniższą ceną/kosztem 298290.43
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 298290.43
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.