To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-09
Ogłoszenie nr 500190216-N-2018 z dnia 09-08-2018 r.
Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 570817-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500136374-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 186700000,
ul. ul. C.K. Norwida
25,
50-375
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 205 020, e-mail
biuro.zampub@upwr.edu.pl, faks
713 205 386.
Adres strony internetowej (url): www.upwr.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):R0AP0000.271.46.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu przez okres roku od dnia zawarcia umowy Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 6 do SIWZ. Dokładny opis realizacji przedmiotu zamówienia - zawarty został Załączniku nr 5 do SIWZ - wzór umowy. Wykonawca gwarantuje termin ważności produktów zgodny z gwarantowanym przez producenta, lecz nie krótszy niż 12 miesięcy. Termin dostawy zamówionej partii towaru - maksymalnie do pięciu dni roboczych od złożenia zamówienia. Miejscem dostarczenia oraz odbioru zamówienia są jednostki organizacyjne UP we Wrocławiu: 1. Magazyn Główny AR - Wrocław Pl. Grunwaldzki 65, tel. 71 328-20-31 2. Rejon Norwida - Wrocław ul. Norwida 25 , tel. 71 320-51-81 3. Rejon Klinik - Wrocław ul. Mikulicza-Radeckiego 6, tel 71 320-52-24 4. Rejon Grunwaldzki - Wrocław, Pl. Grunwaldzki 24, tel. 71 320-56-94 5. Rejon Biskupin - Wrocław ul. Chełmońskiego 37/41, tel.71 320-57-33 6. Rejon Pawłowice - Wrocław, ul. Pawłowicka 87/89, tel. 887 317 887 7. Dom Studencki "ARKA" - Wrocław, ul. Olszewskiego 25, tel. 71 320-58-01 8. Dom Studencki "LABIRYNT" - Wrocław, ul. Sopocka 23, tel. 71 328-10-86 9. Dom Studencki "ZODIAK" - Wrocław, ul. Grunwaldzka 105a, tel. 71 328-20-58 10. Dom Studencki "TALIZMAN" - Wrocław, pl. Grunwaldzki 63, tel.71 328-12-48 11. Dom Studencki "CENTAUR" - Wrocław pl. Grunwaldzki 65, tel. 71 328-22-84 12. Dom Studencki "RAJ" - Wrocław, ul. Pautscha 5/7, tel. 71 3453156 13. Archiwum UP - Wrocław, ul. Sopocka 23, tel. 71 328 6415 14. Stacja Badawczo-dydaktyczna Roślin Warzywnych i Ozdobnych, Psary, ul. Główna 55 tel.71 387 8670 15. Arboretum - Ośrodek Badań Dendrologicznych - Wrocław, ul. Pawłowicka 87/89, tel. 71 330 43 24, 781 808 087 16. Stacja Badawczo - Dydaktyczna w Samotworze, ul. Owocowa 4, tel. 71 316 19 33 17. Rolniczy Zakład Doświadczalny Swojec - Wrocław, ul. Wschodnia 68, tel. 71 346 67 54
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30000000-0
Dodatkowe kody CPV: 30190000-7, 30197000-6, 30199000-0, 30194000-5, 30193000-8, 30192000-1, 30191000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
227978.83
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Partner Papes sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
237811.87
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/243-283/2025 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach potrzeb Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dzieci i młodzieży uczęszczających do Zespołu Szkół nr 21 we Wrocławiu. CPV 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla rozdziału kanalizacji ogólnospławnej z terenu Centrum Handlowego Magnolia we Wrocławiu - II postępowanie
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów zużywalnych na potrzeby realizacji zajęć dodatkowych oraz zajęć dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych
- Dostawa materiałów biurowych i papierniczych
- Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb ZOZ "Legionowo" sp. z o.o.
- Zakup materiałów biurowych na 2026 r. z wyłączeniem papieru biurowego
- Dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia edukacyjnego dla szkół podstawowych w gminie Świebodzin w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Świebodzin" z podziałem na 8 części
- Dostawa materiałów biurowych do Zarządu Dróg Miasta Krakowa ul. Centralna 53
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





