eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrotoszynAdaptacja pomieszczeń w budynku A szpitala na potrzeby utworzenia oddziału ortopedycznego II w SPZOZ w Krotoszynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-23

Ogłoszenie nr 500172899-N-2018 z dnia 23-07-2018 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: Adaptacja pomieszczeń w budynku A szpitala na potrzeby utworzenia oddziału ortopedycznego II w SPZOZ w Krotoszynie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 570328-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 31022628200, ul. ul. Młyńska 2, 63700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 062 5880390 w. 253, e-mail spzoz@krotoszyn.pl, faks 625 880 402.
Adres strony internetowej (url): www.spzoz.krotoszyn.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Adaptacja pomieszczeń w budynku A szpitala na potrzeby utworzenia oddziału ortopedycznego II w SPZOZ w Krotoszynie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DTECH/1/10/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest "Adaptacja pomieszczeń w budynku A szpitala na potrzeby utworzenia oddziału ortopedycznego II w SPZOZ w Krotoszynie" 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa. Załączone przedmiary robót są materiałami pomocniczymi. Obowiązkiem składającego ofertę jest podanie wartości ryczałtowej robót w oparciu o opis przedmiotu zamówienia i dokumentację techniczną. Obowiązującą formą rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będzie wynagrodzenie ryczałtowe. 3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. 4. Zamawiający na podstawie art.29 ust.3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę i podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2004 r. poz. 1502, z późn.zm.). 5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : a) wydzielenie i adaptacja pomieszczeń na sanitariaty w ilości sztuk 4 , remont sal chorych sztuk 2.Montaż stolarki drzwiowe i okiennej w salach i sanitariatach. Okna dostarcza zamawiający. b) wykonanie instalacji wod-kan. oraz wyposażenie wszystkich sanitariatów w umywalki, sedesy podwieszane Geberit lub równoważny, brodziki zlicowane z posadzką , kabiny natryskowe ze szkła bezpiecznego typu ScreenGuard (nie tłukącego się) uchwyty dla niepełnosprawnych przy umywalkach , sedesach i w kabinach prysznicowych, lustra nad umywalkami, wieszaki do odzieży i ręczników oraz siedzenia prysznicowe w kabinach. c) prace malarskie oraz położenie wykładzin podłogowych. Ważne: Rozbudowa usytuowana jest w całości w budynku Zamawiającego. Prace adaptacyjne prowadzone są na oddziale w ruchu. Kosztorysy należy uzupełnić o brakujące elementy wynikające z opisu pkt. 5 lit b i projektu. Szczegółową dokumentację stanowią : ? Załącznik nr 6_ślepy kosztorys nr 1_sale_węzły_sanitarne, ? Załącznik nr 7_ślepy kosztorys nr 2_węzeł sanitarny, ? Załącznik nr 8_ślepy kosztorys nr 3_elektryczny, ? Załącznik nr 9a_projekt_sal_węzłów_rys1, ? Załącznik nr 9b_projekt_węzła_rys2, ? Załącznik nr 10_Opis remontu_węzła_sanitarnego, ? Załącznik nr 11_opis remontu sal i węzłów, ? Załącznik nr 12_projekt_elektryczny_opis, ? Załącznik nr 13_Projekt elektryczny_rysunki

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45215140-0


Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 170204.49
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Ogólnobudowlany KROTO-BUD-MAL Krzysztof Jankowski 63-700 Krotoszyn
Email wykonawcy: krotobudmal@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Słoneczna 9
Kod pocztowy: 63-700
Miejscowość: Krotoszyn
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 220381.92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 220381.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 220381.92
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.