eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałcz › "Remont i konserwacja dróg leśnych nadleśnictwa oraz obcej własności położonych na terenie Nadleśnictwa Wałcz"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-19

Ogłoszenie nr 500170290-N-2018 z dnia 19-07-2018 r.

Nadleśnictwo Wałcz: "Remont i konserwacja dróg leśnych nadleśnictwa oraz obcej własności położonych na terenie Nadleśnictwa Wałcz"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 556494-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Wałcz, Krajowy numer identyfikacyjny 57006451800000, ul. ul. Kołobrzeska 1, 78600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 672 500 894, e-mail walcz@pila.lasy.gov.pl, faks 672 582 932.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_walcz
Adres profilu nabywcy: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_walcz/zamowienia_publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej PGL LP

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Remont i konserwacja dróg leśnych nadleśnictwa oraz obcej własności położonych na terenie Nadleśnictwa Wałcz"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.2.4.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem Umowy są prace budowlane branży drogowej polegające na remoncie i konserwacji dróg leśnych nadleśnictwa oraz obcej własności położonych na terenie administracyjnym Nadleśnictwa Wałcz - według bieżących potrzeb Zamawiającego. Roboty obejmują następujący zakres : 1) Odcinki do naprawy podbudowy i warstwy ścieralnej. - wykonanie koryta z zagęszczeniem podłoża pod materiał stabilizacyjny, -ścinka poboczy (grubość ścinki w zależności od występujących warunków miejscowych) - dowóz kruszywa łamanego 0-63 mm (gruz z betonu żwirowego - rozkruszony), jego rozścielenie, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm), - profilowanie, - wałowanie rozścielonego materiału, - spadki poprzeczne (jezdnie) 3 %, - spadki poprzeczne (pobocza) 6 %, - dowóz kruszywa naturalnego i jego rozścielenie, grubość warstwy po zagęszczeniu 4,0 cm (warstwa ścieralna), - profilowanie, - wałowanie rozścielonego materiału, - spadki poprzeczne (jezdnie) 3 %, - spadki poprzeczne (pobocza) 6 %, - dostawa kruszywa łamanego i kruszywa naturalnego w zakresie Wykonawcy, - uprzątnięcie terenu, 2) Odcinek do profilowania i zagęszczania nawierzchni. - profilowanie, - wałowanie, - usunięcie korzeni z powierzchni drogi, - uprzątnięcie terenu, - spadki poprzeczne obustronne (jezdnie) 3 %, - spadki poprzeczne obustronne (pobocza) 6 %. 3) Odcinki do wykonania konserwacji. Konserwacja dróg polega na wykonaniu (w zależności od potrzeb) wyszczególnionych poniżej robót, każdej z osobna lub łącznie. - profilowanie i zagęszczanie wskazanych odcinków dróg (sprzęt wykonawcy - równiarka samojezdna + walec), - ścinka poboczy (grubość ścinki w zależności od występujących warunków miejscowych), - plantowanie powierzchni drogi włóką. 4) Droga leśna pożarowa nr 21 - rewitalizacja nawierzchni (przemieszanie wierzchniej warstwy kruszywa łamanego na głębokości 10-20 cm w technologii mieszania na miejscu, odbudowanie spadków poprzecznych - profilowanie, zagęszczanie nawierzchni, mechaniczna ścinka poboczy, uzupełnienie ubytków kruszywem granitowym łamanym gr. 8 cm) Roboty polegają na rewitalizacji nawierzchni tzn. mechaniczne przemieszanie wierzchniej warstwy kruszywa łamanego na głębokości 10-20 cm w technologii mieszania na miejscu, odbudowaniu spadków poprzecznych (3 % - spadek dwustronny, 4 % - spadek jednostronny) - profilowaniu, zagęszczeniu nawierzchni i mechanicznym ścięciu poboczy (grubość ścinania 10 cm, spadek poprzeczny 6%). Technologia rewitalizacji polega na wykonaniu mieszania maszynowego kruszywa na zadaną głębokość z możliwością ponownego odtworzenia projektowanego profilu poprzecznego drogi oraz zagęszczeniu nawierzchni po przemieszaniu kruszywa do uzyskania odpowiedniej nośności. W celu wytworzenia jednorodnej mieszanki, uniknięcia wtórnego rozsortowania kruszywa, pracę należy wykonać przy użyciu specjalistycznej gruntofrezarki wyposażonej w wirujący bęben z utwardzonymi zębami. Przewiduje się również uzupełnienie ubytków w powierzchni drogi poprzez miejscowe doziarnienie podbudowy kruszywem łamanym granitowym. Łączna powierzchnia uzupełnienia podbudowy 141,34 m2 przy średniej grubości uzupełnienia wynoszącej 8 cm. Niwelacja poboczy: na całej długości drogi ściąć pobocza w miejscach w których wystają one ponad powierzchnię uformowanego spadku (spadek poprzeczny 6%) . Po wykonaniu remontu należy uporządkować teren i rozplanować pozostałości nawierzchni, urobku ziemi, itp. na teren przyległy do drogi. 5) Droga nr 9 - doziarnienie 150 m gr. 4 cm drogi mieszanką optymalną (jako uzupełnienie ubytków), profilowanie i zagęszczanie pozostałego odcinka drogi oraz ścinka poboczy. Na odcinku 5850.00 m roboty polegają na zruszeniu nawierzchni, nadaniu profilu (spadki poprzeczne jezdni (3 % - spadek dwustronny, 4 % - spadek jednostronny), zagęszczaniu nawierzchni i mechanicznym ścięciu poboczy (grubość ścinania 10 cm, spadek poprzeczny 6%). Miejscowo na odcinku o łącznej długości 150,00 m roboty należy wykonać jak poprzednio z tym, że przewiduje się doziarnienie warstwy ścieralnej drogi kruszywem naturalnym. Grubość doziarnienia 4,0 cm. Zruszenie nawierzchni jezdni: wierzchnią warstwę nawierzchni jezdni spulchnić zębami równiarki. Profilowanie nawierzchni jezdni: spulchnioną nawierzchnię jezdni wyprofilować na całej szerokości (3,5 m) nadając spadki. Wałowanie nawierzchni jezdni: Po wykonanym równaniu zwałować nawierzchnię jezdni walcem. Wałowanie rozpocząć od brzegów nawierzchni przesuwając się stopniowo do środka drogi, systematycznie z obu stron. Wałowanie zakończyć wtedy, gdy za walcem nie pozostają ślady przejazdu, a przed kołami nie tworzy się fala wałowanego materiału. Wskazane jest używanie do wałowania początkowo walców lekkich, a w miarę jak wałowana nawierzchnia nabiera spoistości - średnich i ciężkich. W czasie zagęszczania walcem gładkim zaleca się skrapiać kruszywo wodą tak często, aby było stale wilgotne, co powoduje, że kruszywo łatwiej układa się szczelnie pod walcem. Niwelacja poboczy: na całej długości drogi ściąć pobocza w miejscach w których wystają one ponad powierzchnię uformowanego spadku. Po wykonaniu remontu należy uporządkować teren i rozplanować pozostałości nawierzchni, urobku ziemi, itp. na teren przyległy do drogi. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części (dalej: "Część") Część 1 - naprawa i konserwacja dróg leśnych nadleśnictwa oraz obcej własności położonych na terenie administracyjnym Nadleśnictwa Wałcz ( profilowanie z zagęszczeniem, plantowanie i włókowanie, ścinanie poboczy, uzupełnienie podbudowy) ; Część 2 - naprawa drogi leśnej pożarowej nr 21 - rewitalizacja nawierzchni (przemieszanie wierzchniej warstwy kruszywa łamanego w technologii mieszania na miejscu, odbudowanie spadków poprzecznych - profilowanie, zagęszczanie nawierzchni, mechaniczna ścinka poboczy, uzupełnienie ubytków kruszywem granitowym łamanym); Część 3 - naprawa drogi leśnej pożarowej nr 9 - doziarnienie drogi mieszanką optymalną (jako uzupełnienie ubytków), profilowanie i zagęszczanie pozostałego odcinka drogi oraz ścinka poboczy. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub większą ilość Części. Oferta złożona na daną Część musi jednakże obejmować cały zakres prac przewidzianych w SIWZ dla tej Części. 4. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Wałcz. Realizacja poszczególnych Części będzie się odbywała na obszarze właściwym dla danej Części. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres wykonania prac zawierają: opis robót wraz z przedmiarem stanowiący załączniki nr : 4.1, 4.2 , 4.3 do SIWZ. 6. W stosunku do każdej Części Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia i przedmiarze (dalej: "Opcja"). Przedmiotem Opcji mogą być wszystkie lub niektóre z czynności opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i przedmiarze. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w kwocie nie większej niż: dla Części 1 24 910,14zł netto dla Części 2 71 722,88zł netto dla Części 3 8 483,29zł netto 7. Naprawy będą się odbywać wg poniższego : a) dla Części nr 1 - sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2018r. b) dla Części nr 2 - w sposób ciągły od dnia zawarcia umowy do 31.12.2018r. na podstawie zleceń wystawionych przez Zamawiającego i wysłanych drogą elektroniczną na adres Wykonawcy. 8. Podpisane zlecenie Wykonawca przesyła na adres walcz@pila.lasy.gov.pl . Podpisane dwustronnie zlecenie jest jednoznaczne z przyjęciem zlecenia do realizacji. 9. Zlecenia będą zawierać zakres prac do wykonania, termin i miejsce wykonania robót przez Wykonawcę. 10. Zamawiający gwarantuje realizację 70% wartości umowy brutto. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg 45233141 -9 Roboty w zakresie konserwacji dróg 3.2. Warunki wykonywania przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z ofertą złożoną przez Wykonawcę i przyjętą przez Zamawiającego w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z ustawą Pzp. 2) Szczegółowy zakres rzeczowy robót budowlanych został określony w niniejszej SIWZ, opisie technicznym oraz przedmiarze robót, stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ. 3) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami, a także normami i instrukcjami obowiązującymi w Lasach Państwowych oraz do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie wynikającym z umowy. 4) Przedmiot zamówienia będzie wykonywany wg zakresu rzeczowego objętego SIWZ i wzorem umowy. 5) Zamawiający informuje, ze na terenie leśnictw : Rudki, Iłowiec, Brody i Golce objętych Częściami nr 1 i nr 2 znajduje się obszar oddany w użytkowanie do 21. Centralnego Poligonu Lotniczego (21.CPL) w Nadarzycach .W związku z tym Wykonawca bezwzględnie zobowiązany jest przestrzegać i stosować się do zasad bezpieczeństwa obowiązujących na terenie obiektów wojskowo-poligonowych . 6) Wszyscy Wykonawcy oraz ich pracownicy po zawarciu umowy, a przed rozpoczęciem prac, będą poddani przeszkoleniu przez przedstawicieli 21. CPL z zasad bezpieczeństwa obowiązujących podczas wykonywania robót na poligonie . 7) W przypadku zgłoszenia przez Wykonawcę dodatkowych pracowników do realizacji przedmiotu zamówienia , pracownicy ci również będą poddani przeszkoleniu z zasad bezpieczeństwa . 8) Roboty na ustanowionej wokół pola roboczego poligonu strefie niebezpiecznej prowadzone są tylko w miesiącach : kwiecień i październik , natomiast w pozostałych miesiącach - w ograniczonym zakresie wynikającym harmonogramów lotów statków powietrznych . 9) Na 2 godziny przed rozpoczęciem lotów należy opuścić strefę niebezpieczną . O terminie lotów Wykonawca będzie powiadomiony przez Zamawiającego po otrzymaniu harmonogramu z dowództwa 21. CPL . 10) Każdorazowe wejście i opuszczenie strefy niebezpiecznej poza miesiącami kwiecień i październik musi zostać zgłoszone do Oficera Dyżurnego 21. CPL pod nr tel. 261 526 140. 3.3. Sposób zlecenia robót: Warunkiem przystąpienia do wykonania robót przez Wykonawcę będzie obustronne podpisane zlecenie wystawione przez Zamawiającego. Szczegółowy opis zlecenia prac zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 3.4. Obowiązki Wykonawcy: 1) Przejęcie placu budowy od Zamawiającego i jego zabezpieczenie na podstawie zlecenia prac, 2) Zapewnienie dozoru mienia na terenie robót na własny koszt, 3) Wykonanie robót budowlanych zgodnie z załączonym opisem technicznym, przedmiarem robót, wytycznymi określonymi w SIWZ, wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż, 4) Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w opisie technicznym oraz przedmiarze robót. Wykonawca okaże na każde żądanie Zamawiającego certyfikaty zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną każdego używanego na budowie wyrobu, 5) Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom obowiązujących norm, 6) Zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w ich bezpośrednim otoczeniu przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót, 7) Ewentualne odpady Wykonawca zobowiązany jest poddać utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tj.: Dz. U. z 2017 r. poz. 2422 z późn. zm.). Koszty transportu odpadów w miejsce utylizacji i koszty utylizacji poniesie Wykonawca, 8) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonaniem przedmiotu umowy, 9) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów, 10) Dbanie o porządek na terenie robót oraz utrzymywanie terenu robót w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód na szlakach komunikacyjnych i rowach melioracyjnych, 11) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę, w tym dokonanie na własnych koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji, 12) Usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez Zamawiającego w trakcie trwania robót w terminie nie dłuższym niż termin technicznie uzasadniony i konieczny do ich usunięcia, 13) Ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości, 14) Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w okresie trwania umowy, 15) Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót. 3.5. Odbiory robót 1) Zamawiający dokona odbioru robót objętych umową w terminie do 7 dni roboczych od daty pisemnego zgłoszenia zakończenia prac. Zamawiający dopuszcza elektroniczne zgłoszenia na adres walcz@pila.lasy.gov.pl 2) Przedmiotem odbioru końcowego jest całość robót budowlanych po wykonaniu zlecenia lub zleceń. 3) W odbiorze uczestniczą: przedstawiciele Zamawiającego i Wykonawcy. 4) Protokół odbioru robót będzie sporządzany na podstawie wycenionego przedmiaru robót i obmiaru rzeczywiście wykonanych robót, tak więc w dokumentacji odbiorowej powinny znajdować się: - wykaz robót wykonanych , - wycena robót (kosztorys powykonawczy), 5) W przypadku stwierdzenia w trakcie odbioru wad lub usterek lub innych nieścisłości, Zamawiający może odmówić odbioru do czasu ich usunięcia przez Wykonawcę. W przypadku nieusunięcia wad lub usterek stwierdzonych w trakcie odbioru w określonym terminie Zamawiający ma prawo do ich usunięcia na koszt i ryzyko Wykonawcy. Nie wyłącza to prawa odstąpienia Zamawiającego od umowy. 3.6. Warunki zapłaty za wykonane roboty budowlane: 1) Zamawiający oświadcza, że posiada zdolność płatniczą, gwarantującą terminowe regulowanie zobowiązań wobec Wykonawcy, 2) wysokość wynagrodzenia Wykonawcy wynikać będzie ze złożonej oferty, 3) obowiązującą formą wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy jest wynagrodzenie kosztorysowe, 4) należne Wykonawcy wynagrodzenie zostanie obliczone zgodnie z ilością rzeczywiście wykonanych robót wynikających z umowy, 5) wskazane przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym cena jest niezmienna przez cały okres realizacji umowy i obejmują wszystkie koszty związane z realizacją robót objętych przedmiotem umowy, 6) niedoszacowanie, pominięcie oraz brak zapoznania się z zakresem prac nie może być podstawą do żądania podwyższenia stawek jednostkowych, 7) Wykonawca jest uprawniony do wystawienia faktury wyłącznie na podstawie bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót (wynikających ze zlecenia lub zleceń) oraz sprawdzonego kosztorysu powykonawczego zatwierdzonego przez Zamawiającego, 8) należność za wykonane prace będzie płatna w terminie do 14 dni od daty wpływu faktury, z konta Zamawiającego w formie przelewu na rachunek Wykonawcy wskazany na fakturze. 9) Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego przenosić wierzytelności wynikających z niniejszej umowy na osobę trzecią, 10) w przypadku wykonywania robót przez Podwykonawcę, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do wystawionej przez siebie faktury, co najmniej na 5 dni roboczych przed terminem płatności, co warunkuje wypłatę wynagrodzenia: - kserokopię faktury Podwykonawcy, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, - kserokopię protokołu odbioru robót wykonanych przez Podwykonawcę potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, - dowód zapłaty zobowiązań wobec Podwykonawcy, w przypadku kopii, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę oraz oświadczenie Podwykonawcy o treści "Wszelkie roszczenia Podwykonawcy tj. ............... o wynagrodzenie z umowy z roboty budowlane nr ........ z dnia ........... realizowane w ramach zadania ............., wymagalne od dnia złożenia niniejszego oświadczenia zostały zaspokojone w całości przez Wykonawcę tj. ........................................... w pełnej wysokości. Między Podwykonawcą z Wykonawcą nie istnieje żaden spór, który skutkuje lub może skutkować powstaniem lub zmianą roszczeń Podwykonawcy wobec Wykonawcy o zapłatę wynagrodzenia za wykonane roboty budowlane, z datą nie wcześniejszą niż data wystawienia faktury przez Wykonawcę", - w przypadku niezłożenia dokumentów, o których mowa powyżej i uchylania się od obowiązku zapłaty przez Wykonawcę, Podwykonawcy lub przez Podwykonawcę dalszemu Podwykonawcy, Zamawiający może dokonać bezpośredniej zapłaty wymagalnego wynagrodzenia przysługującego Podwykonawcy, który zawarł zaakceptowaną przez Zamawiającego umowę o podwykonawstwo. - umowa między Wykonawcą a Podwykonawcą wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3.7. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na formularzu ofertowym. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie. 3.8. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób czynności polegające na obsłudze sprzętu określonego w pkt. 6.4.2) b SIWZ wchodzących w skład przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45233200-1, 45233142-6, 45233141-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część 1 - naprawa i konserwacja dróg leśnych nadleśnictwa oraz obcej własności położonych na terenie administracyjnym Nadleśnictwa Wałcz ( profilowanie z zagęszczeniem, plantowanie i włókowanie, ścinanie poboczy, uzupełnienie podbudowy)

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, że na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm. - zwanej dalej ustawą Pzp) dokonano unieważnienia postępowania o udzielenie Części 1 oraz Części 3 zamówienia jw. Uzasadnienie : Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp : "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: ...cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". Nadleśnictwo Wałcz zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia kwotę w wysokości : - dla Części 1 : 61 278,94zł . Cena oferty z najniższą ceną : 93 661,78zł ( tj. 153% kwoty jw.) - dla Części 3 : 20 868,89zł . Cena oferty z najniższą ceną : 84 900,44zł ( tj. 407% kwoty jw.) Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną. Wobec powyższego wystąpiły przesłanki do unieważnienia postępowania dla Części 1 oraz Części 3 zamówienia jw.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część 2 - naprawa drogi leśnej pożarowej nr 21 - rewitalizacja nawierzchni (przemieszanie wierzchniej warstwy kruszywa łamanego w technologii mieszania na miejscu, odbudowanie spadków poprzecznych - profilowanie, zagęszczanie nawierzchni, mechaniczna ścinka poboczy, uzupełnienie ubytków kruszywem granitowym łamanym)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 322752.95
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BHTEC Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@bhtec.pl
Adres pocztowy: Osiedle Przyjaźni 15/165
Kod pocztowy: 61-688
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 161976.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 161976.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 161976.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część 3 - naprawa drogi leśnej pożarowej nr 9 - doziarnienie drogi mieszanką optymalną (jako uzupełnienie ubytków), profilowanie i zagęszczanie pozostałego odcinka drogi oraz ścinka poboczy.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, że na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm. - zwanej dalej ustawą Pzp) dokonano unieważnienia postępowania o udzielenie Części 1 oraz Części 3 zamówienia jw. Uzasadnienie : Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp : "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: ...cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". Nadleśnictwo Wałcz zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia kwotę w wysokości : - dla Części 1 : 61 278,94zł . Cena oferty z najniższą ceną : 93 661,78zł ( tj. 153% kwoty jw.) - dla Części 3 : 20 868,89zł . Cena oferty z najniższą ceną : 84 900,44zł ( tj. 407% kwoty jw.) Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną. Wobec powyższego wystąpiły przesłanki do unieważnienia postępowania dla Części 1 oraz Części 3 zamówienia jw.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.