eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Dostawa, montaż oraz uruchomienie systemu multimedialnego z wyposażeniem oraz systemu zarządzania wystawą stałą dla Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-02

Ogłoszenie nr 500151923-N-2018 z dnia 02-07-2018 r.

Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni: Dostawa, montaż oraz uruchomienie systemu multimedialnego z wyposażeniem oraz systemu zarządzania wystawą stałą dla Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 568556-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni, Krajowy numer identyfikacyjny 22036232000000, ul. ul. Zawiszy Czarnego 1 B, 81-374 Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. +4858 620 13 81, e-mail sekretariat@muzeummw.pl, faks +4858 620 13 85.
Adres strony internetowej (url): www.muzeummw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa, montaż oraz uruchomienie systemu multimedialnego z wyposażeniem oraz systemu zarządzania wystawą stałą dla Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/02/MMW/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz uruchomienie systemu multimedialnego z wyposażeniem oraz systemu zarządzania wystawą stałą dla Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni (MMW). Zakres zamówienia obejmuje dostawę urządzeń multimedialnych, wykonanie zabudowy na wybranych stanowiskach, wykonanie okablowania oraz uruchomienie i oprogramowanie systemu zarządzania wystawą, jak również przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w dołączonej do siwz Szczegółowej specyfikacji technicznej. Wykonawca zobowiązany jest zastosować się do opisów technicznych zawartych w tym dokumencie. 2. Sprzęt multimedialny będzie wmontowany w istniejącą zabudowę, wykonaną z kształtowników i blachy stalowej oraz aluminiowej. W celu zapewnienia bezpieczeństwa zwiedzających oraz prawidłowego funkcjonowania systemu i stanowisk multimedialnych okablowanie elektryczne i okablowanie LAN powinny zostać wykonane przez osobę posiadającą odpowiednie kwalifikacje (np. posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. (Dz. U. Nr 89 poz. 828) lub przez inne autoryzowane jednostki). 3. Dostarczany sprzęt i urządzenia multimedialne muszą być fabrycznie nowe i nieużywane oraz pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucyjnego producenta. 4. Zakres szkolenia obejmuje obsługę, konserwację i serwis wszystkich urządzeń i systemów dostarczonych w ramach realizowanego zamówienia. Szkolenie obejmie łącznie 10 osób wskazanych przez Zamawiającego. Wytyczne dotyczące zakresu szkolenia zawiera Szczegółowa specyfikacja techniczna. 5. Wykonanie zabudowy dotyczy: wykonania obudowy stołu multimedialnego z blachy stalowej czarnej (stanowisko M2), wykonania trzech tzw. "beczek" z blachy stalowej lakierowanej (stanowisko M11) oraz wykonania stołu multimedialnego do manekinów z blachy stalowej lakierowanej (stanowisko M12). Wytyczne dotyczące materiałów na ww. obudowy zawiera Szczegółowa specyfikacja techniczna.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 32000000-3


Dodatkowe kody CPV: 30200000-1, 48900000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 394000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Eurotrend Radosław Pałubicki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Miętowa 72
Kod pocztowy: 81-589
Miejscowość: Gdynia
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 461879.76
Oferta z najniższą ceną/kosztem 461879.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 461879.76
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.