eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HajnówkaZakup i dostawa endoprotez, implantów, przyrządów oraz zestawów używanych w chirurgii urazowo - ortopedycznej (uzupełnienie)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-07

Ogłoszenie nr 500127991-N-2018 z dnia 07-06-2018 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: Zakup i dostawa endoprotez, implantów, przyrządów oraz zestawów używanych w chirurgii urazowo - ortopedycznej (uzupełnienie)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 536164-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 5058250000000, ul. ul. Doc. Adama Dowgirda 9, 17200 Hajnówka, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 684 26 79, e-mail spzoz@onet.eu, faks 85 684 26 79.
Adres strony internetowej (url): http://spzoz.hajnowka.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Hajnówce

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa endoprotez, implantów, przyrządów oraz zestawów używanych w chirurgii urazowo - ortopedycznej (uzupełnienie)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

2018/PN/END/02

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa endoprotez, implantów, przyrządów oraz zestawów używanych w chirurgii urazowo - ortopedycznej (uzupełnienie) do SP ZOZ w Hajnówce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zamieszczony w Załączniku nr 1 do SIWZ - formularz asortymentowo - cenowy. Nazwa i kod określony według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem przedmiot główny:

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pakiet 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 36930.00
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Linvatec Polska sp.z o.o
Email wykonawcy: monikakuch@conmed.com
Adres pocztowy: ul. Jutrzenki 118
Kod pocztowy: 02-230
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 39884.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 39884.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 43598.60
Waluta: pl

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Pakiet 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 124600.00
Waluta pl

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Stryker Polska Sp.z.o.o
Email wykonawcy: karolina.chodnicka@stryker.com
Adres pocztowy: ul. Poleczki 35
Kod pocztowy: 02-822
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 134568.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 134568.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 134568.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Pakiet 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8100.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zimmer Biomet Polska Sp.z.o.o
Email wykonawcy: euplwprzetargi@zimmerbiomet.com
Adres pocztowy: Płowiecka 75
Kod pocztowy: 04-501
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8748.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8748.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9389.52
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Pakiet 4

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 92 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579), Zamawiający informuje: 1. Odrzuca ofertę nr 7, złożoną przez Wykonawcę Fabre Sp. z o.o., Aleje Jerozolimskie 81, 02-001 Warszawa, na podstawie art.89 ust. 1 pkt.7a Pzp ( uzasadnienie 1) i na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp ( uzasadnienie 2). Uzasadnienie: 1. Zgodnie z zapisami w SIWZ, część VII, termin związania ofertą wynosi 30dni od terminu składania ofert. Do dnia 10.05.2018r. nie wpłynął od wykonawcy wniosek o przedłużenie terminu związania ofertą. 2. Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ , pakiet nr 4 Zestaw do pozyskiwania osocza bogato- płytkowego ( zestaw potrójny), w kolumnie 5 ( cena jednostkowa netto) cena dotyczyła zestawu potrójnego. Wykonawca zaoferował cenę zestawu pojedynczego ( notatka wyjaśniająca przedstawiciela firmy Fabree Sp. z o.o., Pana Piotra Koral z dnia 23.04.2018r.). W tym stanie rzeczy, biorąc pod uwagę treść art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuca ofertę, ponieważ jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówień 2. Odrzuca ofertę nr 2, złożoną przez Wykonawcę Massmedica S.A., ul. Ostrobramska 75C lok. 6.01, 04-175 Warszawa, na podstawie art.89 ust.1 pkt.2 Pzp. Uzasadnienie: Zamawiający wymagał: "Zestaw do pozyskiwania osocza bogato-płytkowego. System pozwalający na pozyskanie od 2 ml do 5 ml osocza bogato płytkowego PRP z 10 ml pobranej krwi po jednokrotnym wirowaniu z możliwością regulacji koncentracji w zakresie od x1.6 do x5. Technologia pozwalająca na wychwyt ponad 80% płytek krwi wszystkich rozmiarów. Separator żelowy eliminujący minimum 96,5% granulocytów." Wykonawca zaoferował: "Zestaw do pozyskiwania osocza bogato-płytkowego. System pozwalający na pozyskanie od 2 ml do 5 ml osocza bogato płytkowego PRP z 8 ml pobranej krwi po jednokrotnym wirowaniu z możliwością regulacji koncentracji w zakresie od x1.6 do x5. Technologia pozwalająca na wychwyt ponad 80% płytek krwi wszystkich rozmiarów. Separator żelowy eliminujący minimum 96,5% granulocytów." W tym stanie rzeczy, biorąc pod uwagę treść art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuca ofertę, ponieważ jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. W wyniku badania ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu Zamawiający unieważnia postępowanie w części dotyczącej pakietu nr 4 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.