eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WolsztynModernizacja infrastruktury SPZOZ w Wolsztynie na potrzeby Pracowni Fizjoterapii

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-05

Ogłoszenie nr 500124879-N-2018 z dnia 05-06-2018 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: Modernizacja infrastruktury SPZOZ w Wolsztynie na potrzeby Pracowni Fizjoterapii

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
dotyczy realizacji projektu do Umowy o dofinansowanie Projektu pt. "Poprawa jakości i dostępności do udzielanych świadczeń zdrowotnych poprzez zakup nowoczesnej aparatury medycznej i wyposażenia oraz modernizację infrastruktury w SPZOZ w Wolsztynie" nr RPWP.09.01.01-30-0026/17-00 w ramach Osi Priorytetowej 9 "Infrastruktura dla Kapitału ludzkiego "Działanie 9.1 "Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną "Poddziałanie 9.1.1 "Infrastruktura ochrony zdrowia" Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 549401-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500101505-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 97077342600000, ul. ul. Wschowska 3, 64200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 68 347 73 00, 347 73 63, e-mail przetargi@spzozwolsztyn.pl, faks 683 842 590.
Adres strony internetowej (url): www.spzozwolsztyn.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja infrastruktury SPZOZ w Wolsztynie na potrzeby Pracowni Fizjoterapii

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PN/10/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące: modernizację infrastruktury SPZOZ w Wolsztynie, polegającej na przebudowie i zmianie użytkowania budynku Prosektorium na Pracownię Fizjoterapii w SPZOZ w Wolsztynie. Zakres prac obejmuje: prace rozbiórkowe ścianek działowych budynku po dawnym Prosektorium (obecnie niezagospodarowany obiekt), odtworzenie zamurowanych otworów okiennych, wykucie dodatkowych otworów w ścianach budynku zgodnie z projektem, skucie okładzin z płytek ceramicznych wraz z posadzką, wykonanie nowych posadzek z izolacją termiczną, ocieplenia ścian budynku, wykonanie elewacji (kolor do odtworzenia), montaż nowych ścianek działowych z płyt laminowanych systemów ścian działowych, wyremontowanie (obłożenie płytkami granitogresowymi zewnętrznymi) schodów i pochylni zewnętrznej, położenie tynków, montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej w całym budynku, założenie wykładzin z PVC z wyłączeniem sanitariatów, położenie glazury w pomieszczeniach sanitarnych, malowanie, ocieplenie dachu styropapą, usunięcie gruzu/odpadów porozbiórkowych, przeprowadzenie prac wykończeniowych, -Zamawiający posiada aktualne pozwolenie na budowę. -Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określony został w dokumentacji technicznej oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, która stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Uwaga instalacje sanitarne i elektryczne należy wykonywać zgodnie z projektami wykonawczymi. -Pozostałe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. -Warunki szczegółowe dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) Przed przystąpieniem do wykonywania robót należy termin wejścia wcześniej uzgodnić z Zamawiającym. (Przekazanie placu budowy nastąpi w terminie nie późniejszym niż 5 dni od daty podpisania umowy). b) bezwzględnie przestrzegać przepisów BHP i P.Poż. c) Zamawiający nie zapewnia zaplecza socjalno-magazynowego oraz dostępu do mediów. Istnieje możliwość udostępnienia mediów na podstawie odrębnego uzgodnienia przez strony za odpłatnością. -Do obowiązków wykonawcy w ramach wynagrodzenia umownego należeć będzie: a) wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w dokumentacji technicznej, b) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, uporządkowania terenu po pracach itp.), c) wykonanie dokumentacji powykonawczej, d) wykonanie prób sprawności wszystkich montowanych instalacji, e) wykonanie instrukcji i oznakowań obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami, f) zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów o ile są wymagane przepisami prawa, g) uporządkowanie i odtworzenie terenu po zakończeniu budowy, a w szczególności dróg dojazdowych, ciągów komunikacyjnych, które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, h) odpady inne niż niebezpieczne, powstałe w trakcie realizacji inwestycji - gromadzić w sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska oraz wykorzystać gospodarczo lub odprowadzić na składowisko komunalne. i) odpady niebezpieczne powstałe w trakcie realizacji inwestycji - gromadzić w sposób bezpieczny dla środowiska oraz przekazać specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją tego typu odpadów. j) w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność, k) wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, l) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, m) naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia. -Warunki rękojmi i gwarancji: a) Na wykonany cały przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji minimum 36 miesięcy. Na zamontowane urządzenia Zamawiający wymaga gwarancji producenta. b) Termin gwarancji liczony będzie od daty bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. c) Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. d) Okres rękojmi wynosi 5 lat zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego. -Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na formularzu ofertowym. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie za zgodą Zamawiającego. -Na zasadzie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia tj. pracowników budowlanych wykonujących roboty instalacyjne, elektryczne, sanitarne, malarsko-tynkarskie, izolacyjne, klimatyzacyjne, kładzenie glazury, roboty dekarskie, ogólnobudowlane pod kierownictwem Kierownika budowy lub Kierownika robót, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). Szczegółowe obowiązki Wykonawcy dotyczące zatrudniania na podstawie umowy o pracę zostały szczegółowo opisane we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. -Szczegółowe obowiązki Wykonawcy dotyczące zatrudniania na podstawie umowy o pracę zostały szczegółowo opisane we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ oraz rozdziale XXV SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45300000-0, 45310000-3, 45330000-9, 39717200-3, 45442100-8, 45261210-9, 45331100-7, 45331220-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 495918.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FABRYKA ZABEZPIECZEŃ SP. Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wojska Polskiego 12
Kod pocztowy: 60-637
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 552270.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 552270.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 570727.04
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.