Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-30
Ogłoszenie nr 500121900-N-2018 z dnia 30-05-2018 r.
Koszalin:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 556334-N-2018
Data: 2018-05-11
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Politechnika Koszalińska, Krajowy numer identyfikacyjny 170300000,
ul. ul. Śniadeckich
2,
75453
Koszalin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
(094) 34-78-637, 34-78-635, e-mail
szp@tu.koszalin.pl, faks
(094) 34-78-636.
Adres strony internetowej (url): bip.tu.koszalin.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV.
Punkt:
6.6)
W ogłoszeniu jest:
1.W przypadku udzielenia zamówienia konsorcjum lub innym wykonawcom składającym ofertę wspólną
(tzn. wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp), Zamawiający przed podpisaniem umowy
zażąda złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 2. Ponadto, Zamawiający przed
podpisaniem umowy zażąda: a) wniesienia przez wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy
w wysokości 5% ceny całkowitej (ceny brutto) podanej w ofercie. b) kopie uprawnień budowlanych osoby
skierowanej do realizacji zamówienia, c) zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby samorządu
zawodowego osoby skierowanej do realizacji zamówienia (w przypadku konieczności wpisu do właściwej
Izby na podstawie obowiązujących przepisów). d) dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 300 000,00zł. UWAGA : Jeżeli z treści dokumentu nie
wynika, że jest on opłacony, należy również załączyć dokumenty, które będą stanowić dowód jego
opłacenia.
W ogłoszeniu powinno być:
1.W przypadku udzielenia zamówienia konsorcjum lub innym wykonawcom składającym ofertę wspólną
(tzn. wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp), Zamawiający przed podpisaniem umowy
zażąda złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 2. Ponadto, Zamawiający przed
podpisaniem umowy zażąda: a) wniesienia przez wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy
w wysokości 5% ceny całkowitej (ceny brutto) podanej w ofercie. b) kopie uprawnień budowlanych osoby
skierowanej do realizacji zamówienia, c) zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby samorządu
zawodowego osoby skierowanej do realizacji zamówienia (w przypadku konieczności wpisu do właściwej
Izby na podstawie obowiązujących przepisów). d) dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 300 000,00zł. UWAGA : Jeżeli z treści dokumentu nie
wynika, że jest on opłacony, należy również załączyć dokumenty, które będą stanowić dowód jego
opłacenia.3.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informuję, że:
-administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Koszalińska, ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin;
-inspektorem ochrony danych osobowych w Politechnice Koszalińskiej jest Pan Mariusz Lenartowicz, kontakt: adres iod@tu.koszalin.pl ;
-Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Modernizacja instalacji wewnętrznego oświetlenia ogólnego wraz z projektem wykonawczym w budynkach A, B, Politechniki Koszalińskiej przy ul. Kwiatkowskiego 6 w Koszalinie w ramach zadania "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków A, B Politechniki Koszalińskiej przy ul. Kwiatkowskiego 6 w Koszalinie" nr 27/PNOG/SZP-1/2018 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.) zwanej dalej "ustawą PZP".
-odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej "ustawa Pzp";
-Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
-obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
-w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
-posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
-nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- "Dostawa terenowego wózka widłowego z napędem na 4 koła wraz z osprzętem do Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie".
- Roboty utrzymaniowe w m. Lipiany ul. Gorzowska w ciągu DW 119
- Dostawa sadzonek drzew dla RDW w Stargardzie
- Zbieranie i wywóz do utylizacji padłych zwierząt wolno żyjących (dzikich) z pasów drogowych dróg wojewódzkich na terenie Województwa Zachodniopomorskiego
- "Dostawa fabrycznie nowego wózka widłowego ".
- Usługi wywozu na wysypisko nieczystości stałych z tzw. dzikich wysypisk, z terenów Gminy Miasto Koszalin zarządzanych przez ZBM w Koszalinie
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





