To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-28
Ogłoszenie nr 500118560-N-2018 z dnia 28-05-2018 r.
Komenda Wojewódzka Policji: Zakup wraz z dostawą papieru kserograficznego A4 i A3 na potrzeby jednostek Policji województwa lubuskiego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 534968-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji, Krajowy numer identyfikacyjny 21022150800000,
ul. ul. Kwiatowa
10,
66400
Gorzów Wielkopolski, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
95 738 14 91, e-mail
zamowieniapubliczne@go.policja.gov.pl, faks
95 738 14 95.
Adres strony internetowej (url): www.lubuska.policja.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą papieru kserograficznego A4 i A3 na potrzeby jednostek Policji województwa lubuskiego.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-9/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: "Zakup wraz z dostawą papieru kserograficznego A4 i A3 na potrzeby jednostek Policji województwa lubuskiego". 2. Kod CPV: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny Papier kserograficzny. 3. Wykonawca musi zaoferować i zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami SIWZ i jej załączników. 4. Szczegółowy wykaz rodzaju zamawianego asortymentu został określony w Formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SIWZ). 5. Ilości asortymentu wymienione Formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SIWZ) mają charakter szacunkowy. 6. Zamówienie uwzględnia PRAWO OPCJI zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy P.z.p.: a) Maksymalna wartość umowy zamknie się w kwocie ustalonej na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zamawiający będzie zlecał wykonanie dostaw będących przedmiotem umowy - sukcesywnie w zależności od zaistniałych potrzeb gwarantując jednocześnie, że zrealizuje minimum 70 % wartości umowy. Wykonawca nie będzie zgłaszał roszczeń wobec niewykorzystanej kwoty umowy. Wykorzystanie wartości umowy, przed upływem okresu 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy skutkuje jej wygaśnięciem. 7.Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, dobrej jakości i wolny od wad, w pełni zgodny z asortymentem określonym w Formularzu ofertowym. 8. Realizacja dostaw przebiegać będzie etapowo, stosownie do potrzeb Zamawiającego. 9. Wielkość każdej partii zależeć będzie od jednostronnych dyspozycji Zamawiającego. 10. Dostawa cząstkowych zamówień będzie odbywać się transportem, na koszt i ryzyko Wykonawcy, w ciągu max do 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia telefonicznie, na piśmie, faksem lub drogą elektroniczną przez upoważnionego pracownika ze strony Zamawiającego, w ilościach i do miejsca dostawy określonych w zamówieniu. 11. Zamówienia o których mowa w ust. 10 będą składane przez Zamawiającego w godz. 8:00-15:00, przy czym termin dostawy liczymy od dnia następnego. 12. Wykonawca jest zobowiązany do rozładunku dostawy bezpośrednio do drzwi magazynowych jednostek. Samochód dostarczający towar do Bazy Magazynowej KWP musi być wyposażony w platformę opuszczaną w dół oraz w wózek widłowy w celu dokonania właściwego rozładunku. 13. Miejsce dostaw: Baza Magazynowa KWP, Łagodzin, ul. Dobra 2,66-446 Deszczno, w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godz. od 8:00 do 14:00. 14. Na wniosek Zamawiającego dopuszcza się dostawę przedmiotu zamówienia bezpośrednio do poszczególnych jednostek Policji woj. lubuskiego: - KWP w Gorzowie Wlkp., ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp., - KMP w Gorzowie Wlkp., ul. Wyszyńskiego 122, 66-400 Gorzów Wlkp., - KMP w Zielonej Górze, ul. Partyzantów 40, 65-332 Zielona Góra, - KPP w Krośnie Odrzańskim, ul. Sienkiewicza 22, 66-600 Krosno Odrzańskie, - KPP w Międzyrzeczu, ul.Pięciu Świętych Braci Międzyrzeckich 1, 66-300 Międzyrzecz, - KPP w Nowej Soli, ul.Północna 2, 67-100 Nowa Sól, - KPP w Słubicach, ul. Kazimierza Wielkiego 1, 69-100 Słubice, - KPP w Strzelcach krajeńskich, ul. Brzozowa 1, 66-500 Strzelce Krajeńskie, - KPP w Sulęcinie, ul. Szpitalna 4, 69-200 Sulęcin, - KPP w Świebodzinie, ul. Zielona 2, 66-200 Świebodzin, - KPP we Wschowie, ul. Kazimierza Wielkiego 12, 67-400 Wschowa, - KPP w Żaganiu, ul. Nowogródzka 1, 68-100 Żagań, - KPP w Żarach, ul. Legionistów 3, 68-200 Żary. 15. Odbiór przedmiotu zamówienia potwierdzony zostanie pisemnym protokołem odbioru ilościowego i jakościowego, podpisanym przez przedstawicieli Stron. 16. Ilekroć w niniejszej SIWZ i załącznikach do SIWZ przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją Zamawiającego było przedstawienie typu materiału bądź technologii. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, ale jedynie takich, które gwarantują zachowanie tych samych norm,parametrów i standardów. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, w formie opisowej, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i jej załącznikach (zgodnie z art. 30 ust. 5) ustawy P.z.p.). 17. W Formularzu ofertowym w kolumnie 3 pn. "Asortyment oferowany" Wykonawca musi wpisać parametry oferowanego przez siebie towaru (oryginalnego lub równoważnego). 18. W Formularzu ofertowym w kolumnie 4 pn. "Nazwa handlowa lub producent asortymentu oferowanego z kol. 3" Wykonawca musi wpisać nazwę handlową lub producenta oferowanego przez siebie towaru (oryginalnego lub równoważnego). 19. Zamawiający wymaga udzielenia 12 miesięcznej gwarancji jakościowej na dostarczony towar licząc od daty dostarczenia towaru do siedziby Zamawiającego, jednak nie krótszej niż wynosi gwarancja udzielana przez producenta towaru. 20. Termin płatności - 30 dni kalendarzowych od dnia doręczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 21. Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, płatności,gwarancji, reklamacji itp. zawiera Projekt umowy - zał. nr 7 do SIWZ. 22. Wszystkie załączniki do SIWZ stanowią jej integralną część.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30197644-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
333443.09
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RESPOL Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
410135.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Opracowanie dokumentacji do złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę dla zadania inwestycyjnego dotyczącego budowy podziemnej budowli ochronnej.
- Dostawa zestawów komputerowych
- "Usługa polegająca na stwierdzeniu zgonu, wystawieniu karty zgonu oraz ustalenia jego przyczyny osobom zmarłym w granicach administracyjnych Powiatu Gorzowskiego"
- "(PUP.2500.24.2025) Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: Opiekun osoby zależnej z językiem niemieckim - poziom podstawowy A1 (7 osób)".
- Świadczenie usług deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji w gminnych budynkach i lokalach mieszkalnych administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wlkp.
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Wojewódzkiego Ośrodka Metodycznego w ramach realizowanego projektu "Profesjonalny nauczyciel. Kompetentny uczeń. Edukacja wobec wyzwań przyszłości"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy papieru biurowego, na potrzeby wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (z wyłączeniem UJ Collegium Medicum).
- Sukcesywne dostawy papieru biurowego
- Zakup i dostawa papieru kserograficznego i artykułów biurowych
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów biurowych, kopert, baterii, niszczarek oraz papieru ksero.
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i plastycznych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w 2026 roku
więcej: Papier kserograficzny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





