eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrumieńZaciągnięcie długoterminowego kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Strumień w roku 2018 oraz spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-15

Ogłoszenie nr 500106610-N-2018 z dnia 15-05-2018 r.

Gmina Strumień: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Strumień w roku 2018 oraz spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 543035-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Strumień, Krajowy numer identyfikacyjny 072182516, ul. Rynek 4, 43-246 Strumień, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 33 8570142, e-mail przetargi@um.strumien.pl, faks 33 8570247.
Adres strony internetowej (url): www.strumien.bip.net.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Strumień w roku 2018 oraz spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IR.271.1.6.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze długoterminowego kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Strumień w roku 2018 oraz spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów w kwocie 2 500 000,00 zł. Kredyt zostanie udzielony w jednej transzy. Dla celów porównawczych należy przyjąć termin realizacji kredytu- wypłata w jednej transzy do 15.05.2018 r. Odsetki od kredytu płatne będą w terminach płatności rat kapitałowych. Pierwsza spłata odsetek nastąpi 15 grudnia 2018 roku. Spłata rat kapitałowych kredytu następować będzie w 24 ratach w następujących terminach i kwotach: 2019 do 15 lutego 2019 r. 25 000,00 + odsetki do 15 maja 2019 r. 25 000,00 + odsetki do 15 września 2019 r. 25 000,00 + odsetki do 15 grudnia 2019 r. 25 000,00 + odsetki 2020 do 15 lutego 2020 r. 25 000,00 + odsetki do 15 maja 2020 r. 25 000,00 + odsetki do 15 września 2020 r. 25 000,00 + odsetki do 15 grudnia 2020 r. 25 000,00 + odsetki 2021 do 15 lutego 2021 r. 25 000,00 + odsetki do 15 maja 2021 r. 25 000,00 + odsetki do 15 września 2021 r. 25 000,00 + odsetki do 15 grudnia 2021 r. 25 000,00 + odsetki 2022 do 15 lutego 2022 r. 50 000,00 + odsetki do 15 maja 2022 r. 50 000,00 + odsetki do 15 września 2022 r. 50 000,00 + odsetki do 15 grudnia 2022 r. 50 000,00 + odsetki 2023 do 15 lutego 2023 r. 125 000,00 + odsetki do 15 maja 2023 r. 125 000,00 + odsetki do 15 września 2023 r. 125 000,00 + odsetki do 15 grudnia 2023 r. 125 000,00 + odsetki 2024 do 15 lutego 2024 r. 350 000,00 + odsetki do 15 maja 2024 r. 400 000,00 + odsetki do 15 września 2024 r. 400 000,00 + odsetki do 15 grudnia 2024 r. 350 000,00 + odsetki na rachunek wskazany przez Bank. 2. Skarbnik Strumienia złoży podpis na wekslu oraz deklaracji wekslowej, mającej stanowić zabezpieczenie kredytu. 3. Kredytobiorca nie przewiduje innych form zabezpieczenia kredytu. 4. Miasto nie posiada zobowiązań z tytułu zakupu wierzytelności.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 315576.58
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Jastrzębiu- Zdroju
Email wykonawcy: info@bsjastrzebie.pl
Adres pocztowy: ul. 1 Maja 10
Kod pocztowy: 44-330
Miejscowość: Jastrzębie- Zdrój
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 252015.97
Oferta z najniższą ceną/kosztem 252015.97
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 257349.64
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.