eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChorzówZakup i dostawa wyposażenia i urządzeń medycznych dla SPZOZ Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie z podziałem na częściCzęść zamówienia nr 1 - Kardiomonitor dla Pracowni Rezonansu Magnetycznego; Część zamówienia nr 2 - Aparat USG dla Pracowni Diagnostycznych; Część zamówienia nr 3 - Aparat USG dla Izby Przyjęć; Część zamówienia nr 4 - Łóżka niemowlęce dla Oddziału Intensywnej Terapii dla Dzieci; Część zamówienia nr 5 - Aparat EKG 12 kanałowy z dedykowanym wózkiem i akcesoriami; Część zamówienia nr 6 - Shaver artroskopowy dla Sali Operacyjnej Oddziału Chirurgii Urazowo - Ortopedycznej; Część zamówienia nr 7 - Wózki zabiegowe na potrzeby Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej; Część zamówienia nr 8 - Pompa infuzyjna jednostrzykawkowa z zasilaczem i stojakiem; Część zamówienia nr 9 - Kardiomonitor z pulsoksymetrem dla Izby Przyjęć.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-21

Ogłoszenie nr 500079530-N-2017 z dnia 21-12-2017 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie: Zakup i dostawa wyposażenia i urządzeń medycznych dla SPZOZ Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie z podziałem na części: Część zamówienia nr 1 - Kardiomonitor dla Pracowni Rezonansu Magnetycznego; Część zamówienia nr 2 - Aparat USG dla Pracowni Diagnostycznych; Część zamówienia nr 3 - Aparat USG dla Izby Przyjęć; Część zamówienia nr 4 - Łóżka niemowlęce dla Oddziału Intensywnej Terapii dla Dzieci; Część zamówienia nr 5 - Aparat EKG 12 kanałowy z dedykowanym wózkiem i akcesoriami; Część zamówienia nr 6 - Shaver artroskopowy dla Sali Operacyjnej Oddziału Chirurgii Urazowo - Ortopedycznej; Część zamówienia nr 7 - Wózki zabiegowe na potrzeby Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej; Część zamówienia nr 8 - Pompa infuzyjna jednostrzykawkowa z zasilaczem i stojakiem; Część zamówienia nr 9 - Kardiomonitor z pulsoksymetrem dla Izby Przyjęć.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 612999-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500058395-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie, Krajowy numer identyfikacyjny 27150341000000, ul. Strzelców Bytomskich 11, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 499 115, e-mail zp@zsm.com.pl, faks 322 413 952.
Adres strony internetowej (url): www.zsm.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa wyposażenia i urządzeń medycznych dla SPZOZ Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie z podziałem na części: Część zamówienia nr 1 - Kardiomonitor dla Pracowni Rezonansu Magnetycznego; Część zamówienia nr 2 - Aparat USG dla Pracowni Diagnostycznych; Część zamówienia nr 3 - Aparat USG dla Izby Przyjęć; Część zamówienia nr 4 - Łóżka niemowlęce dla Oddziału Intensywnej Terapii dla Dzieci; Część zamówienia nr 5 - Aparat EKG 12 kanałowy z dedykowanym wózkiem i akcesoriami; Część zamówienia nr 6 - Shaver artroskopowy dla Sali Operacyjnej Oddziału Chirurgii Urazowo - Ortopedycznej; Część zamówienia nr 7 - Wózki zabiegowe na potrzeby Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej; Część zamówienia nr 8 - Pompa infuzyjna jednostrzykawkowa z zasilaczem i stojakiem; Część zamówienia nr 9 - Kardiomonitor z pulsoksymetrem dla Izby Przyjęć.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SPZOZ ZSM /ZP/ 49 /2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia i urządzeń medycznych dla SPZOZ Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie z podziałem na części. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w formie tabelarycznej w załączniku nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia: parametry, wymagania techniczne, warunki graniczne i pożądane. Tabela 1: Część zamówienia nr 1 - Kardiomonitor dla Pracowni Rezonansu Magnetycznego; Tabela 2: Część zamówienia nr 2 - Aparat USG dla Pracowni Diagnostycznych; Tabela 3: Część zamówienia nr 3 - Aparat USG dla Izby Przyjęć; Tabela 4: Część zamówienia nr 4 - Łóżka niemowlęce dla Oddziału Intensywnej Terapii dla Dzieci; Tabela 5: Część zamówienia nr 5 - Aparat EKG 12 kanałowy z dedykowanym wózkiem i akcesoriami; Tabela 6: Część zamówienia nr 6 - Shaver artroskopowy dla Sali Operacyjnej Oddziału Chirurgii Urazowo -Ortopedycznej; Tabela 7: Część zamówienia nr 7 - Wózki zabiegowe na potrzeby Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej; Tabela 8: Część zamówienia nr 8 - Pompa infuzyjna jednostrzykawkowa z zasilaczem i stojakiem; Tabela 9: Część zamówienia nr 9 - Kardiomonitor z pulsoksymetrem dla Izby Przyjęć; Wykonawca składając ofertę gwarantuje, że oferowane wyposażenie i urządzenia są kompletne i będą gotowe do użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji, a także że są one fabrycznie nowe i nie były przedmiotem ekspozycji, wystaw itp. oraz że odpowiadają wszelkim wymogom dopuszczającym je do obrotu na terenie obszaru gospodarczego UE oraz posiadają instrukcję użytkowania w języku polskim.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33100000-1


Dodatkowe kody CPV: 33112200-0, 33192100-3, 33190000-8, 33123200-0, 33194110-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część zamówienia nr 1- Kardiomonitor dla Pracowni Rezonansu Magnetycznego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 121600.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: VEROMED Sp. z o.o. Sp. K.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wolności 94/225
Kod pocztowy: 41-800
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 131328.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 131328.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 131328.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część zamówienia nr 2 - Aparat USG dla Pracowni Diagnostycznych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 290000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MIRO Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Floriańska 6 lok. 9
Kod pocztowy: 03-707
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 313200.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 313200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 313200.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część zamówienia nr 3 - Aparat USG dla Izby Przyjęć.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 55370.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GEMED ELIAS Sp. J.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Stefana Batorego 19
Kod pocztowy: 41-506
Miejscowość: Chorzów
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 59799.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 59799.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 80000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Część zamówienia nr 4 - Łóżka niemowlęce dla Oddziału Intensywnej Terapii dla Dzieci.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Dyrektor Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie z dniem dzisiejszym unieważnia postępowanie przetargowe w zakresie części zamówienia nr 4 - "Łóżka niemowlęce dla Oddziału Intensywnej Terapii dla Dzieci" na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. - "Prawo zamówień publicznych" z późn. zm.*), ponieważ do dnia składania ofert nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Część zamówienia nr 5 - Aparat EKG 12 kanałowy z dedykowanym wózkiem i akcesoriami.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Walmed Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ptaków Leśnych 73
Kod pocztowy: 05-500
Miejscowość: Jastrzębie
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17280.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17280.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17280.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Część zamówienia nr 6 - Shaver artroskopowy dla Sali Operacyjnej Oddziału Chirurgii Urazowo - Ortopedycznej.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 32890.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: YOMED Joanna Wawrzyniak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Poleska 18/2
Kod pocztowy: 40-733
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35521.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35521.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 35521.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Część zamówienia nr 7 - Wózki zabiegowe na potrzeby Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Dyrektor Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie z dniem dzisiejszym unieważnia postępowanie przetargowe w zakresie części zamówienia nr 7 - "Wózki zabiegowe na potrzeby Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej" na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. - "Prawo zamówień publicznych" z późn. zm.*), ponieważ do dnia składania ofert nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Część zamówienia nr 8 - Pompa infuzyjna jednostrzykawkowa z zasilaczem i stojakiem.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 40000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Tysiąclecia 14
Kod pocztowy: 64-300
Miejscowość: Nowy Tomyśl
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 43200.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 43200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 43200.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Część zamówienia nr 9 - Kardiomonitor z pulsoksymetrem dla Izby Przyjęć.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12615.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EMTEL Śliwa Spółka komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. A. Mickiewicza 66
Kod pocztowy: 41-807
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13624.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13624.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13624.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.