eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrumieńZaciągnięcie długoterminowego kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Strumień w roku 2017

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-14

Ogłoszenie nr 500075396-N-2017 z dnia 14-12-2017 r.

Gmina Strumień: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Strumień w roku 2017

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 612319-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Strumień, Krajowy numer identyfikacyjny 072182516, ul. Rynek 4, 43-246 Strumień, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 33 8570142, e-mail przetargi@um.strumien.pl, faks 33 8570247.
Adres strony internetowej (url): www.strumien.bip.net.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Strumień w roku 2017

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IR.271.1.15.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu w kwocie 2.000.000,00 z przeznaczeniem na zaciągnięcie długoterminowego kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Strumień w roku 2017. Kredyt zostanie udzielony w jednej transzy. Dla celów porównawczych należy przyjąć termin realizacji kredytu- wypłata w jednej transzy do 15.12.2017 r. Spłata rat kapitałowych kredytu następować będzie w 24 ratach w następujących terminach i kwotach: 2018 do 15 lutego 2018 r. 12 500,00 + odsetki do 15 maja 2018 r. 12 500,00 + odsetki do 15 września 2018 r. 12 500,00 + odsetki do 15 grudnia 2018 r. 12 500,00 + odsetki 2019 do 15 lutego 2019 r. 25 000,00 + odsetki do 15 maja 2019 r. 25 000,00 + odsetki do 15 września 2019 r. 25 000,00 + odsetki do 15 grudnia 2019 r. 25 000,00 + odsetki 2020 do 15 lutego 2020 r. 25 000,00 + odsetki do 15 maja 2020 r. 25 000,00 + odsetki do 15 września 2020 r. 25 000,00 + odsetki do 15 grudnia 2020 r. 25 000,00 + odsetki 2021 do 15 lutego 2021 r. 25 000,00 + odsetki do 15 maja 2021 r. 25 000,00 + odsetki do 15 września 2021 r. 25 000,00 + odsetki do 15 grudnia 2021 r. 25 000,00 + odsetki 2022 do 15 lutego 2022 r. 150 000,00 + odsetki do 15 maja 2022 r. 150 000,00 + odsetki do 15 września 2022 r. 150 000,00 + odsetki do 15 grudnia 2022 r. 150 000,00 + odsetki 2023 do 15 lutego 2023 r. 250 000,00 + odsetki do 15 maja 2023 r. 300 000,00 + odsetki do 15 września 2023 r. 250 000,00 + odsetki do 15 grudnia 2023 r. 250 000,00 + odsetki 2. Skarbnik Strumienia złoży podpis na wekslu oraz deklaracji wekslowej, mającej stanowić zabezpieczenie kredytu. 3. Kredytobiorca nie przewiduje innych form zabezpieczenia kredytu. 4. Miasto nie posiada zobowiązań z tytułu zakupu wierzytelności.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 226868.49
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Jasienicy
Email wykonawcy: sekretariat-bs.jasienica@bankbps.pl
Adres pocztowy: ul. Strumieńska 894a
Kod pocztowy: 43-385
Miejscowość: Jasienica
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 180858.97
Oferta z najniższą ceną/kosztem 180858.97
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 328535.69
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.