eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iłowa › Wykonanie na podstawie Programu funkcjonalno - użytkowego (PFU) w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn."Przebudowa Miejskiej Biblioteki Publicznej w Iłowej wraz z utworzeniem sali multimedialnej - wiedza i magia"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-06

Ogłoszenie nr 500073781-N-2018 z dnia 06-04-2018 r.

Gmina Iłowa: Wykonanie na podstawie Programu funkcjonalno - użytkowego (PFU) w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: "Przebudowa Miejskiej Biblioteki Publicznej w Iłowej wraz z utworzeniem sali multimedialnej - wiedza i magia"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny - Lubuskie 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 510342-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Iłowa, Krajowy numer identyfikacyjny 97077085300000, ul. ul. Żeromskiego 27, 68120 Iłowa, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 68 368 14 00, e-mail w.kaczmarski@ilowa.pl, faks 68 368 14 01.
Adres strony internetowej (url): www.ilowa.info.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie na podstawie Programu funkcjonalno - użytkowego (PFU) w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: "Przebudowa Miejskiej Biblioteki Publicznej w Iłowej wraz z utworzeniem sali multimedialnej - wiedza i magia"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GK-I.271.4.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz realizacja robót budowlanych polegających na przebudowie istniejącego budynku Biblioteki Miejskiej w Iłowej wraz z utworzeniem w części poddasza sali multimedialnej w formule "zaprojektuj i wybuduj". 2. Przedmiot zamówienia został opisany w Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) wraz z załącznikami, stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in: Etap I - faza projektowa: Wykonanie dokumentacji projektowej obejmującej w szczególności: * Projekt budowlano - wykonawczy, w tym: 1) Projekt architektoniczno-budowlany (projekty budowlane i wykonawcze), w tym: ? architektoniczny ? konstrukcyjny ? wewnętrznych instalacji sanitarnych, w tym: ? Projekt kanalizacji sanitarnej ? Projekt wewnętrznych instalacji wody ciepłej i zimnej ? Projekt instalacji gazowej ? Projekt instalacji centralnego ogrzewania ? instalacji elektrycznych, w tym: ? Projekt wewnętrznej instalacji oświetleniowej ? Projekt wewnętrznej instalacji telefonicznej i komputerowej ? wentylacji mechanicznej ? klimatyzacji (Poddasze) ? ochrony, w tym: ? ochrony ppoż - projekt instalacji sygnalizacji pożaru ? systemu alarmowego - projekt instalacji sygnalizacji włamania ? systemu monitoringu - projekt instalacji monitoringu Zamawiający wymaga aby dokumentacja projektowa dostosowana była do projektowanego wyposażenia multimedialnego. Zamawiający przedstawi Wykonawcy szczegółowy opis i sposób instalacji wyposażenia multimedialnego. 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w podziale na poszczególne branże i asortymenty robót; * dokumentację kosztorysową (przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie oraz kosztorysy ofertowe) dla wszystkich rodzajów robót budowlanych i poszczególnych branż w podziale na poszczególne zakresy i obiekty; * uzgodnienia, niezbędne decyzje administracyjne, opinie i ekspertyzy wymagane przepisami szczególnymi, inne dokumenty niezbędne i wymagane na etapie projektowania; * dokumentacja powykonawcza * kompletne wnioski wraz z załącznikami do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę; * Opracowanie "Harmonogramu rzeczowo - finansowego robót budowlanych" i przedłożenie harmonogramu do zatwierdzenia przez Zamawiającego. Harmonogram rzeczowo-finansowy sporządzony przez Wykonawcę będzie przedstawiać: - układ chronologiczny wykonania robót, realizacji dostaw i usług w tym projektowania, w zakresie czasu ich rozpoczęcia i zakończenia oraz przedmiotu i zakresu wszystkich etapów robót objętych zobowiązaniem Wykonawcy, procentowy układ wykonania robót poszczególnych etapów w realizacji całego przedmiotu zamówienia, - kwotowe zestawienie poszczególnych części wynagrodzenia należnego Wykonawcy w związku z zakończeniem i odbiorem wszystkich faz poszczególnych etapów robót, przygotowane w sposób zapewniający Wykonawcy terminową realizację robót, a Zamawiającemu umożliwiające bieżącą weryfikację postępu robót, Jeżeli Zamawiający w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania harmonogramu rzeczowo-finansowego nie zgłosi do niego uwag, przedłożony harmonogram uważa się za zatwierdzony. Jeżeli Zamawiający zgłosi uwagi do harmonogramu rzeczowo-finansowego, w szczególności dotyczące jego niezgodności z postanowieniami umowy, Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego, nie później niż w terminie 3 dni roboczych od ich otrzymania, przedłożenia poprawionego harmonogramu rzeczowo-finansowego uwzględniającego uwagi Zamawiającego oraz postanowienia Umowy. Harmonogram rzeczowo-finansowy, po jego zatwierdzeniu przez Zamawiającego, stanowić będzie integralną część umowy. * Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę; * Wykonawca wykona następujące ilości dokumentacji projektowo-kosztorysowej: a) Projekt budowlany odrębnie dla każdej z branż 6 egz, b) Projekt wykonawczy odrębnie dla każdej z branż 6 egz., c) kosztorysy, przedmiar robót odrębnie dla każdej z branż 3 egz., d) STWiORB odrębnie dla każdej z branż 5 egz., e) Dokumentacja powykonawcza 6 egz. f) oraz całość dokumentacji zapisaną na płycie CD/DVD - 2 komplety. Wymagana jest dokumentacja w wersji elektronicznej w formacie z rozszerzeniem pdf Jeden komplet to trzy nośniki elektroniczne: jeden nośnik winien zawierać STWiORB oraz przedmiar i kosztorys ofertowy, drugi nośnik winien zawierać przedmiar i kosztorys inwestorski, trzeci nośnik winien zawierać dokumentację techniczną (część rysunkowa i opisowa) wraz z uzgodnieniami i pozostałymi dokumentami. Projekt budowlany powinien być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012r. poz. 462 ze zmianami). W przypadku konieczności uzyskania odstępstw od przepisów należy uzyskać zgody odpowiednich instytucji. Projekt musi uzyskać wszystkie wymagane przepisami uzgodnienia i opinie. Projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz dokumentację kosztorysową należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2013r. poz. 1129) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004r. Nr 130, poz. 1389). Dokumentacja projektowa powinna być odrębnym opracowaniem, w którym wydzielone będą tomy zgodnie z przyjętą systematyką podziału robót budowlanych. Nazwy i kody: grup robót, klas robót, kategorii robót powinny być podane zgodnie z nazewnictwem i numeracją określoną w rozporządzeniu nr 2195/2002 z dnia 5 listopada 2002 r. w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień (Dz. Urz. WE L 340 z 16.12.2002, z późn. zm.). UWAGA: Z fazy projektowania niniejszego postępowania wyłącza się opisane w PFU elementy: a) w części Wyposażenie, sprzęt i meble - Poddasze - wyposażenia sali multimedialnej: krzesła, stół, inst. projekcyjna w skład której wchodzi min.: komputer z monitorem podglądu, projektor, ekran sufitowo-ścienny, wizualizer, DVD, video, rzutnik do folii i slajdów, monitor plazmowy, mikrofony oraz meble do ustawienia urządzeń. Stanowiska audiobook : biurko komputerowe, krzesło, monitor LCD, klawiatura, mysz, komputer. Stanowisko obsługi biurko, krzesło, półki, regały, komputer, monitor LCD, laptop, klawiatura, mysz b) w części Zakres robót i rozwiązania konstrukcyjne - Poddasze - tymczasowe wydzielenie miejsca na spotkania autorskie za pomocą ścianki mobilnej przesuwnej lub składanej, np. Komandor, Optimal, Sowan - instalacje sanitarne: instalację wod-kan (wraz z oznaczonym na planie Poddasza sanitariatem) Do fazy projektowania niniejszego postępowania dodaje się nie opisane w PFU następujące elementy: a) w części Zakres robót i rozwiązania konstrukcyjno-materiałowe - wejście na klatkę schodową z parteru na poddasze zabezpieczone drzwiami antywłamaniowymi z zamkiem elektronicznym na kod, umożliwiającym zdalne otwieranie b) w części Wyposażenie, sprzęt i meble - poddasze: system monitoringu z min. 4 kamerami na podczerwień, rejestratorem umożliwiającym zdalny dostęp przez internet, monitorem LCD min. 17" - system antywłamaniowy z min. 8 czujkami ruchu, dwustrefową centralą alarmową, 2 klawiaturami, syreną zewnętrzną, czujnikiem temperatury, zewnętrznym sygnalizatorem optyczno-akustycznym Etap II - faza wykonania robót budowlanych: 1) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej, zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę, "Harmonogramem rzeczowo - finansowym robót budowlanych", obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i niniejszą SIWZ. W zakres robót wchodzą m.in następujące prace: a) przebudowa budynku biblioteki wraz z przebudową i budową instalacji wewnętrznych; 2) wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawa ewentualnych uszkodzeń, 3) zapewnienie kierownika budowy, kierowników robót wymaganych branż oraz nadzoru autorskiego projektantów, w cenie oferty, 4) przeprowadzenie wymaganych prób, badań i sprawdzeń oraz dokumentacji powykonawczej i geodezyjnych pomiarów powykonawczych UWAGA: Z fazy wykonania robót budowlanych niniejszego postępowania wyłącza się opisane w PFU elementy wyposażenia sali multimedialnej: - krzesła, stół, inst. komputerowa i projekcyjna w skład której wchodzi min.: komputer z monitorem podglądu, projektor, ekran sufitowo-ścienny, wizualizer, DVD, video, rzutnik do folii i slajdów, monitor plazmowy, mikrofony oraz meble do ustawienia urządzeń. Stanowiska audiobook : biurko komputerowe, krzesło, monitor LCD, klawiatura, mysz, komputer. Stanowisko obsługi biurko, krzesło, półki, regały, komputer, monitor LCD, laptop, klawiatura, mysz Etap III - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie: 1) przygotowanie dokumentów wymaganych przepisami prawa, związanych z oddaniem obiektu do użytkowania w tym uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, 2) współpraca z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego oraz Zamawiającym w zakresie uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 4. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. 5. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca winien zrealizować przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w Programie funkcjonalno-użytkowym, we wzorze umowy, oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną. 7. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym wraz z załącznikami do programu, który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 71221000-3, 71320000-7, 45300000-0, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 681422.14
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Wielousługowa "LIMAR" Mariusz Linkiewicz
Email wykonawcy: mariusz.linkiewicz@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Parkowa 2/7
Kod pocztowy: 68-100
Miejscowość: Żagań
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1198765.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1198765.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1198765.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.