To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-06
Ogłoszenie nr 500073781-N-2018 z dnia 06-04-2018 r.
Gmina Iłowa: Wykonanie na podstawie Programu funkcjonalno - użytkowego (PFU) w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: "Przebudowa Miejskiej Biblioteki Publicznej w Iłowej wraz z utworzeniem sali multimedialnej - wiedza i magia"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny - Lubuskie 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 510342-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Iłowa, Krajowy numer identyfikacyjny 97077085300000,
ul. ul. Żeromskiego
27,
68120
Iłowa, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
68 368 14 00, e-mail
w.kaczmarski@ilowa.pl, faks
68 368 14 01.
Adres strony internetowej (url): www.ilowa.info.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie na podstawie Programu funkcjonalno - użytkowego (PFU) w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: "Przebudowa Miejskiej Biblioteki Publicznej w Iłowej wraz z utworzeniem sali multimedialnej - wiedza i magia"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GK-I.271.4.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz realizacja robót budowlanych polegających na przebudowie istniejącego budynku Biblioteki Miejskiej w Iłowej wraz z utworzeniem w części poddasza sali multimedialnej w formule "zaprojektuj i wybuduj". 2. Przedmiot zamówienia został opisany w Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) wraz z załącznikami, stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in: Etap I - faza projektowa: Wykonanie dokumentacji projektowej obejmującej w szczególności: * Projekt budowlano - wykonawczy, w tym: 1) Projekt architektoniczno-budowlany (projekty budowlane i wykonawcze), w tym: ? architektoniczny ? konstrukcyjny ? wewnętrznych instalacji sanitarnych, w tym: ? Projekt kanalizacji sanitarnej ? Projekt wewnętrznych instalacji wody ciepłej i zimnej ? Projekt instalacji gazowej ? Projekt instalacji centralnego ogrzewania ? instalacji elektrycznych, w tym: ? Projekt wewnętrznej instalacji oświetleniowej ? Projekt wewnętrznej instalacji telefonicznej i komputerowej ? wentylacji mechanicznej ? klimatyzacji (Poddasze) ? ochrony, w tym: ? ochrony ppoż - projekt instalacji sygnalizacji pożaru ? systemu alarmowego - projekt instalacji sygnalizacji włamania ? systemu monitoringu - projekt instalacji monitoringu Zamawiający wymaga aby dokumentacja projektowa dostosowana była do projektowanego wyposażenia multimedialnego. Zamawiający przedstawi Wykonawcy szczegółowy opis i sposób instalacji wyposażenia multimedialnego. 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w podziale na poszczególne branże i asortymenty robót; * dokumentację kosztorysową (przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie oraz kosztorysy ofertowe) dla wszystkich rodzajów robót budowlanych i poszczególnych branż w podziale na poszczególne zakresy i obiekty; * uzgodnienia, niezbędne decyzje administracyjne, opinie i ekspertyzy wymagane przepisami szczególnymi, inne dokumenty niezbędne i wymagane na etapie projektowania; * dokumentacja powykonawcza * kompletne wnioski wraz z załącznikami do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę; * Opracowanie "Harmonogramu rzeczowo - finansowego robót budowlanych" i przedłożenie harmonogramu do zatwierdzenia przez Zamawiającego. Harmonogram rzeczowo-finansowy sporządzony przez Wykonawcę będzie przedstawiać: - układ chronologiczny wykonania robót, realizacji dostaw i usług w tym projektowania, w zakresie czasu ich rozpoczęcia i zakończenia oraz przedmiotu i zakresu wszystkich etapów robót objętych zobowiązaniem Wykonawcy, procentowy układ wykonania robót poszczególnych etapów w realizacji całego przedmiotu zamówienia, - kwotowe zestawienie poszczególnych części wynagrodzenia należnego Wykonawcy w związku z zakończeniem i odbiorem wszystkich faz poszczególnych etapów robót, przygotowane w sposób zapewniający Wykonawcy terminową realizację robót, a Zamawiającemu umożliwiające bieżącą weryfikację postępu robót, Jeżeli Zamawiający w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania harmonogramu rzeczowo-finansowego nie zgłosi do niego uwag, przedłożony harmonogram uważa się za zatwierdzony. Jeżeli Zamawiający zgłosi uwagi do harmonogramu rzeczowo-finansowego, w szczególności dotyczące jego niezgodności z postanowieniami umowy, Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego, nie później niż w terminie 3 dni roboczych od ich otrzymania, przedłożenia poprawionego harmonogramu rzeczowo-finansowego uwzględniającego uwagi Zamawiającego oraz postanowienia Umowy. Harmonogram rzeczowo-finansowy, po jego zatwierdzeniu przez Zamawiającego, stanowić będzie integralną część umowy. * Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę; * Wykonawca wykona następujące ilości dokumentacji projektowo-kosztorysowej: a) Projekt budowlany odrębnie dla każdej z branż 6 egz, b) Projekt wykonawczy odrębnie dla każdej z branż 6 egz., c) kosztorysy, przedmiar robót odrębnie dla każdej z branż 3 egz., d) STWiORB odrębnie dla każdej z branż 5 egz., e) Dokumentacja powykonawcza 6 egz. f) oraz całość dokumentacji zapisaną na płycie CD/DVD - 2 komplety. Wymagana jest dokumentacja w wersji elektronicznej w formacie z rozszerzeniem pdf Jeden komplet to trzy nośniki elektroniczne: jeden nośnik winien zawierać STWiORB oraz przedmiar i kosztorys ofertowy, drugi nośnik winien zawierać przedmiar i kosztorys inwestorski, trzeci nośnik winien zawierać dokumentację techniczną (część rysunkowa i opisowa) wraz z uzgodnieniami i pozostałymi dokumentami. Projekt budowlany powinien być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012r. poz. 462 ze zmianami). W przypadku konieczności uzyskania odstępstw od przepisów należy uzyskać zgody odpowiednich instytucji. Projekt musi uzyskać wszystkie wymagane przepisami uzgodnienia i opinie. Projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz dokumentację kosztorysową należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2013r. poz. 1129) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004r. Nr 130, poz. 1389). Dokumentacja projektowa powinna być odrębnym opracowaniem, w którym wydzielone będą tomy zgodnie z przyjętą systematyką podziału robót budowlanych. Nazwy i kody: grup robót, klas robót, kategorii robót powinny być podane zgodnie z nazewnictwem i numeracją określoną w rozporządzeniu nr 2195/2002 z dnia 5 listopada 2002 r. w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień (Dz. Urz. WE L 340 z 16.12.2002, z późn. zm.). UWAGA: Z fazy projektowania niniejszego postępowania wyłącza się opisane w PFU elementy: a) w części Wyposażenie, sprzęt i meble - Poddasze - wyposażenia sali multimedialnej: krzesła, stół, inst. projekcyjna w skład której wchodzi min.: komputer z monitorem podglądu, projektor, ekran sufitowo-ścienny, wizualizer, DVD, video, rzutnik do folii i slajdów, monitor plazmowy, mikrofony oraz meble do ustawienia urządzeń. Stanowiska audiobook : biurko komputerowe, krzesło, monitor LCD, klawiatura, mysz, komputer. Stanowisko obsługi biurko, krzesło, półki, regały, komputer, monitor LCD, laptop, klawiatura, mysz b) w części Zakres robót i rozwiązania konstrukcyjne - Poddasze - tymczasowe wydzielenie miejsca na spotkania autorskie za pomocą ścianki mobilnej przesuwnej lub składanej, np. Komandor, Optimal, Sowan - instalacje sanitarne: instalację wod-kan (wraz z oznaczonym na planie Poddasza sanitariatem) Do fazy projektowania niniejszego postępowania dodaje się nie opisane w PFU następujące elementy: a) w części Zakres robót i rozwiązania konstrukcyjno-materiałowe - wejście na klatkę schodową z parteru na poddasze zabezpieczone drzwiami antywłamaniowymi z zamkiem elektronicznym na kod, umożliwiającym zdalne otwieranie b) w części Wyposażenie, sprzęt i meble - poddasze: system monitoringu z min. 4 kamerami na podczerwień, rejestratorem umożliwiającym zdalny dostęp przez internet, monitorem LCD min. 17" - system antywłamaniowy z min. 8 czujkami ruchu, dwustrefową centralą alarmową, 2 klawiaturami, syreną zewnętrzną, czujnikiem temperatury, zewnętrznym sygnalizatorem optyczno-akustycznym Etap II - faza wykonania robót budowlanych: 1) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej, zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę, "Harmonogramem rzeczowo - finansowym robót budowlanych", obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i niniejszą SIWZ. W zakres robót wchodzą m.in następujące prace: a) przebudowa budynku biblioteki wraz z przebudową i budową instalacji wewnętrznych; 2) wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawa ewentualnych uszkodzeń, 3) zapewnienie kierownika budowy, kierowników robót wymaganych branż oraz nadzoru autorskiego projektantów, w cenie oferty, 4) przeprowadzenie wymaganych prób, badań i sprawdzeń oraz dokumentacji powykonawczej i geodezyjnych pomiarów powykonawczych UWAGA: Z fazy wykonania robót budowlanych niniejszego postępowania wyłącza się opisane w PFU elementy wyposażenia sali multimedialnej: - krzesła, stół, inst. komputerowa i projekcyjna w skład której wchodzi min.: komputer z monitorem podglądu, projektor, ekran sufitowo-ścienny, wizualizer, DVD, video, rzutnik do folii i slajdów, monitor plazmowy, mikrofony oraz meble do ustawienia urządzeń. Stanowiska audiobook : biurko komputerowe, krzesło, monitor LCD, klawiatura, mysz, komputer. Stanowisko obsługi biurko, krzesło, półki, regały, komputer, monitor LCD, laptop, klawiatura, mysz Etap III - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie: 1) przygotowanie dokumentów wymaganych przepisami prawa, związanych z oddaniem obiektu do użytkowania w tym uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, 2) współpraca z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego oraz Zamawiającym w zakresie uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 4. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. 5. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca winien zrealizować przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w Programie funkcjonalno-użytkowym, we wzorze umowy, oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną. 7. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym wraz z załącznikami do programu, który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV: 71221000-3, 71320000-7, 45300000-0, 45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
681422.14
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Wielousługowa "LIMAR" Mariusz Linkiewicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1198765.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI IŁOWA
więcej: przetargi IŁOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Rewitalizacja i przebudowa zabytkowego budynku Urzędu Miasta w Garwolinie - etap I - wykonanie pełnej dokumentacji projektowej
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na "Budowę Domu Studenta nr 3 z częścią dydaktyczną"
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
- Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.