To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-05
Ogłoszenie nr 500072956-N-2018 z dnia 05-04-2018 r.
Gmina Korfantów - Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej: Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem kostki betonowej oraz pozostałych wyrobów betonowych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie - postępowanie 2/WWK/2018
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 525238-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Korfantów - Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 001008179,
ul. Rynek
4,
48-317
Korfantów, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 4343859, e-mail
zgkim@poczta.fm, faks
77 4343860.
Adres strony internetowej (url): zgkimkorfantow.bip.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: gminna jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej - zakład budżetowy Gminy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem kostki betonowej oraz pozostałych wyrobów betonowych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie - postępowanie 2/WWK/2018
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):2/WWK/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą i rozładunkiem kostki betonowej oraz pozostałych wyrobów betonowych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie - postępowanie 2/WWK/2018. 1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: - kostka betonowa grubość 8 cm, prostokątna 10 x 20 cm, fazowana, szara 116 m2 - kostka betonowa grubość 8 cm, prostokątna 10 x 20 cm, fazowana czerwona 84 m2 - kostka betonowa grubość 8 cm, powierzchnia górna gładka, zaokrąglona, fazowana (9 x 12 cm, 12 x 12 cm, 18 x 12 cm)± 2 mm, szara 876 m2 - kostka betonowa grubość 8 cm, powierzchnia górna gładka, zaokrąglona, fazowana(9 x12 cm, 12 x 12 cm, 18 x 12 cm)± 2 mm, czarna30 m2 - kostka betonowa grubość 8 cm, powierzchnia górna gładka, zaokrąglona, fazowana (9 x12 cm, 12 x 12 cm, 18 x 12 cm)± 2 mm, czerwona 18 szt. - krawężniki najazdowe szare 15 x 22 x 100 cm 208 szt. - wpusty uliczne kręgi betonowe Ø 500 h - 200 5 szt. - wpusty uliczne kręgi betonowe Ø 500 h - 400 + dno 5 szt. - wpusty uliczne kręgi betonowe Ø 500 h - 400 + jeden otwór (przejście szczelne ph 160)5 szt. 2. Dostarczone materiały muszą posiadać oznakowanie CE, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne oraz spełniać wymagania obowiązującej normy dla poszczególnych materiałów: PN - EN 1338:2005 - dla kostki brukowej o grubości 8 cm PN - EN 1340:2004 - dla krawężników PN - EN 1917:2004 - dla wpustów ulicznych lub norm równoważnych opisanym. Wykonawca odpowiada za szkody powstałe w wyniku sprzedaży Zamawiającemu materiałów budowlanych złej jakości. 3. Dostarczone materiały budowlane muszą spełniać wymagania określone odpowiednimi przepisami i są dopuszczone do stosowania i obrotu na terenie RP zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r.o wyrobach budowlanych. 4. Zakup materiałów będzie odbywał się bezgotówkowo. 5. Płatność za zakupione materiały budowlane dokonana będzie przelewem na podstawie prawidłowej faktury Vat, wystawionej za dostawę w terminie 30 dni od daty dostarczenia dla Zamawiającego faktury. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu w/w materiałów budowlanych w ilościach odbiegających od podanych wielkości, przy zastosowaniu prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 Pzp tj. zwiększenie w okresie realizacji umowy ilości każdego rodzaju zamówionego materiału o nie więcej niż 25 % w zależności od faktycznych potrzeb. 7. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie umożliwiać Zamawiającemu zakup dodatkowych ilości materiałów na takich samych zasadach, jak objęte zamówieniem podstawowym wg cen jednostkowych wskazanych w złożonej ofercie. 8. Każda dostawa musi być potwierdzona przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego na dokumencie WZ wystawionym przez Wykonawcę. 9. Palety zwracane będą Wykonawcy przy kolejnej dostawie, w przypadku dostawy końcowej partii materiałów Wykonawca odbierze dostarczone palety w terminie nie krótszym niż 30 dni od daty dostawy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 44113000-5
Dodatkowe kody CPV: 44113100-6, 44114200-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
45713.75
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. "MERKURY" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
51047.21
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowości Rozogi
- "Modernizacja placu apelowego Szkoły Podstawowej Nr 15 w Jaworznie, ul. Leśna 49 - dostosowanie wejścia dla osób niepełnosprawnych"
- Dostawa materiałów dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń, w tym: Część I i II
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych do remontów dróg powiatowych/mostów wykonywanych we własnym zakresie przez Zamawiającego
- Zakup 330 Mg mieszanki mineralno-asfaltowej AC11 S wraz z transportem na terenie Powiatu Mogileńskiego
- Utworzenie kompleksu boisk przy ZSP w Przasnyszu oraz doposażenie bazy sportowej w szkołach prowadzonych przez Powiat Przasnyski
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.