To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-01
Ogłoszenie nr 500068649-N-2017 z dnia 01-12-2017 r.
Państwowe Muzeum na Majdanku: Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 610141-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowe Muzeum na Majdanku, Krajowy numer identyfikacyjny 27609600000,
ul. Droga Męczenników Majdanka
67,
20325
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
81 710 28 21, e-mail
zamowieniapubliczne@majdanek.eu, faks
81 710 28 65.
Adres strony internetowej (url): www.majdanek.eu/bip
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowe Muzeum
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Znak sprawy: ZP. IIb - II- 241- 07/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych: 1) ciągnika rolniczego - 1szt, 2) kosiarek bijakowych - 2szt, 3) piaskarki ciągnikowej - 1szt. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego (Lublin, ul. Droga Męczenników Majdanka 67) i usługi powiązane z dostawą ciągnika rolniczego wraz z osprzętem, dla których wymagania określają załączniki nr 1, nr 1a, nr 1b, nr 1c, nr 1d do SIWZ, tj.: 1) świadczenia wynikające z udzielonej gwarancji jakości, w tym świadczenie serwisu w okresie gwarancji, 2) przeprowadzenie szkoleń pracowników Zamawiającego w zakresie zasad obsługi i eksploatowania dostarczanych ciągnika i maszyn, 3) dostarczenie dokumentacji wymaganych przez Zamawiającego. 3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Załączniku nr 1 nr 1a, nr 1b, nr 1c, do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym w załączniku nr 1d do SIWZ - Ramowe wymagania dotyczące gwarancji, serwisu, szkoleń i dokumentacji. Zamawiający wymaga aby realizacja przedmiotu zamówienia nastąpiła na warunkach i zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ, oraz zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia. 4. Przedmiot zamówienia realizowany jest z podziałem na części: Cześć I - ZADANIE I - Dostawa ciągnika rolniczego Cześć II - ZADANIE II - Dostawa kosiarek bijakowych Cześć III - ZADANIE III - Dostawa piaskarki ciągnikowej 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony i sprzedany przedmiot zamówienia na okres minimum 12 miesięcy (z zastrzeżeniem, że w zakresie ZADANIA I - gwarancja na silnik wraz z osprzętem wynosi minimum 24 miesiące lub 2 000 mth w zależności co zostanie osiągnięte jako pierwsze, oraz gwarancja na akumulator wynosi minimum 24 miesiące) liczony od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru. 6. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 16700000-2
Dodatkowe kody CPV: 16310000-1, 16141000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa ciągnika rolniczego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
240000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Wanicki Serwis Sp. z o.o.,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
293847.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa kosiarek bijakowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
45000.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Wanicki Serwis Sp. z o.o., ul. Myślenicka 19, 32-031 Mogilany Oddział Kazimierzówka 156a, 21-040 Świdnik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
53136.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa piaskarki ciągnikowej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8130.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Paweł Płoski PHU Agromotors,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12177.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa przełączników sieciowych
- Dostawa materiałów promocyjnych i konferencyjnych na potrzeby projektów realizowanych przez Politechnikę Lubelską
- Wykonanie przeglądów i napraw w przypadku awarii urządzeń i systemów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych oraz przeglądów agregatów chłodniczych w Centrum Spotkania Kultur w Lublinie.
- Zmiana projektowa wybranych elementów zatwierdzonego projektu budowlanego, technicznego, wykonawczego przebudowy budynku Biblioteki Głównej UMCS
- Dostosowanie budynku dla osób z niepełnosprawnościami w ramach Programu "Dostępność plus" w RDW we Włodawie
- Dostawa samochodów dostawczych z zabudową oraz windą załadowczą na potrzeby Centralnej Sterylizatorni z możliwością składania ofert częściowych.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja elementów sieci kanalizacyjnej na terenie popegeerowskim Gminy Dubeninki
- Modernizacja elementów sieci kanalizacyjnej na terenie popegeerowskim Gminy Dubeninki.
- "DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO"
- Zakup ciągnika rolniczego
- ROZBUDOWA I MODERNIZACJA GMINNEJ INFRASTRUKTURY WODOCIĄGOWEJ I KANALIZACYJNEJ WRAZ Z UJĘCIEM WODY ORAZ OCZYSZCZALNIĄ ŚCIEKÓW - ETAP II
- Budowa i modernizacja dróg gminnych i dróg transportu rolnego w Gminie Trzydnik Duży etap II.
więcej: Rozsiewacze nawozów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.