Ogłoszenie nr 500050722-N-2017 z dnia 30-10-2017 r.
Gmina Werbkowice reprezentowana przez Wójta Gminy: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego, oprogramowania w ramach realizacji projektu pt. "TIK-TAK czyli TAK dla TIK w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Werbkowice reprezentowana przez Wójta Gminy, Krajowy numer identyfikacyjny 55150500000,
ul. ul. Zamojska
1,
22-550
Werbkowice, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
84 657 20 80, e-mail
ug@werbkowice.pl, faks
84 657 20 91.
Adres strony internetowej (url): ugwerbkowice.bip.lubelskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego, oprogramowania w ramach realizacji projektu pt. "TIK-TAK czyli TAK dla TIK w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RIP.271.8.2017.MK
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego, oprogramowania w ramach realizacji projektu pt. "TIK-TAK czyli TAK dla TIK w Szkole Podstawowej w Werbkowicach". Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego, oprogramowania obejmująca w swoim zakresie dostawę w następujących sprzętów/oprogramowania: 1) Laptop wraz z oprogramowaniem oraz torbą i myszką - 17 Szt. 2) Tablica interaktywna 65" monitor z wbudowanym komputerem - 1 Szt. 3) Środowisko do nauki programowania baz danych - 1 licencja 4) Router zarządzalny z oprogramowaniem zabezpieczającym -2 Szt. 5) Pendrive 32GB USB 3.0 - 230 Szt. 6) Odtwarzacz CD z głośnikami - 1 Szt. 7) Ekran do rzutnika multimedialnego - 1 Szt. 8) Rzutnik multimedialny - 1 Szt. 9) Aparat fotograficzny - 1 Szt. oraz dostarczenie i instalację oprogramowania oraz udzielenie licencji na zainstalowane oprogramowanie oraz dostarczenia Zamawiającemu dokumentów licencji na warunkach i w zakresie wskazanym w Umowie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30213100-6
Dodatkowe kody CPV: 48000000-8, 30230000-0, 30236000-2, 38653400-1, 38652100-1, 38651000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
83831.69
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ALLTECH Sp. J. Zdzisław Pająk, Artur Pająk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
83504.31
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolej ręki na podstawie art. art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
W celu zakupu i dostawy sprzętu komputerowego i multimedialnego, oprogramowania w ramach realizacji projektu pt. "TIK-TAK czyli TAK dla TIK w Szkole Podstawowej w Werbkowicach", Zamawiający przeprowadził dwa postępowania w trybie przetargu niegranicznego pod nazwą nadaną zamówieniu: "Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego, oprogramowania oraz pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni przedmiotowych w ramach projektu pt. "TIK-TAK czyli TAK dla TIK w Szkole Podstawowej w Werbkowicach" z podziałem na dwie części", Część 1: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego, oprogramowania; Część 2: Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni przedmiotowych. Ogłoszenia o zamówieniach zostały opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 581513-N-2017 z dnia 2017-08-31 r. oraz nr 591798-N-2017 z dnia 2017-09-21 r.
W pierwszym postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu niegranicznego, opublikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 581513-N-2017 z dnia 2017-08-31 r., w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego do składania ofert tj. do dnia 08.09.2017 r. do godz. 10.00 wpłynęła 1 oferta na część 1 tj. Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego, oprogramowania z ceną 93 731,78 zł, złożona przez ALLTECH Sp.J., Zdzisław Pająk, Artur Pająk, ul. Spółdzielcza 33, 09-407 Płock. Z uwagi na to, że na część zamówionych towarów objętych zamówieniem Wykonawca wskazał cenę brutto wraz z podatkiem VAT w wysokości 40 572,78 zł, a na część towarów w kwocie 53 159,00 zł wskazał, że nabycie tych towarów prowadzi do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, w celu oceny oferty, zgodnie z art. 91 ust. 3A ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający doliczył podatek VAT i cena oferty przedstawiała się następująco: 105 958,35 zł i przewyższała kwotę którą Zamawiający przeznaczył na realizację niniejszego zamówienia, a Zamawiający nie mógł zwiększyć środków finansowych do ceny najkorzystniejszej oferty.
Natomiast na część 2, tj. Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni przedmiotowych nie wpłynęła żadna oferta.
W dniu 12.09.2017 r. Zamawiający unieważnił postępowanie na postawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z uwagi na to, że na zadanie oznaczone jako część 1 cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, natomiast na zadanie oznaczone jako część 2 nie wpłynęła żadna oferta.
Z uwagi na powyższe Zamawiający ogłosił drugie postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 591798-N-2017 z dnia 2017-09-21 r. W drugim postępowaniu, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego do składania ofert tj. do dnia 02.10.2017 r. do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta na część 1 tj. Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego, natomiast na część 2 tj. Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni przedmiotowych wpłynęła 1 oferta.
Zamawiający dnia 04.10.2017 r. unieważnił postępowanie w zakresie zadania oznaczonego jako: Część 1. Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego, oprogramowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie wpłynęła żadna oferta.
Natomiast w dniu 05.10.2017 r. Zamawiający zawiadomił o wyborze najkorzystniejszej oferty na zadanie oznaczone jako część 2: Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni przedmiotowych.
W zawiązku z tym, że w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione należy uznać, że w zaistniałym stanie faktycznym zostały spełnione przesłanki pozwalające na zastosowanie trybu Zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kamer hiperspektralnych, drona, laptopów i oprogramowania w podziale na pakiety, 17/ZP/2024
- Dostawa serwerów wraz z dyskami i zasilaczami
- "Dostawa i montaż wyposażenia do budynku C O M w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej na budynek "Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego"
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa oprogramowania i licencji dostępowych na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Dostawa komputerów i urządzeń sieciowych dla Zespołu Szkół Mechanicznych nr 1 w Bydgoszczy
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.