eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krakówczęść 1a) remont dwóch łazienek w budynku Łanowa 41a, b) remont posadek i roboty malarskie korytarzy przy windzie w budynku Łanowa 41, część 2a) remont łazienek z WC w pomieszczeniach nr 32,33,45 w budynku Łanowa 43d, b) remont pomieszczeń biblioteki i pokoju dziennego w budynku Łanowa 41, część 3a) montaż ścianki aluminiowej na IV piętrze w budynku Łanowa 41, b) montaż drzwi wejściowych bezpiecznych na II piętrze w budynku Łanowa 43e.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-30

Ogłoszenie nr 500050695-N-2017 z dnia 30-10-2017 r.

Dom Pomocy Społecznej: część 1: a) remont dwóch łazienek w budynku Łanowa 41a, b) remont posadek i roboty malarskie korytarzy przy windzie w budynku Łanowa 41, część 2: a) remont łazienek z WC w pomieszczeniach nr 32,33,45 w budynku Łanowa 43d, b) remont pomieszczeń biblioteki i pokoju dziennego w budynku Łanowa 41, część 3: a) montaż ścianki aluminiowej na IV piętrze w budynku Łanowa 41, b) montaż drzwi wejściowych bezpiecznych na II piętrze w budynku Łanowa 43e.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 599425 - N - 2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dom Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 35064430900000, ul. ul. Łanowa 41 , 30725 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 0-12 650 56 00, e-mail dpslanowa41@wp.pl, faks 0-12 653 23 35.
Adres strony internetowej (url): www.dpslanowa41.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

część 1: a) remont dwóch łazienek w budynku Łanowa 41a, b) remont posadek i roboty malarskie korytarzy przy windzie w budynku Łanowa 41, część 2: a) remont łazienek z WC w pomieszczeniach nr 32,33,45 w budynku Łanowa 43d, b) remont pomieszczeń biblioteki i pokoju dziennego w budynku Łanowa 41, część 3: a) montaż ścianki aluminiowej na IV piętrze w budynku Łanowa 41, b) montaż drzwi wejściowych bezpiecznych na II piętrze w budynku Łanowa 43e.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

część 1: a) remont dwóch łazienek w budynku Łanowa 41a, b) remont posadek i roboty malarskie korytarzy przy windzie w budynku Łanowa 41, część 2: a) remont łazienek z WC w pomieszczeniach nr 32, 33, 45 w budynku Łanowa 43d, b) remont pomieszczeń biblioteki i pokoju dziennego w budynku Łanowa 41, część 3: a) montaż ścianki aluminiowej na IV piętrze w budynku Łanowa 41, b) montaż drzwi wejściowych bezpiecznych na II piętrze w budynku Łanowa 43e.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: a) remont dwóch łazienek w budynku Łanowa 41a, b) remont posadek i roboty malarskie korytarzy przy windzie w budynku Łanowa 41,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 75168.31
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Remontowo-Budowlane Andrzej Rerak
Email wykonawcy: andrzej.rerak.urb@op.pl
Adres pocztowy: ul. Stawowa 33
Kod pocztowy: 32-043
Miejscowość: Skała
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 75168.31
Oferta z najniższą ceną/kosztem 75168.31
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 76666.67
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: a) remont łazienek z WC w pomieszczeniach nr 32, 33, 45 w budynku Łanowa 43d, b) remont pomieszczeń biblioteki i pokoju dziennego w budynku Łanowa 41,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 38848.97
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Remontowo-Budowlane Andrzej Rerak
Email wykonawcy: andrzej.rerak.urb@op.pl
Adres pocztowy: ul. Stawowa 33
Kod pocztowy: 32-043
Miejscowość: Skała
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 38848.97
Oferta z najniższą ceną/kosztem 38848.97
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 40000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: a) montaż ścianki aluminiowej na IV piętrze w budynku Łanowa 41, b) montaż drzwi wejściowych bezpiecznych na II piętrze w budynku Łanowa 43e.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11101.58
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: F.H.U. TEXO Sp. z o. o. sp. k.
Email wykonawcy: biuro@texobramy.pl
Adres pocztowy: ul. Radzikowskiego 5
Kod pocztowy: 31-305
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11101.58
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11101.58
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13888.89
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.